.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 16:30:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C3-prośba o opinię
PostNapisane: 03.maja.2011 19:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2010 15:52:15
Posty: 3
Lokalizacja: Poznań
Witam wszystkich użytkowników.

Planuję rozpocząć swoją przygodę z Audi od modelu 100 C3 i w związku z tym proszę o pomoc i ewentualną opinię na temat egzemplarzy z Allegro.

Gdynia- http://otomoto.pl/audi-100-C18734199.html

Racibórz- http://otomoto.pl/audi-100-klimatyzacja-C18554606.html

Zachodniopomorskie http://moto.allegro.pl/sprzedam-lub-zmi ... 91026.html

Szamotuły http://moto.allegro.pl/audi-100-i1596040862.html

Niestety wybór na rynku jest mocno ograniczony i do każdej z wyżej wymienionych mam kilkaset kilometrów. Może ktoś zna te egzemplarze lub ma na sprzedaż C3? Nastawiam się na benzynę+LPG.
Dość dobrze znam się na samochodach, ale do tej pory byłem wierny innej marce, dlatego wiem, jak bystre może być oko miłośnika danej marki czy modelu i kilka chwil wystarczy, by wypatrzyć coś niezauważalnego dla innych.

Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 20:17:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Hej. Nie wiem ile PLNów przeznaczasz. Generalnie niewiele można wymagać od auta za 3tysie...Dwa pierwsze bym odpuścił. Może ostatni, od pana który "otwarł" firmę i trzeci jest wart telefonu. Jeśli dobrze widzę to nie mają klimy, ale chyba masz świadomość wyzwania podając te ogłoszenia.

Najlepiej wygląda ostatni - tam bym dzwonił, choć chyba żaden z nich nie jest bezwypadkowy, a już na pewno nie 2 pierwsze. Druga jakby niedawno lakierowana? Po za tym wygodniaste furki.
Powodzenia.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Ostatnio edytowano 03.maja.2011 20:22:56 przez adiaudi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 20:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Tą z Gdyni sobie odpuść silnik 1800 jest za mały do takiego auta i nie ma wspomagania.
Ta z zachodniopomorskiego to porażka na całej lini.Szczochrana blacharsko.
Z Szamotuł też wygląda na niezbyt zadbaną.
Najlepiej prezentuje się ta z Raciborza mimo że w ogłoszeniu jest że ma klimę a tak naprawdę to jest bez.Ale środek ładnie wygląda i z zewnątrz też jest całkiem całkiem.Cena też jest przyjazna.
Przede wszystkim upewnij się czy auto pracuje na benzynie bo jeżeli nie to przy mechanicznym wtrysku masz lipę i dość duży koszt przywrócenia tego do pracy.
Jeżeli auto nie miało dzwona to praktycznie rdza nie wyjdzie nigdzie.Jeżdzi się tym super.Zawieszenie jest dość komfortowe i nie drogie w eksploatacji.W sumie jest to fajne autko.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: C3-prośba o opinię
PostNapisane: 03.maja.2011 20:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2010 15:52:15
Posty: 3
Lokalizacja: Poznań
Dzięki za info. Chciałbym wydać 3-4 tyś. zł i zostawić sobie jeszcze na jakieś naprawy/wymiany. Generalnie wiem, że cudów za te pieniądze nie kupię, ale zależy mi na czymś, co nie zostawia 4 śladów i ma jeden odcień lakieru oraz wygląd możliwie zbliżony do oryginalnego.

Na klimę to nawet nie patrzę, bo nawet jak gdzieś jest, to i tak już pewnie nie działa. A ciężko w setce bez klimy latem? To znaczy trudniej niż w innych autach?

Do tej z Szamotuł mam akurat blisko. Jak ten 2.2, polecacie, zwłaszcza do LPG? To jest wolnossący?
Do tej pory myślałem o tej z Gdyni właśnie, nie potrzebuję rakiety i myślałem, że ten 1.8 do dostojnej jazdy wystarczy... A wspomaganie ma :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 22:39:50 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Ja bym się skupił na pozycji nr 1 i 4 ;) Pierwsza robi najlepsze wrażenie wizualnie i może być jeszcze w sensownym stanie (a przy takiej "babci" to chyba najważniejsze). Czwarta "na oko" jest w miarę prosta, ale jakby zaniedbana w środku i wizualnie.

Nr 2 ma chyba dorabianą klimę, zobacz na przełącznik przy kierownicy...

P.S. mam straszny sentyment do cygarety.... to było moje pierwsze auto (z silnikiem 1.8 na gaźniku), a w sumie miałem 3 sztuki. Polecam silniczek 2.0 RT i 2.3 NF ale przy tym wieku autek raczej nie poprzebierasz :|

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 06:33:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja bym zobaczył nr.2 . Widać, ze całkiem zadbana do tego am czarne blachy więc pewnie długo ktos nią juz jeździ.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 09:27:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
http://moto.allegro.pl/audi-100-c3-avan ... 71499.html
taki rodzynek wypatrzyłem ,ciekawe w jakim stanie ,osobiście szukał bym avanta i quattro

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 10:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
2.2 i gaz? Moze byc róznie...

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 12:40:56 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jak dla mnie C3 to tylko sedan. Większość Audi ładniejsza jest w Avancie, ale nie cygaro ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 13:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Cygara z silnikami 1800 miewały bardzo rzadko wspomaganie i ten konkretny egzemplarz akurat nie ma mimo że koleś napisał że ma.
Do takiej gabloty musi być silnik i im większy tym lepszy dlatego polecam 2.0 lub 2.2-2.3.przede wszystkim tak jak pisałem wcześniej musisz zwrócić uwagę na to czy auto chodzi normalnie na benzynie ponieważ gdy to ktoś zaniedbał to napewno K-Jetronic jest do wymiany a to nie jest juz tania zabawa(niestety).
Ja mam cygaro z silnikiem 2.2 KU i na gazie jest rewelacja(bo na benzynie niestety nie chodzi).Oczywiście musisz dbać o wszystkie wymiany na czas (oleje filtry przewody WN świece) bo jak to olejesz to audi Ci tego nie wybaczy.
Co do silników turbo to trzeba uważać bardzo bo 98% aut jest zajechane a jeżeli trafi się dobry egzemplarz to napewno nie za kwotę 4000 zł
Przy kwocie PLn-ów jaką wymieniasz można znależć ładne cygaro ale trzeba być cierpliwym bo jest tego coraz mniej(niestety).

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 15:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
Myślę, że warto przeglądnąć tematy na forum, dotyczące poszczególnych silników. W dziale "kupujemy audi" jest też wątek o 100 C3.

Pokrótce: silniki turbo dostarczają emocji w sposób dwojaki, zarówno związanych z jazdą, jak i z opróżnianiem portfela i pożeraniem czasu na naprawy, jeśli coś padnie. Silniki 2.2 i 2.3 jeżdżą mile, ale również posiadają paskudztwo zwane K (tudzież KE, KE-III) Jetronic - i jeśli instalację gazową zakładał partacz, to łatwo zamieniają się w skarbonki.
Znalezienie fachowca, który będzie chciał zaglądnąć do Klozetronika (i będzie go umiał naprawić) również nie jest najlepsze - choć na forum można znaleźć namiary na sensownych ludzi.

Brak klimy - zależy, gdzie i jak jeździsz. U mnie klima się w 99% przypadków nie włącza i daje się z tym żyć, ale ja jeżdżę poza ścisłym centrum miasta i raczej nie trafiam w najgorsze korki, stąd też nawiewy+opuszczone szyby wystarczają.

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 21:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2010 15:52:15
Posty: 3
Lokalizacja: Poznań
Dzięki Panowie za opinie i rady.
Pozostaje mi być cierpliwym i przeglądać ogłoszenia. Może pojawi się coś w lepszym stanie, wtedy jestem skłonny wydać więcej, bo jak zacznę od razu w Polskę wyjeżdżać za pierwszymi ogłoszeniami, to 1/10 środków na auto wydam i jeszcze nic nie kupię pewnie:)
Właściwie każde auto, które miałem, doprowadzałem do stanu bardzo dobrego i możliwie zbliżonego do fabrycznego i tak chciałbym tym razem też, ale w przypadku Audi, jeśli trafię na minę, to historia może być trudna do powtórzenia...
Avant też ma świetny wygląd, tylko to już w ogóle ciężko trafić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 21:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2007 20:20:45
Posty: 95
Lokalizacja: Oleśnica
A ja miałem fajne zdrowe KU z gazem (chodziło super na benzynie i gazie) z climatroniciem (niedziałającym) to oddałem prawie za 3 tysie z tego co pamiętam.
Kurde żałuje do dziś, bo czasem z chęcią przejechałbym się cygarem.

Cygaro to fajna fura (jak dla mnie najlepiej w Avancie), miałem w sumie dwa R5 z gazem i nie było problemów. NF miał na koniec problemy z benzyną, ale to przez to, że na niej praktycznie nie jeździł odkąd stał się autem budowlanym.

Za to KU do końca u mnie jeździło na obu paliwach i to z dużym sukcesem.
Gdyby wszystko było okej z klimą, nagrzewnicą i nawiewami to może i bym je miał do dziś, ale wtedy człowiek głupi był i nie chciało mu się grzebać :P


Osobiście zainteresowałbym się chyba tą z Raciborza. Jeśli ta klima jest jakoś zmyślnie zrobiona i działa to dla mnie już duży plus.
Wnętrze wygląda schludnie.
Z zewnątrz wygląda średnio, ale wszystko jest do zweryfikowania. Może nie ma tragedii.
Myślę, że szukanie auta zupełnie bezwypadkowego z tych lat i przy tej ilości ogłoszeń chyba mija się z celem. Ważne żeby było porządnie zrobione po ew. kolizji i tyle.

_________________
Audi 100 C3 NF '88 Avant - Było
Audi 100 C3 KU '87 Avant - Było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 22:46:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2009 12:59:38
Posty: 70
Lokalizacja: Ålborg
Do gazu polecam 1.8. Wbrew obiegowym opiniom wcale nie jest zamulaczem - moim skromnym zdaniem wystarczy do w miarę dynamicznej jazdy. Do braku wspomagania idzie się przyzwyczaić :) Co do KU to miałem dwie sztuki, pierwsza nie lubiła benzyny a druga gazu poprzez zaniedbania poprzednich właścicieli, także polecał bym raczej Pb. Niestety w samochodach które długo przebywały w naszym pięknym kraju wiele rzeczy było naprawianych po kosztach lub przez partaczy, dlatego doprowadzenie takiego auta do sensownego stanu będzie trochę kosztować :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2011 09:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2006 15:52:01
Posty: 103
Lokalizacja: Końskie, Kraków
Auto: A6 C5 4.2
Ja polecam szukać diesla.. 2.0 TD lub znaleść z TDi 1T.

Po paru autach z benzynowym r5 i lpg na mikserze, a teraz z dieslem mogę powiedzieć, że to będzie na prawdę dobry wybór.

Gaz te auta zmula i często powoduje problemy. Diesle jeżdzą bardzo ładnie, zwykłego TD można dłubnąć dość fajnie i praktycznie zero kosztowo (jeśli silnik w dobrym stanie), a wtedy jeździ miło.

Tutaj jest egzemplarz, który może jeszcze rokować, założyć oryginalne alu i będzie ładnie.
http://otomoto.pl/audi-100-diesel-ladna-zadbana-dobry-sta-C18807473.html


Pozdrawiam!

_________________
Zakochany w 4x4
A6 C5 Avant 4.2 V8 - jest
C3 avant quattro 2.5 TDi 1T-było
90 quattro NG (gasoline only) -było
C3 avant quattro NF '89 -było
C3 avant quattro NF '90 było - rozbite
Coupe b2 '86 było,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2011 11:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
ta czerwona kombi bardzo fajna...do przebiegu dolicz drugie tyle co napisali...
sam jezdze dieslem od roku i nie narzekam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2011 13:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Cena jak za kratę piwa. Miałem taki silnik ale w słabszej wersji 87KM (przebieg ok 400tkm) i na trasie faknie wyprzedzał, myślę że ten jest jeszcze fajniejszy. Ja bym brał.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: