.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 20:04:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.2 T 10V] Płyn chłodniczy sie gotuje
PostNapisane: 22.maja.2011 17:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
witam jestem swierzak mam pytanie mam audi 100 2.2 T b+lpg po przejechaniu paru kilometrow gotuje mi sie płyn chłodniczy dziekuje;) :diabel:

EDIT by KORU Mod Jestes szczery do bólu a to lubię. :d Prosze zapoznac sie z regulaminem forum i jego działami, a szczególnie jak wygladaja inne tematy. Poprawiono nazwe tematu.

edit by Buba pozwoliłem sobie jeszcze raz zmienić nazwę tematu :)


EDIT By KORU Bylem przekonany ze chodzi o S4 C4 a nie o C3, dlatego uzytkownik powinien wpisac jakiego modelu dotyczy problem. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 19:01:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Gdzie ci się ten płyn gotuje? W zbiorniczku? Chłodnica też jest gorąca? Wszystkie węże są gorące? Jeśli nie to do wymiany termostat. Jak wszystko gorące to sprawdź czy chłodnica nie jest zalepiona na amen jakimś syfem (liście, błoto, owady itp). Układ trzyma ciśnienie? Zagrzej silnik i powoli odkręcaj korek zbiorniczka płynu chłodniczego. Tylko bardzo ostrożnie, bo jak jest sprawny to może z niego polecieć para i gorąca woda. Jak będziesz odkręcał powoli to po rozszczelnieniu powinno być słychać wyraźny syk. Jeśli go nie będzie, to znaczy, że masz gdzieś nieszczelność i układ nie trzyma ciśnienia (powinno być 1,4 bara - wtedy mimo że woda ma ponad 100 stopni to nie wrze.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 21:58:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
a czysty ten płyn masz? może coś z głowicą... trochę mało informacji żeby coś poradzić..

_________________
Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
Panda 1.2 ;-D
było: Passat B5 FL awx, A6 C4 1.9 TDI, MERCEDES 814 6.o D, Golf Ǝ 1.8, Polo II, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Poldek,Łada,126P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :D
PostNapisane: 23.maja.2011 07:30:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
panowie dzieki z gory za pomoc jest to cisnienie jak odkrecam korek nawet wywala mi gotujaca wode czytałem gdzies na forum ze to moze byc termostat albo pompa wody ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 07:38:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A węże masz gorące czy tylko ciepłe?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 07:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a to jest 10v czy 20v ?
Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą - od gazu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 13:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
sa mocno gorace na dole i na gorze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 13:02:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
10v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 13:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2011 14:50:55
Posty: 80
Lokalizacja: Garwolin/Unin
Uszczelka pod głowicą na 100%. Albo głowica pęknięta. Dwa tygodnie temu miałem taki temat w warsztacie w C3 100.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 15:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
dzieki z gory kolego ile moze kosztowac w czyms takim wymiana uszczelki i uszczelka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 17:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2011 14:50:55
Posty: 80
Lokalizacja: Garwolin/Unin
Powiem Ci tak, zależy gdzie robisz. Najlepiej jak sam kupisz części i zaprowadzisz do zaufanego mechanika. Ja się zamknąłem w 1700zł, ale było jeszcze parę innych rzeczy w tym silniku do roboty. Zależy tez od stopnia uszkodzenia, bo to może być sama uszczelka i obejdzie bez planowania itp.. Jeśli jeździsz z tym już dużo czasu to tak jak w moim przypadku, załatwiłem jeden cylinder i pierścienie, musiałem wymienić uszczelniacze i takie tam rożne:P Jeśli w zbiorniczku wyrównawczym masz "smalec" to jest już słabo z głowicą:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 22:04:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wlasnie dzisiaj u braciaka zdjelismy glowice bo wywalalo plyn nawet w niedogrzanym silniku. lekko przedmuchiwalo z jednego cylindra do kanalu wodnego, taka szczelinka moze 1-2mm.

swoja robocizna. czesci (uszczelka glowicy i uszczelki kolektorow ssacego i wydechowego, uszczelniacze zaworow i wałka) jakies 120-130zł. do tego dojdzie koszt planowania glowicy i ew. docierania zaworow itp ~100zł.
mysle, ze jak nic nie wyskoczy to w okolicach 300zł sie zmieścimy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2011 07:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
panowie powiem tak oleju mi z płynem nie miesza na 100 % oleju chyba z płynem tez nie wczoraj mechanik powiedział zebym odpalił silnik na zimnym silniku odkrecił korek i jak bedzie odrazu gotował to znaczy ze uszczelka a jak nie to moze ten termostat albo pompa wody mam do was takie pytanie czy ktos sprowadza albo rozbiera albo poprostu macie jakies namiary na tylne wachacze?? albo czy da sie je jakos zregenerowac lub cos :D dzieki z gory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2011 07:42:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
audilwh napisał(a):
panowie powiem tak oleju mi z płynem nie miesza na 100 % oleju chyba z płynem tez nie wczoraj mechanik powiedział zebym odpalił silnik na zimnym silniku odkrecił korek i jak bedzie odrazu gotował to znaczy ze uszczelka a jak nie to moze ten termostat albo pompa wody mam do was takie pytanie czy ktos sprowadza albo rozbiera albo poprostu macie jakies namiary na tylne wachacze?? albo czy da sie je jakos zregenerowac lub cos :D dzieki z gory


Zmień mechanika. Nie musi się olej z płynem chłodniczym mieszać, żeby była padnięta uszczelka.
Mógłbyś w końcu zająć się tą uszczelką i nie szukać dziury w całym?
Termostat nie, skoro węże od chłodnicy masz gorące, pompę wody przy każdej zmianie rozrządu trzeba wymienić, albo chociaż co drugi raz. Wymieniałeś kiedykolwiek ???

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2011 08:24:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Leo, ale przecież mechanik dobrze mu powiedział...
Wykręć świece, jeśli jest przedmuch to jedna będzie miała inny kolor, warto też zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Jeżeli naprawdę dmucha, to może być wszytko - uszczelka, głowica, blok. Uszczelka to w tym wszystkim najmniejszy problem. Jeszcze jedna rzecz, wentylator się włącza? Złącz na krótko styki kostki włącznika termicznego wentylatora, może po prostu wiatrak uruchamia się za późno (tzn. np tylko II stopień, czyli z tego co pamiętam 105 stopni C). W razie czego zmień na włącznik 2-pin. od Poloneza, tak żeby od razu chodził na szybkich obrotach; jest lepszy bo włącza wiatrak już przy 82 stopniach.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieki
PostNapisane: 24.maja.2011 12:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 12:34:10
Posty: 7
panowie wetylator sie włancza kiedy rozrzad był wymieniany to nie wiem mam go dopiero pare dni .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2011 21:27:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli jest przedmuch do plynu chlodniczego, to sa przyrzady przykrecane na korek wlewu ktore to wykażą.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 18:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
A ja proponuje abyś najpierw spuścił płyn z ukł. odkręcając dolny przewód prowadzący do termostatu, a następnie zdjął gurny z króćca przy głowicy i spróbował przykładając usta zassać z niego powietrze.
Po co iść od razu w koszty, skoro nie ma pewności, a ja spotkałem się już z autem, w którym chłodnica była tak zakamieniona, że oddychać przez nią ustami by nie szło. Objawy identyczne.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 19:55:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Ło matko, a czy to legalne :peace: Pewnie kopie lepiej niż mocki bez filtra :diabel: Koniecznie browar do tego, bo co to za impreza bez browara...
A tak na serio, uważaj co zasysasz, bo możesz potem pluć przez godzinę.


Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 20:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2003 12:46:55
Posty: 579
Lokalizacja: sulechow woj.lubuskie
Auto: audi
witam
mam podobny problem silnik 2.6 v6 szybko sie nagrzewa,temperatura na wskazniku rosnie w oczach,wentylator sie nie zalacza,obieg jest weze wchodzace i wychodzace ze zbiorniczka goroace.Waz idacy gorny do chlodnicy twardy.plun chlodniczy rosnie w zbiorniczku i go wyrzuca.Zapalalem auto na odkreconym zbiorniczku i o kilku minutach juz plyn sie wylewal.Na pompie wody jest wyciek,rzuca woda.CZy to bedzie uszczelka?czy pompa moze miec na to wplyw?jak sprawdzic ktora uszczelka?

_________________
THA REAL HUNDRET DONT DIE

BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG
BYLO 100C3 1.8 (2004-2007)
BYLO KRÓTKO COUPE 2.3
Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010)
Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012)
BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU
BYŁO IVECO DAILY 2.8
BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO
BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016)
JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY
JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT

MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: