.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:41:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: chiptuning lub powerbox do A-4 1.8 TFSI 160 KM
PostNapisane: 17.maja.2011 14:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2011 14:28:44
Posty: 4
Witam wszystich,

Mam nowe A-4 1.8TFSI 160 KM, manual.
Przymierzam się do tuningu, najchętniej w formie power-box'a ze względu na gwarancję na auto. Tunerzy obiecuja różne rzeczy. Sprawdzonych box'ów prawdopodobnie jeszcze nie ma. Chyba będę się musiał przymierzyć jednak do chiptuningu, choć przy tym rozwiązaniu zawsze pojawia się ryzyko zwiazane z gwarancją na samochó. Bardzo prosze o informację, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z modyfikacją tego silnika? Jakie są efekty? Czy jest to bezpieczne? Gdzie najlepiej zrobić?
Dzięki z góry za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2011 21:22:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Skąd jesteś?

Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji.

Aha i jak chcesz psuć auto to najlepiej box z Allegro za 500 zł :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2011 09:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
designer napisał(a):
Skąd jesteś?
Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji.

to nie wgrywanie dzwonkow i wiaze sie z pewnym ryzykiem oraz kosztem....


najlepszym rozwiazaniem jest zrobicz czipa przez ASO (pare stow marzy doloza do ceny tunera ale nie utracisz gwarancji a i przy odsprzedazy "czip z ASO" bedzie wygladal lepiej)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2011 10:57:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
przemekk74 napisał(a):
designer napisał(a):
Skąd jesteś?
Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji.

to nie wgrywanie dzwonkow i wiaze sie z pewnym ryzykiem oraz kosztem....


Dlatego chciałem mu polecić jakiegoś "myślącego" tunera np. Compsport :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2011 12:55:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2011 14:28:44
Posty: 4
designer napisał(a):
Skąd jesteś?

Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji.

Aha i jak chcesz psuć auto to najlepiej box z Allegro za 500 zł :peace:



Dzięki. Jestem spod W-wy. Oczywiście omijam Allegro, bo nie o to chodzi. 3 lata temu robiłem program V-tech, ale do Vectry CDTI i auto było już po gwarancji, a co najważniejsze ten soft w CDTI był już sprawdzony i miałem nawet okazję to wcześniej wypróbować. I rzeczywiście prze 3 lata wszystko było OK.
Jesli chodzi o sprawdzony box, to V-tech ma tylko do silnika 2.0 TFSI.

Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2011 13:09:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
GRANEET napisał(a):
Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil.

zrobic czipa do klekota jest latwiej niz do turbobenyzny (klekot wiecej wybaczy). Szukajac tunera poza ASO pytaj sie tez o to czy fakt wgrywania softu mozna wykryc bo sie okazac moze, ze aby to zrobic bezsladowo to trzeba ecu z auta wyciagac i rozkrecac i sprawa moze sie obic nawet o tak proste rzeczy jak "slady na srubkach".. no i pytaj sie ile to przywracania do serri "co przeglac" bedzie kosztowac
Sa 2 rozwiazania
- czekasz do konca gwarancji
- robisz to przez ASO (na 100% maja w ofercie za jakies 1500-2kola czipowanie bez utraty gwarancji z FVAT)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 19:34:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ślady na srubkach zostaną bo te MED-y w 1.8TFSI i 2.0 TFSI są klejone jak EDC16.
2.0TFSI robi się po złączu.
1.8 TSI również po złączu z tego co mi wiadomo.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 21:28:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
szogun0 napisał(a):
Ślady na srubkach zostaną bo te MED-y w 1.8TFSI i 2.0 TFSI są klejone jak EDC16.
2.0TFSI robi się po złączu.
1.8 TSI również po złączu z tego co mi wiadomo.

a licznik programowan?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2011 14:48:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2011 14:28:44
Posty: 4
przemekk74 napisał(a):
GRANEET napisał(a):
Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil.

zrobic czipa do klekota jest latwiej niz do turbobenyzny (klekot wiecej wybaczy). Szukajac tunera poza ASO pytaj sie tez o to czy fakt wgrywania softu mozna wykryc bo sie okazac moze, ze aby to zrobic bezsladowo to trzeba ecu z auta wyciagac i rozkrecac i sprawa moze sie obic nawet o tak proste rzeczy jak "slady na srubkach".. no i pytaj sie ile to przywracania do serri "co przeglac" bedzie kosztowac
Sa 2 rozwiazania
- czekasz do konca gwarancji
- robisz to przez ASO (na 100% maja w ofercie za jakies 1500-2kola czipowanie bez utraty gwarancji z FVAT)
Przemek




Sprawdzałem w ASO Audi - nie robią.
Co ciekawe, auta Seat można oficjalnie chipować w ASO Seat'a nie tracąc gwarancji, a to przecież też grupa VW i te same silniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2011 14:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
GRANEET napisał(a):
Sprawdzałem w ASO Audi - nie robią.
Co ciekawe, auta Seat można oficjalnie chipować w ASO Seat'a nie tracąc gwarancji, a to przecież też grupa VW i te same silniki.

ta sama grupa ale inna polityka ... nie masz na to wplywu
pozostaje opcja taka: kupic inne ECU, pojsc do czipmachera, ktory dopasuje to immobilajzerowo, zaczipuje a na wizyty w aso przekladka ecu (zaznaczam, ze nie mam pojecia o mozliwosciach technicznych na dzien dzisiejszy takich operacji w tak nowym ecu).... albo wstrzymanie sie pedem do koni do konca gwarancji
Jezeli kupiles samochod i masz na niego fakture to jest jeszcze odpowiedzialnosc sprzedawcy za towar i z tego tytulu u sprzedawcy (nie producenta!) jakby popsulo sie tylne kolo a mialbys czipa (brak zwiazku) to raczej by sie nie wykrecili
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2011 22:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja robiłem eske w firmie wymienionej w temacie. Licznik programowań można skorygować więc nie ma problemu. Wgrywanie seri jak bym chciał to za free można to ogarnąć, generalnie w aso ot tak nie dojdą że jest zrobiony program. Od zrobienia programu byłem już 2 razy w aso w tym raz w de bo autko stanęło mi na autobahnie i nie było jakiegokolwiek problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2011 23:08:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Abramo tak z ciekawości robiłeś sam program czy coś dodatkowo? Masz wykres? Jestem ciekaw jak to B8 się dłubie :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 07:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Abramo napisał(a):
generalnie w aso ot tak nie dojdą że jest zrobiony program.

podlaczyc kabelek, wcisnac gaz do dechy i popatrzec np do jakich wartosci T laduje....ASO nie ma w tym interesu bo oni i tak refakturuja na producenta koszty naprawa ale fakt czipa wykryc mozna bez najmniejszego problemu
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 13:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Sam program jak narazie robiłem. Do seri troszkę zabrakło wyszło 326km i 430Nm. Po chipie 371km i 490Nm. Przymierzam się do wydechu i kilku jeszcze nie zbędnych rzeczy aby pojawiło się 4XXkm tylko czy skrzynka wtedy wytrzyma. Wykres mam tylko że gdzieś w biurze :( jak znajdę to zapodam. Ale to dopiero w tygdoniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: