.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 09:17:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.5 TDI AAT] Problem z maglownica
PostNapisane: 11.cze.2011 09:24:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2011 15:48:00
Posty: 14
Lokalizacja: Warmia-mazury /Okolice Kętrzyna
Witam. Mam problem z maglownica lub z pompą wspomagania. Cały czas strasznie lekko sie kręci. W trasie strasznie źle jechać bo nie czuć oporu. POmpy nie słychać żęby wyła czy coś, olej jest ,czasem musze dolać bo poci mi sie magielka. Mam jeszcze pytanie odnośnie Uszczelniaczy maglownicy. Czy są zestawy naprawcze?? jak tak to za jakie pieniądze? I czy bawić sie w uszczelnianie czy kupić drugą?? Z ALLEDROGO trochę strach kupywać bo nie wiadomo co to jest. A jakbym sam sobie swoją zrobił to wiem co włożyłem.
POZDRAWIAM!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 09:56:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 19:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
maglownicę regeneruje się a kosztuje to różnie, najmniej chyba 1500 PLN

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 10:10:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Prawdopodobnie zablokował się zawór serwotronika. Spróbuj na wyższych obrotach krótkotrwale "uderzyć" kierownicą w skrajne położenie raz z jednej później z drugiej strony. Może skoki ciśnienia odblokują zawór. Nie przytrzymuj dłużej do oporu bo pompa padnie (ja swoją "spaliłem" - panewki się stopiły).

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 10:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2011 15:48:00
Posty: 14
Lokalizacja: Warmia-mazury /Okolice Kętrzyna
Dzieki bardzo za info. A co z tymi uszczelniaczami?? Bo moja maglownica nie ma luzów. Wiec szkoda mi tych 1500zł żeby ktoś mi same uszczelniacze wymienił skoro moge to zrobić to sam. Tylko nie wiem gdzie to dostać. W ASO bym to dostał?? Czy gdzieś indziej bym znalazł??
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 21:35:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
1. 1500 zl :): ciekawe za co????
2. generalnie jak rozbierzesz magiel to masz dostep do wsyztskich uszczelniaczy i nawet lozyska...problem jest 1 a mianowicie wymiana simeringu po przeciwnej strony od napedu...poprostu nie wiem jak sie tam dostac zeby wymienic oring...w miejscu gdzie jest oring na zewnatrz jest spaw wiec pewnie trzeba to rozciac , wymienic oring i zaspawac i tyle...wiec jeseli masz nieuszkodzone ramie ten pret ktory steruje calym mechanizmem to warto samemu sie tym zajac....

na dniach bede takie cos robil ze swoja i mam nadziej udowodnie niedowiarkom ze mozna to zrobic za max 30 zl...

u mnie w miescie jest hurtownia KOOL ktora sprzedaje kazdy rodzaj uszczelnien...po co w ASO przeplacac?

Malo tego...jesli komus stuka magiel to mozna za pomoca 1 sruby dokrecic docisk ktory zmniejsza luzy na zebatce ktora porusza mechanizm :D

jak ktos chce moge pokazac foty budowy magla


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 22:19:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
? Moja już tak stukaże słychać na nierównościach i jak zjeżdżam z krawężnika,,, Na 1000% maglownica - reszta nowa. Kupiłem już drugą-zaryzykowałem, ale chętnie dokręcę bez wyciągania - co trzeba dokręcić - zapodasz...?
Dzięki!

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 22:53:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ratmasta napisał(a):
1. 1500 zl :): ciekawe za co????
2. generalnie jak rozbierzesz magiel to masz dostep do wsyztskich uszczelniaczy i nawet lozyska...problem jest 1 a mianowicie wymiana simeringu po przeciwnej strony od napedu...poprostu nie wiem jak sie tam dostac zeby wymienic oring...w miejscu gdzie jest oring na zewnatrz jest spaw wiec pewnie trzeba to rozciac , wymienic oring i zaspawac i tyle...wiec jeseli masz nieuszkodzone ramie ten pret ktory steruje calym mechanizmem to warto samemu sie tym zajac....

na dniach bede takie cos robil ze swoja i mam nadziej udowodnie niedowiarkom ze mozna to zrobic za max 30 zl...

u mnie w miescie jest hurtownia KOOL ktora sprzedaje kazdy rodzaj uszczelnien...po co w ASO przeplacac?

Malo tego...jesli komus stuka magiel to mozna za pomoca 1 sruby dokrecic docisk ktory zmniejsza luzy na zebatce ktora porusza mechanizm :D

jak ktos chce moge pokazac foty budowy magla

wklej lokalizację tej śruby i napisz w którą stronę kręcić ,podejrzewam że zgodnie z ruchem wskazówek zegara

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 08:34:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 09:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ratmasta napisał(a):
Obrazek

czyli wkręcamy śrubę na klucz 10 ,kiedyś obiło mi się o uszy że nie można skręcać za bardzo bo kierownica po puszczeniu podczas skrętu nie odbije na prosto sama

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 20:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
mianowicie wymiana simeringu po przeciwnej strony od napedu...poprostu nie wiem jak sie tam dostac zeby wymienic oring

Gdzie Kolega chce ciąć (na pewno nie ma takiej potrzeby :)Możesz zaznaczyć to miejsce?
Obrazek
Cytuj:
na dniach bede takie cos robil ze swoja i mam nadziej udowodnie niedowiarkom ze mozna to zrobic za max 30 zl...

też byłem takim optymistą ale już nie jestem :)
Skąd np. weźmiesz teflonowe?plastikowe? pierścienie (te białe)
Obrazek
skąd "reparaturkę"(czyli specjalne uszczelnienie - najważniejsze w całej przekładni, bo pracuje na tłoku listwy)?
Obrazek
simeringi też nie są "zwykłe", a wysokociśnieniowe(z lewej nowy z zestawu, z prawej identyczny wyciągnięty z mojej przekładni - no chyba że ona już kiedyś była regenerowana, a jeśli nie to simering IDENTYCZNY w zestawie jak w ori przekładni
Obrazek
I takie tam inne niuanse które mówią WYRAŹNIE ża za 3 dychy tego DOBRZE nie naprawisz :)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 21:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
wlasnie chodzi mi o ten uszczelniacz na tloku...jak go zdemontowac???

PS. 30 zl moze faktycznie przesadzilem no ale 1500 zl?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2011 19:09:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No ten uszczelniacz zdejmowałem odkręcając takim kombinowanym "kluczem" taką dziwną nakrętkę, słabo pamiętam. Wiem że do pręta spawałem jakąś dopasowaną rurkę z wycięciami.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: