.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 23:33:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prośba o opinie A6 C4.
PostNapisane: 08.maja.2011 15:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem tu nowy więc witam wszystkich.
Jestem z Bydgoszcz i od roku choruję na Audi A6 C4 Quattro, jakoś nie chce mi przejść.
Pół roku temu rozpocząłem pracę i trochę funduszy się uzbierało więc poszukuję auta. A6 quattro Avant, 2,5TDI(AEL)140km lub 2,8 174km.
Auto powinno mieć sprawną klimę, EDS, i poduszki powietrzne, mile widziany komputer pokładowy.
Generalnie silnik musi być odporny, bo mam nogę jak słoń.
Kwota jaką obecnie dysponuję to do 12tyś. złotych.

Co myślicie o tym aucie:
http://allegro.pl/audi-a6-c4-2-5-tdi-qu ... 62104.html
Pewnie bym już je oglądał tylko że trochę daleko (8h w jedną stronę).


Auto lekko wgniecione i tapicerka też nieco sfatygowana, ale gdyby reszta była ok to bym nie narzekał.
Z góry dziękuję za opinie.

PS
Czy A6 c4 było też w wersji z 4 poduszkami powietrznymi?

Zmieniłem tytuł na bardziej precyzyjny.


Ostatnio edytowano 08.maja.2011 18:02:45 przez Ekonomm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 16:06:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Zobacz jaki przebieg ma to auto i fotel:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bjmby3cfwewy

To juz bym wolał tego szrota kupic
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vjxmz2bvboqd

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vi3qxydvcskd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 16:18:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem że to auto ma grubo powyżej 500tyś.
Gdzie jeszcze warto szukać auta, w środę lub czwartek jadę służbowo do Wrocławia, słyszałem że tam "kwitnie" handel autami, możecie polecić jakieś miejsca gdzie warto zajrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 16:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ten drugi to jest 30V więc raczej odpada.
Podejrzewam że po zagazowaniu po roku zacznie umierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 17:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Rafał Ty stary bywalec AKP i dla Ciebie dziura w przetartej skórze przekreśla Auto ? Zależy kto jak wygląda kto jak dba i czy samochód robi miasto czy trasę.Przebieg przebiegowi nie równy może mieć 200.000 i dziury a może mieć 600.000 i jak będzie idealnie konserwowana i dbana to nic jej po trasach nie będzie.Cenę podejrzewam można mocno stargować i zainwestować w auto, bo moim skromnym zdaniem nie wygląda źle po zxa tym fotelem a dodatkowo ma niezły wypas zrobienie fotela to jakieś 300zł i mało kto zobaczy że było przy nim coś grzebane ;) Pedały i Kiera wyglądają nieźle.

A w C4 nie było czegoś takiego jak 4 x Airbag.

Niestety AEL to już wymarłe auto i tego nie ma dodatkowo jak ktoś szuka jeszcze quattro... A kupić samochód z 96-97 18.000 czy tam nawet 19.000 to straszna przesada,a niestety jak ktoś ma w miarę ładną sztukę to ceni za nią jak za ziemię ;)

Na mobile.de jest rekord haha AEL quattro za 30.000 tyś zł :peace:

Powodzenia w poszukiwaniach bo czasami trafia się ładna sztuka.

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 17:14:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Problem w tym,że za tą kase wole przyprowadzic sobie autko bez dziur ;) ,a znajac życie po ogledzinach nie tylko dziura będzie problemem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 17:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ekonomm napisał(a):
Ten drugi to jest 30V więc raczej odpada.
Podejrzewam że po zagazowaniu po roku zacznie umierać.


Nie zacznie :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 18:10:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Poprosiłem właściciela o więcej zdjęć, jak dostanę do wstawię.

Generalnie to napraw się nie boję, bynajmniej tych wykonalnych.
Co do siedzenia to sam nie wiem, obecnie jeżdżę golfem II sprowadziłem w 2004 w idealnym stanie, a siedzenie przez 150tyś km doprowadziłem do ruiny najpierw się podarło a potem pękło oparcie, ale ja dość sporo ważę i jeżdżę dużo po mieście. Natomiast miałem kiedyś przy biurku fotel z białej skóry i wiem że już po krótkimi czasie używania zrobiły się ciemne ślady na załamaniach skóry.

Bardziej zależy mi na ocenie wypadkowości auta, gdyż do wypadkowego auta to nawet oryginalne części nie chcą pasować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 19:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Co prawda nie avant ale godne polecenia:
http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-C18683507.html
Kolega na Audi A6 Klub ma taką na sprzedaż.
Jak jesteś tam zarejestrowany to możesz się więcej dowiedzieć na temat tego auta.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:02:59 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Ekonomm napisał(a):
Ten drugi to jest 30V więc raczej odpada.
Podejrzewam że po zagazowaniu po roku zacznie umierać.

Skąd taka opinia? Kupiłem ACK z jakąś udawaną instalacją gazową, wywaliłem, wstawiłem nową, porządną sekwencję i już ponad rok jeżdże bez problemów :) Nie wiadomo ile wczesniej latał na LPG. 2.8 AAH i ACK dobrze znoszą gaz.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2010 17:38:13
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
za 12tyś ciekawego AEL'a nie kupisz, a jeśli nawet to i tak musisz mieć przygotowane kilka dodatkowych tyś pln. nie ma się co oszukiwać, nie są to nowe auta i zawsze coś będzie do zrobienia. poprzednio przez rok śmigałem AELq, teraz mam 2.8 30V na sekwencji i przy obecnych cenach paliw LPG wychodzi chyba taniej. auto kupiłem od gitmara, który na LPG zrobił nie mało km i C4 nadal śmiga bez problemu. podstawowa kwestia to dobrze założona instalka. też jestem z BDG i jak masz jakieś pytania uderzaj śmiało.

_________________
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-
Audi A6 C4 2.5 R5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Generalnie obecnie jeżdżę na LPG i bez problemu, jestem zadowolony.
Moje założenia jest takie że w AEL mam jedną głowicę, a w AAH i w ACK są już dwie, więc chyba łatwiej naprawić, poz tym w ACK jest 30 zaworów i jakbym miał wszystkie szklanki wymieniać to jest ich dwa razy tyle co w AAH.
Z doświadczenia wiem że wysilone silniki źle znoszą gaz.
AAH z lpg również biorę pod uwagę.
Co do cen gazu to nie wiadomo kiedy hieny się do nich dobiorą, a ja auto kupuję co najmniej na 5 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:47:22 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Oczywiście, że lepiej jest pojechać do DE i sobie sprowadzić. Ale nie oszukujmy się - w przypadku takiego auta dopłacamy do takiej "imprezy" kilka tysiaków PLN :( Przy aucie za 10-15 k to ma znaczenie :!: Tam też rodzynków już nie ma. Doliczamy koszty podróży, wszelkie opłaty z tym związane i zbyt kolorowo nie jest. Za coś godnego uwagi trzeba zapłacić średnią rynkową takiego auta w Polsce. Pozostaje szukać w kraju, albo czekać na łut szczęścia :): Kupując ostatnio auto z podpisu dałem zarobić pośrednikowi w kraju (w dodatku z Radomia ;)) i nie żałuję. Nawet mi recykling opłacił i wiem że takiego auta w tym stanie nie kupiłbym w kraju ani za granicą za takie pieniądze. Jak kupowałem poprzednie ACK to euro chodziło po 3.30zł, nie było wyceny z eurotaxu i można było u wroga trochę poprzebierać w autach, teraz jest dużo gorzej :(

Rafał, oczywiście doczytałeś że w pierwszym linku jest motor kaputt :): Auto z trzeciego linka stoi od jesieni ubiegłego roku - śledzę ogłoszenia na bieżąco :peace: Pamiętam że cena się zaczynała co ciekawe od 2200 euro...

30V zniesie gaz, ale AAH jest bardziej cierpliwe i łatwiejsze do ogarnięcia, wiem co mówię, miałem i jedno i drugie i ABC też :): Cieszę się hasek że jesteś zadowolony. Przejechałem tym autem ponad 100kkm przez 2.5 roku i jak widać dalej daje radę ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 09:38:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam
Dostałem fotki oto one.

http://img6.imageshack.us/g/obraz032uz.jpg/

Właściciel jeszcze powiedział że ręczny jest odpięty bo się zacinał.
Dzięki za wszelkie opinie.
Chodzi mi głównie o wypadkowość auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 11:07:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
wypadkosci na 100% nikt Ci ze zdjec nie poda, brac lakiernika, miernik lakieru i w droge. Ja ponad rok zjezdzilem, zeby AELa Q dostac.
Jak prosty, nie ma rdzy i 2 slady to brac, niedociagniecia porobisz z czasem. Na zdjeciach nie ma boku prawej strony (moze cos ukrywa), zagiecia tu i owdzie, ale wiadomo to nie nowe auto. Skora w oplakanym stanie, zaniedbana, pytanie czy cale auto tez.
Jezeli Ci zalezy to ja bym jechal, targowal i bral jezeli reszta bedzie ok. Skore ewentualnie mozna wymienic na fotele z tapicerki.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 11:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
bardzo ładny fotel :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 14:08:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ja nie wiem czy ludzie mydła nie mają w domu. Rozumiem zniszczony, ale ten brud wżarty chyba z kilkunastu tat.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 14:49:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
gitmar napisał(a):
Oczywiście, że lepiej jest pojechać do DE i sobie sprowadzić. Ale nie oszukujmy się - w przypadku takiego auta dopłacamy do takiej "imprezy" kilka tysiaków PLN :( Przy aucie za 10-15 k to ma znaczenie :!: Tam też rodzynków już nie ma. Doliczamy koszty podróży, wszelkie opłaty z tym związane i zbyt kolorowo nie jest. Za coś godnego uwagi trzeba zapłacić średnią rynkową takiego auta w Polsce. Pozostaje szukać w kraju, albo czekać na łut szczęścia :): Kupując ostatnio auto z podpisu dałem zarobić pośrednikowi w kraju (w dodatku z Radomia ;)) i nie żałuję. Nawet mi recykling opłacił i wiem że takiego auta w tym stanie nie kupiłbym w kraju ani za granicą za takie pieniądze. Jak kupowałem poprzednie ACK to euro chodziło po 3.30zł, nie było wyceny z eurotaxu i można było u wroga trochę poprzebierać w autach, teraz jest dużo gorzej :(

Rafał, oczywiście doczytałeś że w pierwszym linku jest motor kaputt :): Auto z trzeciego linka stoi od jesieni ubiegłego roku - śledzę ogłoszenia na bieżąco :peace: Pamiętam że cena się zaczynała co ciekawe od 2200 euro...

30V zniesie gaz, ale AAH jest bardziej cierpliwe i łatwiejsze do ogarnięcia, wiem co mówię, miałem i jedno i drugie i ABC też :): Cieszę się hasek że jesteś zadowolony. Przejechałem tym autem ponad 100kkm przez 2.5 roku i jak widać dalej daje radę ;)

Doczytałem,ze motorschaden.
Chodziło mi tylko o skóry w tamtym aucie.
Sprowadzisz za tą samą kase,a napewno taniej.
C5 mozna za ta kase kupic i nie musi to byc 2.5v6TDI :D
Akcyza to pikuś za takiego staruszka.
Zresztą wy wiecie najlepiej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 13:13:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2011 21:20:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam ponownie.
Byłem wczoraj oglądać samochód (przejechałem łącznie 1174km).
Auto wygląda OK, pozaglądałem we wszystkie szpary, wszystkie łączenia i krawędzie równe, w schowkach z tyłu też wszystkie blachy od środka jak nowe, więc auto nawet jak kiedyś było robione to zrobiono to dobrze, wszystkie drzwi i klapy schodzą się dobrze, i zamykają bez problemów. Jedyne to raz na krótko przy otwartej masce na wolnych obrotach pojawił się stukot (jakby plastik o plastik) i sam znikł i nie pojawił się więcej, ale nie pochodził jakby z samego silnika tylko z osprzętu. Nie wiem jak w AEL brzmią szklanki, ale ten dźwięk był na pewno zdecydowanie inny niż szklanki w benzynie 1.8 i 2,5, bo takie silniki z szklankami do wymiany słyszałem.
Ale żeby nie było tak dobrze to "wyszło szydło z worka", auto chce sprzedać Ojciec i Brat właściciela, który jest na misji, i nie mają notarialnie potwierdzonego upoważnienia do sprzedaży (żadnego upoważnienia na piśmie nie maja).
Powiedziałem że jak będą mieli upoważnienia to auto mogę kupić od ręki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 15:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Co za ludzie sprzedają Auto i nie wiedzą że taki papier jest potrzebny :/ żal Du... ściska :/

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: