.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 19:36:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AWX] szarpanie przy jednostajnym położeniu gazu + logi
PostNapisane: 13.maja.2011 11:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Witam Panowie

Od dłuższego czasu auto lekko poszarpuje. Bez różnicy ciepły zimny.

przy jednostajnym położeniu pedału gazu (chyba częściej na niższych obrotach <2000rpm) autem poszarpuje tak jakby go coś trzymało i puszczało go na chwilę.

W engine 0 błędów
W 08 na 013 jest -0,6 -0,7 -0,2 1,4

Auto odpala od strzała, jeśli by normalnie zwiększać gaz to objaw nie występuje.

/czytałem trochę o tym i sprawdziłem położenie pedału gazu i jest ok od 0 do 255 i 0 jest płynnie

czytając dalej pojawiało się łącze elektryczne pd-ków.

Co można by jeszcze sprawdzić, dynamiczne dopiero jutro bo nie mam z kim

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Ostatnio edytowano 14.maja.2011 21:04:49 przez solaris, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 15:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zacznij od przeczyszczenia/sprawdzenia konektorow od PD ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 17:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
spanky napisał(a):
zacznij od przeczyszczenia/sprawdzenia konektorow od PD ...


od tego też zacząłem i jak ręką odjął, 6 km droga na sprawdzenia i zero szarpania

p.s btw dlaczego na 4 jest taka różnica? kończy się pompka czy może kompresja (glądź, ringi?)

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 20:41:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
solaris napisał(a):
spanky napisał(a):
zacznij od przeczyszczenia/sprawdzenia konektorow od PD ...


od tego też zacząłem i jak ręką odjął, 6 km droga na sprawdzenia i zero szarpania

p.s btw dlaczego na 4 jest taka różnica? kończy się pompka czy może kompresja (glądź, ringi?)


oglądnij krzywkę wałka, bądź wyreguluj wszystkie pompki.

Obrazek
Obrazek

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 21:04:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ja wiem czy ta korekcja by mi spedzała sen z powiek... dla mnie spoko... pojezdzij troche i wykonaj logi statyczne 013, 018 i 023

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 09:28:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Na ciepłym silniku

Logi pierwszy raz robione tak więc jakieś porady na przyszłość mile widziane

013
Obrazek

018
Obrazek

023
Obrazek

Pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: