.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 19:30:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: powinien palić gumy, czy nie?
PostNapisane: 17.cze.2005 20:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 13:25:55
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
kurcze, mam nowy problem ;)

suchy asfalt, opony Michelin Energy XT2, strzelam ze sprzęgła na jedynce a koła trzymają się drogi i fura rusza bez pisku - co to jest? tak mają quattro czy coś z silnikiem nie w porządku? a może to wina opon: http://www.opony.com.pl/opony/opony_pro ... t=Michelin ?

_________________
B4 Quattro V6 2.8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:38:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
o matko :D ... no pewnie ze Ci nic nie zapiszczy :D ... jak chcesz zeby cos zapiszczalo skoro wszystkie kola ciagna i zanim auto sie posliznie to juz jedzie :D ... musialbys miec ponad 300 KM zeby zapiszczec :P ciesz sie ze nie piszczysz bo opony CI dluzej wytrzymaja ,,, aha .,... jakoz e sie dopiero zaczynasz tym jarac , nie strzelaj ze sprzegle z wiecej niz 4000 rpm ., to nic nie da a szybciej zajedziesz zawieszenie tylniego mostu i sprzeglo

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:44:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 13:25:55
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
:) jasne

tak mnie tylko naszło żeby sobie sprawdzić, normalnie mnie to nie kręci specjalnie :diabel:

_________________
B4 Quattro V6 2.8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
a jaka jest szerokość tych gum może bardzo szerokie i przez to duże opory tarcia, albo trzeba troszkę potrenować to puszczanie sprzęgła, samo puszczenie ("strzelenie") to nie wszystko silnik musi mieć swoje obroty. Oczywiscie nie mam wątpliwości w Twoje umiejętności ale ... czy już Ci się to udawało tym samochodem?

ale widze ze Hans już wytłumaczył :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:47:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 13:25:55
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
opony standardowe 195x65, jeszcze mi się nie udało zapiszczeć i już raczej nie będę próbował :diabel: zgadzam się z Hansem co do przyczyny niepiszczenia ;-)

_________________
B4 Quattro V6 2.8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 20:50:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jaca napisał(a):
a jaka jest szerokość tych gum może bardzo szerokie i przez to duże opory tarcia, albo trzeba troszkę potrenować to puszczanie sprzęgła, samo puszczenie ("strzelenie") to nie wszystko silnik musi mieć swoje obroty. Oczywiscie nie mam wątpliwości w Twoje umiejętności ale ... czy już Ci się to udawało tym samochodem?

ale widze ze Hans już wytłumaczył :peace:



quattro - nie zrozumiesz dopoki nie przekonasz sie na wlasnej skorze

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 21:12:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 20:59:11
Posty: 19
Lokalizacja: otrębusy
HANS masz racje quattro to nie maszyna do jarania laczy kolega ma S-2 i tez laczkuw nie chce palic szkoda napedu.

_________________
papapki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 21:40:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja mam quattro ... a racja to inaczej w tym przypadku prawda :peace:
co tu duzo mowic ... poszukajcie sobie postow o quattro ... nie wiem czy w koncu bedzie to stare forum przywrocone ale tam udalo mi sie kiedys napisac duzo o quattro w jednym poscie . z perspektywy czasu wiem jedno. czasy i okolicznosci zycia sie zmieniaja , moj stosunek do quattro , nie.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 23:41:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zetec-1 napisał(a):
HANS masz racje quattro to nie maszyna do jarania laczy kolega ma S-2 i tez laczkuw nie chce palic szkoda napedu.


palenie laczków w S2... :diabel: o przepraszam S-2 :P a może V-2 ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 23:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10351
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ale problem masz Barnaba :peace: Niestety "prawie " zadne quattro nie nadaje sie do odjazdu z pod dyskoteki :D ....Mówie prawie bo widziałem jak szef myjni w ASO u waldemajera w piasecznie wyjezdzał S8 ,,,4 koła dymiły!!! :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 13:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
To ja podłącze się do pytania. Mam 1.9 tdi i ostatnio prubowałem zapiszczec, ruszałem 2 i 2,5 a nawet z 3 tys obrotów i nic. Albo motor niema mocy (co jest możliwe z powodu niesprawnego nastawnika) albo ten typ tak ma miec. Powinien piszczeć czy nie a jak tak to przy jakich obrotach powinien.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 14:37:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
Rafaello napisał(a):
To ja podłącze się do pytania. Mam 1.9 tdi i ostatnio prubowałem zapiszczec, ruszałem 2 i 2,5 a nawet z 3 tys obrotów i nic. Albo motor niema mocy (co jest możliwe z powodu niesprawnego nastawnika) albo ten typ tak ma miec. Powinien piszczeć czy nie a jak tak to przy jakich obrotach powinien.


a jakimkolwiek innym samochodem udalo ci sie w ogole kiedykolwiek zapiszczec?

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 16:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rafaello napisał(a):
To ja podłącze się do pytania. Mam 1.9 tdi i ostatnio prubowałem zapiszczec, ruszałem 2 i 2,5 a nawet z 3 tys obrotów i nic. Albo motor niema mocy (co jest możliwe z powodu niesprawnego nastawnika) albo ten typ tak ma miec. Powinien piszczeć czy nie a jak tak to przy jakich obrotach powinien.


zaplacisz tysiaka u tunera i bedzie piszczec :P [/code][/list]

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zerwanie przyczepności
PostNapisane: 18.cze.2005 16:55:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2005 20:41:14
Posty: 11
Lokalizacja: PIONKI
Zerwanie przyczepności jeśli chodzi o audi jeśli jeszcze nikt o tym nie wspomniał i nie zauważył (głównie B3 i B4 ) mają przeciążoną przednią oś ze wzgledu na przesunięcie sinika poza oś przednią(silnik umieszczono wzdłużnie a wiekszość osiek ma poprzecznie) co daje dobry efekt dociążenie osi i sprawia ,że takim autem ciężej zapiszczeć niż jakim kolwiek innym. Efektem tego są często wymieniane tuleje wahacza. Mowa o quattro - prędzej skrecisz kark jak zapiszczysz. Pozdrawiam
B3 Q 2,0 85 kW
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 18:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
No wlasnie! Od razu mnie sie przypomina jak w Lodzi nie zapiszczalem i te komentarze :P Nawet jest to na filmach klubowych :P

PS. Mnie tyl piszczy nawet w lukach i jak nie strzelam ze sprzegla ... kochane zimowki :/ Dobrze, ze ida na przemial :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 20:48:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
za to moj tdi piszczy ciągle i bez sensu, nawet jak jade na rondzie, zbieżnosc sprawdzona, zawieszenie, koła (mamy wulkanizację) i nie wiem czemu tak jest, zresztą na brak opon nie narzekam :D
B4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 20:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Trynity napisał(a):
za to moj tdi piszczy ciągle i bez sensu, nawet jak jade na rondzie, zbieżnosc sprawdzona, zawieszenie, koła (mamy wulkanizację) i nie wiem czemu tak jest, zresztą na brak opon nie narzekam :D
B4 1.9 TDI


a po gumach nie widac jak podcina?

moze pompujecie 5 bar :D :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 20:57:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Trynity napisał(a):
za to moj tdi piszczy ciągle i bez sensu, nawet jak jade na rondzie, zbieżnosc sprawdzona, zawieszenie, koła (mamy wulkanizację) i nie wiem czemu tak jest, zresztą na brak opon nie narzekam :D
B4 1.9 TDI


zmień opony na letnie :diabel:
Serio to czy autko bylo kiedykolwiek uszkodzone blacharsko ( nie mowie o obcierkach). Jesli tak to sprawdz punkty w nadwoziu. Bardzo czesto jesli bylo bum to kolka popiskują. Moje BMW dostało kiedys w kuper i np przy skrecie w prawo piszczy jak cholera.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 21:08:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
nie był walony :(:
po oponach nie widac żeby sie nierowno ścierały, a piszczy nie tylko przy skręcaniu, także przy ruszaniu. i tez nie zawsze oczywiscie, ale często.
:D
mi sie wogole wydaje ze tam cos przy silniku było robione bo on jakis dziwny mocny jest, ale to temat na długą dysputę, zresztą pierwszy raz jeżdżę dieslem i mąż mówi że nie jestem przyzwyczajona, ale miałam auto 115 KM, a ten ma zaledwie 90 a róznicy nie widac,
powiedziałabym nawet ze jest mocniejszy. ;)
dziwne to...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2005 21:15:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
przy ruszaniu to narmalka - dieselek to tez zwierzatko potrafiace piszczec i to czasem lepiej niz benzy.
Sprawdz czy nie masz chipsa.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: