.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:45:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi V8
PostNapisane: 30.maja.2011 18:01:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
witam wszystkich... praktycznie nie udzielam się na tym forum, ale śledzę je od czasu do czasu... ale do rzeczy...

stoję przed wyborem:
S6 C4 2,2T lub wspomniane Audi V8... z s-ką wiadomo jak jest... natomiast mam kilka pytań co do V8

Chciałbym zrobić tak... kupić takie autko, i zrobić je po swojemu tzn.
zawieszenie z S4 lub S6 jak czytałem na forach - to norma chyba, chciałbym wymienić też silnik i skrzynię, czytałem tu, że D3 z a8 fajne silniczki no i skrzynka oczywiście manual 6 biegów...
Jakie silniki i skrzynie mógłbym tam wpasować bez większych problemów... chciałbym coś na 5ciu zaworach, i to wszystko zagazować.
Co wy na to? Kto by mi jakoś fachowo doradził co ja mogę tam zapakować, żeby było dobrze... i obyło się bez nadmiernej gimnastyki...
co za tym wszystkim idzie, zależy mi tylko na budzie i wnętrzu, reszta może być padaczka... i tak pójdzie do wymiany... bardzo proszę o pomoc...

Muszę zmienić samochód... jeżdżę a6 c5 2,5TDI V6 quattro... najgorsze audi jakie !#*^#@# w życiu miałem, straszna padaczka, sypie się wszystko po kolei i na zmianę i mam go już dość... oddam za ile kto da i niech mi znika z oczu...

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8
PostNapisane: 30.maja.2011 19:54:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
shaker napisał(a):
(...)Audi V8(...)
Chciałbym zrobić tak... kupić takie autko, i zrobić je po swojemu (...)

Muszę zmienić samochód... jeżdżę a6 c5 2,5TDI V6 quattro... najgorsze audi jakie !#*^#@# w życiu miałem, straszna padaczka, sypie się wszystko po kolei i na zmianę i mam go już dość(...)


I potem będzie - tak samo z tym V8...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8
PostNapisane: 30.maja.2011 20:27:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
shaker napisał(a):
chciałbym wymienić też silnik i skrzynię

po co?
prawidłowo utrzymany automat w v8 chodzi jak malina i potrafi zawstydzić nowe skrzynie.
zmiana silnika ma sens tylko w przypadku padnięcia starego, lub chęci wsadzenia czegoś 100 + kucy mocniejszego.

Jeżeli C5 2,5 v6 cię przerasta to się nie pakuj w V8 bo będzie jeszcze drożej
(droga tylna zawiecha, drogi remont hydrauliki i hamulców, etc, itp).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 21:29:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
1. skrzynia manual dlatego, że... jak już mam wymienić silnik to dlaczego nie zrobić tego od razu razem ze skrzynią, silnik dlatego, że chcę tym jeździć na co dzień, a nie lansować się po osiedlu, a V8 dlatego, że jest przepiękna i ma duszę, a ja jestem zakochany w audi (zaraz po żonie ;) ) chcę silnik zagazować to raz i chcę pare koni mieć więcej to 2 i chcę leciutki tunning motoru zrobić to 3 - typu wymiana filtrów na stożkowe itp... możecie teraz mnie wyśmiać, bo jestem laikiem i w ogóle, ale piszę na tym forum nie dlatego, żeby udawać cwaniaka i znawcę mechanika i supermena w jednym, tylko dlatego, żeby doradzili mi mądrzejsi ode mnie...

2. V6 2,5TDI mnie nie przerasta, zwyczajnie już mnie to wk)@$&* ileż można robić tą padaczkę, na zmianę, turbina, pompa, wałki srałki, aluminiowe zawieszenie i tak w kółko... nie mam problemu z inwestowaniem w auto... ale niech ono jeździ normalnie w międzyczasie, a jeszcze mi pod blokiem gówniarze gwoździem porysowali naokoło, że tylko maska i dach nie potrzebują malowania i przepełniło to czarę goryczy... jak kupowałem to wiedziałem, że silnik nie taki idealny i będzie trzeba trochę porobić no ale bez przesady, może to mi się jakiś wyjątkowo parszywa sztuka trafiła... połowa kobyłek gdzieś ciągle po polu lata ale nie umieściłem tu posta żeby rozmawiać o mojej padaczce tylko o V8

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 21:44:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
lepiej będzie dla Ciebie jak kupisz S8 w manualu :peace: a jak chcesz konicznie robić takie roszady to nie szukaj rad na forum tylko poszukaj dobrego warsztatu albo firmy tuningowej, u nich można wszystko przy odpowiednich funduszach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 21:47:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
shaker napisał(a):
silnik dlatego, że chcę tym jeździć na co dzień, a nie lansować się po osiedlu

No widzisz a ja się od dwóch lat lansuje 150 kilometrów dziennie i stary silnik (ABH) nie chce umrzeć - na blacie już prawie 400 tyś, o ile nie skręcony wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8
PostNapisane: 30.maja.2011 23:08:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
zioolko napisał(a):
po co?
prawidłowo utrzymany automat w v8 chodzi jak malina i potrafi zawstydzić nowe skrzynie.
zmiana silnika ma sens tylko w przypadku padnięcia starego, lub chęci wsadzenia czegoś 100 + kucy mocniejszego.


Zgadzam się w 100%. Jeśli silnik i skrzynia są w dobrym stanie, to nie ma po co tego ruszać. Można myśleć nad wymianą silnika w przypadku gdy stary się posypie. Przyznaję się bez bicia, że sam jeżdżę V8 4.2 z LPG (z takową instalacją już kupiłem, choć coraz częściej myślę o jej demontażu), ale zawsze kłóciło się w moich oczach ze sobą podkręcanie mocy silnika, bądź zmiana na mocniejszy z montowaniem LPG. Takie moje zdanie, każdy może mieć swoje. V8 z oryginalnym silnikiem ABH wbrew temu co wiele ludzi mówi, wcale tak źle nie jedzie. Kilka godzin temu miałem okazję przejechać się golfem V gti ze skrzynią dsg (240 KM) i wcale nie załamałem się przesiadając się do V8.

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 10:23:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
ile gazu pali twoje autko zagazowane? masz sekwencję czy zwykły gaz?

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 10:28:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
shaker napisał(a):
ile gazu pali twoje autko zagazowane? masz sekwencję czy zwykły gaz?

Sekwencja

Trasa spokojnie: 14-16/100
Miasto: 22/100
Mieszany 17-20/100

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 10:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
no właśnie... i dlatego chciałem zmienić silnik... rok temu sprzedałem swoje drugie auto pod tytułem A8 2002r 3,7 na generacjach się nie baudzo znam ale 5 zaworów na cylinder było i tam średnie spalanie gazu wychodziło 15 l i uwierzcie mi, że wolno nie jeździłem... często podróżuję po niemczech i np na autostradzie przy 190km/h ten silniczek palił 16-17 l gazu... najciekawsze było to, jak zmęczony dałem żonce jechać i tak się ciągnęła za jakąś ciężarówką... dla niej spalanie wyszło 9l ... uwierzycie ?? :D

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 10:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
shaker napisał(a):
no właśnie... i dlatego chciałem zmienić silnik... rok temu sprzedałem swoje drugie auto pod tytułem A8 2002r 3,7 na generacjach się nie baudzo znam ale 5 zaworów na cylinder było i tam średnie spalanie gazu wychodziło 15 l i uwierzcie mi, że wolno nie jeździłem... często podróżuję po niemczech i np na autostradzie przy 190km/h ten silniczek palił 16-17 l gazu... najciekawsze było to, jak zmęczony dałem żonce jechać i tak się ciągnęła za jakąś ciężarówką... dla niej spalanie wyszło 9l ... uwierzycie ?? :D


to już nie chodzio o generacje tylko o to, co nie jest tajemnicą, że 3.7 palą mniej, miałeś to w ośce czy quattro?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 10:45:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
quattro,

no ja wiem, że palą mniej, ale 4,2 D3 z a8 również będzie palił mniej niż ABH, a ewentualnie i ten 3,7 mógłbym tam zapakować... czy jak ... możecie mnie uznać za dziwaka ;) a ja chciałbym znaleźć złoty środek taki jakiś... mieć piękne auto jak sobie wymarzyłem i jeździć nim normalnie... wymiana silnika i skrzyni daje 2 rzeczy...
1 nie muszę tak skakać nad silnikiem
2 mniejsze spalanie
3 zwyczajnie lubię manual, jeździłem automatami i nie boję się ich jeżeli o to chodzi...

tak mi się przynajmniej wydaje ;)

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 11:16:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
shaker napisał(a):
quattro,

no ja wiem, że palą mniej, ale 4,2 D3 z a8 również będzie palił mniej niż ABH, a ewentualnie i ten 3,7 mógłbym tam zapakować... czy jak ... możecie mnie uznać za dziwaka ;) a ja chciałbym znaleźć złoty środek taki jakiś... mieć piękne auto jak sobie wymarzyłem i jeździć nim normalnie... wymiana silnika i skrzyni daje 2 rzeczy...
1 nie muszę tak skakać nad silnikiem
2 mniejsze spalanie
3 zwyczajnie lubię manual, jeździłem automatami i nie boję się ich jeżeli o to chodzi...

tak mi się przynajmniej wydaje ;)


popatrz sobie na racingforum, tam są 4.2 w różnego rodzaju budach, B2, B3, B4 nawet jedna ośka, więc nie widze problemu żeby wsadzić to do V8, skrzynia, podchodzi nie tylko z V8 czy S8, może być z V6 czy S2 ale będzie inaczej zestopniowana, odezwij się do kogo trzeba, jak już bawić się w przekładki V8 to tylko 4.2 po co się bawić w 3.7 różnica w mocy jest nie taka mała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 11:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
No właśnie widzisz tu pojawia się ten problem " do kogo trzeba "
ja mieszkam w Białej Podlaskiej i tu nie wiem za baudzo kto takie modyfikacje przeprowadza, a nie chce mi się korzystać z usług domorosłych tunningowców oderewanych od pługa, którzy sinlik wpasowują za pomocą 5kg młota ;)
dlatego właśnie piszę do was i od was próbuję wydobyć podstawowe informacje...
miałem nadzieję, że ktoś z was coś takiego robił, lub chociaż się przymierzał do tego i powie co tam pasuje, żeby nie pruć wszystkiego... no ja nie znam się na tym, nie wiem jak taka przekładka silnika przebiega, czy jakieś nowe mocowania poduszki itp trzeba robić, co ze skrzynią itd... potrzebuję pomocy i porady zanim zdecyduję się coś zrobić konkretnego

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 12:16:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Ile pieniędzy zamierzasz na to orientacyjnie przeznaczyć?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 12:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
planowałem na wszystko wydać do 20 tys

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 14:25:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
20 tyś starczy na przeróbkę, ale nie starczy na zakup zdrowego V8 + przeróbkę.

Z ciekawości jak chcesz znać koszty fachowych przeróbek, to przeróbka tej 200 tki http://www.youtube.com/watch?v=p_C_ewNJymg
(wsadzenie V8 + supercharger) wyniosła około 30 tyś OJRO.

Przeróbka polegała tylko na wsadzeniu silnika AEC i kompresora (przeróbka kolektora, standalone, wtryski) w budę Audi 200.
Robiąc samemu i bez kompresora można swapa zrobić dużo taniej co udowodnił min. Rodzynek.


Doprowadzenie samego układu hamulcowego w V8 do ładu to koszt 5000 zł, chyba że ktoś naprawia na używkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:17:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
nie no na taki wydatek to mnie nie stać w tej chwili ;), jedyne co myślałem żeby przerobić w silniku to układ dolotowy, wymienic filtry na stożkowe i takie tam podstawy... nie chcę turbiny tam ładować, + postawić na dobrym zawieszeniu i pozbyć się UFO

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8
PostNapisane: 31.maja.2011 15:21:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
shaker napisał(a):
[...] Kto by mi jakoś fachowo doradził co ja mogę tam zapakować, żeby było dobrze... i obyło się bez nadmiernej gimnastyki...[...]

W tym samochodzie nawet wymiana przednich klocków hamulcowych to gimnastyka. Nie do końca zdajesz sobie sprawę co chcesz zrobić z samochodem.
Ludzie nie chcą za bardzo podejmować się wymiany śmiesznej przekładni kierowniczej, a Ty chcesz wymieniać cały układ napędowy ;)
Kup i doprowadź do stanu przyzwoitego, a to już będzie sukces.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:29:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
Napisze krotko- nic z tego nie bedzie bo:

1. koszty cie zjedza.
2. nie ma to sensu.
3. za te kase to bym sobie kupil ladne V8 z dobrej zachodniej reki i jezdzil do smierci.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: