.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 20:21:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 20:44:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
wuji napisał(a):
Janek512 napisał(a):
Z 2,5 TDI z końca produkcji C5 będzie mniej problemów niż z C6 2,7 - 3,0 TDI które mają trochę wad, sukcesywnie usuwanych. Ale wiadomo, że C6 jest nowocześniejsze, ładniejsze itd. A jakim budżetem dysponujesz?

Chce kupic auto za 45 tys... Jesli chodzi o c6 to bardzo podoba mi sie to auto szczegolnie w srodku... Tylko boje sie wlasnie tych silnikow... Czy faktycznie moglby ktos potwierdzic problemy z silnikami c6 ktos kto takie auto posiada?...


to raczej za 45 tyś odpuść C6 i kup zdrowe C5 jeszcze Ci trochę kasy zostanie. Niestety problemy mają praktycznie wszystkie silniki 2,0 TDI to kompletna lipa, 2,7 i 3,0 tdi problemy z rozrządem zresztą tak samo jak 2,4 i 3,2 fsi. Z 4,2 w C6 z tego co słyszałem też już jest lipa.

Ale stylistycznie buda C6 kładzie C5 na kolana. Niestety lata lecą i C5 się starzeje. A mimo wszystko co w tym takiego dziwnego, że ktoś patrzy na wygląd auta? Ja nie kupiłbym auta, które mi się nie podoba - nawet jakby miało Q, V8 i full opcje

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 21:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Z te pieniądze jak chcesz C6 jedynie kupisz amerykańca z V8 4.2. Ledwo wystarczy na zakup samochodu i instalke LPG. Bez sensu...
Co z tą Vką niby jest nie tak ? Gdzieś tu coś o rozrządzie czytałem, ale pojęcia nie mam kto i o czym pisał (chyba sam nie wiedział).
Miałem ten silnik w D3 i złego słowa na niego nie powiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 21:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
qww napisał(a):
Z te pieniądze jak chcesz C6 jedynie kupisz amerykańca z V8 4.2. Ledwo wystarczy na zakup samochodu i instalke LPG. Bez sensu...
Co z tą Vką niby jest nie tak ? Gdzieś tu coś o rozrządzie czytałem, ale pojęcia nie mam kto i o czym pisał (chyba sam nie wiedział).
Miałem ten silnik w D3 i złego słowa na niego nie powiem.


który rok D3?

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 21:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2011 22:06:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
qww napisał(a):
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


te silniki sa juz do bani, słynny łańcych. wystarczy trochę poczytać.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 06:01:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
To moze inaczej...
Jest jakis silnik, ktory mozna bez obaw ekspoatowac?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 06:31:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
zegar napisał(a):
To moze inaczej...
Jest jakis silnik, ktory mozna bez obaw ekspoatowac?


nie :), ja natomiast bym kupował 3.0tdi po 2008r bo te podobnno sa juz dopracowane.

ponoc 5.2 V10 sa ok.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 07:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
zegar napisał(a):
To moze inaczej...
Jest jakis silnik, ktory mozna bez obaw ekspoatowac?


Podobno jest. 2.0 TFSI. Nie łaczyli go niestety z quattro w tym modelu.

Choć i o tym silniku też juz ludzie złe rzeczy mówili....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 08:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
2rafal7 napisał(a):
qww napisał(a):
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


te silniki sa juz do bani, słynny łańcych. wystarczy trochę poczytać.


te silniki nie są do bani BFM to ostatni dobry silnik na paskach bez łancucha :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 08:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Panowie chyba mylicie silniki.... D3 ma ostatni dobry silnik na paskach

C6 miało zupelnie inny silnik 4.2 , wlasnie ten z usterkowym łańcuchem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 09:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
2rafal7 napisał(a):
zegar napisał(a):
To moze inaczej...
Jest jakis silnik, ktory mozna bez obaw ekspoatowac?


nie :), ja natomiast bym kupował 3.0tdi po 2008r bo te podobnno sa juz dopracowane.

ponoc 5.2 V10 sa ok.


Taaak to się dopiero okaże, ale słyszałem o trzech przypadkach wymiany tych silników w S6, S8 :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 10:22:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Widze ze Audi spoczelo na laurach...

Zaslyneli z napedu Quattro, kilka lepszych silnikow z lat 90' i na tym zaprzestali :|

A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 10:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
To nie Audi, wszyscy mają taki sam poziom :(
Inżynieria poszła tak daleko, że na etapie projektowym określa się żywotność danego elementu, czasem niestety obliczenia biorą w łeb i potem okazuje się że auto nie jest w stanie pokonać bezawaryjnie okresu gwarancujnego, a co dalej?
Są owszem wschodzące marki w Europie, Lex, Infinity, oni teraz się starają, ale za kilka lat będzie to samo co z europejkimi przedstawicielami segmentu premium - BMW, Mietkiem, Audi, Jag itd :(
Auto ma się psuć, już nie produkuje się aut długowiecznych, nie w tym koncerny upatrują zysk, pewnie dziś plują z nienawiści na każdą B3, C4, i inne z tego okresu które jeżdżą, bo to potencjalny klient czegoś nowszego, a znowu ten od nowszego jeszcze nowszego, aż docieramy do pana z aktówką wypchana 300k Euro kupującego R8 V10 :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 11:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
zegar napisał(a):
A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?


Chyba Audi troche spadło, szczególnie względem BMW: 3-litrowy diesel BMW, poza nieszczęsnymi klapkami nie ma poważniejszych wad. Również dwulitrowy diesel BMW wolny jest od jakichkolwiek fabrycznych wad i usterek.


Marzy mi sie auto o stylizacji a6c6, napedzie quattro, ale z silnikiem 3.0d z palety BMW....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 11:23:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
To czym ja, przepraszam czym My bedziemy jeździć za pare lat?
Obecnie mam 2.5 tdi z tymi smiesznymi walkami, ale chyba wole to niz np 2.0 tdi.
Z wytartymi walkami w polu nie stane, a jak padnie pompa oleju to sobie moge...
Nowy silnik wklejc....

tak to czytam i zastanawiam sie, czy kolejne auto jakie będę miał, bedzie mialo OOOO na masce......

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 12:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
zegar napisał(a):
To czym ja, przepraszam czym My bedziemy jeździć za pare lat?


Rozsądni ludzie, których nie stac na wyrzucanie pieniedzy w błoto będą jezdzic tym samym co dziś. Ewentualnie remontowac obecne auta i jezdzic dalej. Zrobisz kapitalke swojego 2.5 Tdi na dobrych czesciach i następne 300 tys km przelatasz bez problemu.

Cała reszta bedzie jezdzic wynalazkami typu 2.0 Tdi zmienianymi co 3 lata na kolejny nowszy model...

Mój wujek w 1992 roku kupil 2 letniego Mercedesa 300d. Jezdzi nim do dzisiaj, bez problemu przejechał ponad 300 tys km i nic sie nie zapowiada zeby auto miało isc na złom przez nastepne 300 tys km. Stac go na nowe auto, ale nie kupuje bo po co wyrzucac kase. Za 100 tys zł moze kupic samochod z taniego plastiku, który nigdy nie bedzie miał podejscia do takiego mercedesa.
To jest rozsadne podejscie do samochodów....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 13:10:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Frolik napisał(a):
zegar napisał(a):
To czym ja, przepraszam czym My bedziemy jeździć za pare lat?


Rozsądni ludzie, których nie stac na wyrzucanie pieniedzy w błoto będą jezdzic tym samym co dziś. Ewentualnie remontowac obecne auta i jezdzic dalej. Zrobisz kapitalke swojego 2.5 Tdi na dobrych czesciach i następne 300 tys km przelatasz bez problemu.

Cała reszta bedzie jezdzic wynalazkami typu 2.0 Tdi zmienianymi co 3 lata na kolejny nowszy model...

Mój wujek w 1992 roku kupil 2 letniego Mercedesa 300d. Jezdzi nim do dzisiaj, bez problemu przejechał ponad 300 tys km i nic sie nie zapowiada zeby auto miało isc na złom przez nastepne 300 tys km. Stac go na nowe auto, ale nie kupuje bo po co wyrzucac kase. Za 100 tys zł moze kupic samochod z taniego plastiku, który nigdy nie bedzie miał podejscia do takiego mercedesa.
To jest rozsadne podejscie do samochodów....


Dokładnie tak, ja picuję eSę, i będę śmigał OOOO albo i dłużej :)
No chyba że sobie RS'a C5 sieknę :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 13:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
2rafal7 napisał(a):
qww napisał(a):
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


te silniki sa juz do bani, słynny łańcych. wystarczy trochę poczytać.

BFM z D3 "nie do zajechania". Jedyna akcje co pamiętam to z cewkami (ale to już nie do tego)
BAT w C6 faktycznie, myślałem, że tam siedzi to samo, mój błąd.

wuji - a zastanów się na poliftowym A, lub S8 D2. Zagazujesz i można jeździć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 13:41:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Nie popadajmy od razu w paranoje. Już C6 od modelowego roku 2007 ma poprawione większość dolegliwości w 2,0 2.7 i 3,0 tdi. Pozostałe usterki nie są już tak kosztowne i denerwujące. A fakt faktem 3,0 tdi dużo fajniej jeździ w porównaniu do 2,5 tdi

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 13:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
qww napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
qww napisał(a):
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


te silniki sa juz do bani, słynny łańcych. wystarczy trochę poczytać.

BFM z D3 "nie do zajechania". Jedyna akcje co pamiętam to z cewkami (ale to już nie do tego)
BAT w C6 faktycznie, myślałem, że tam siedzi to samo, mój błąd.

wuji - a zastanów się na poliftowym A, lub S8 D2. Zagazujesz i można jeździć.


W D2 FL brakuje mi tylko łamanych wentylowanych przednich foteli tak jak ma to z tego samego okresu E38. Brakuje mi jeszcze sprawnej fabrycznej navi (ale to może się zmieni - planuje RNSe wsadzić) oraz tipa 6 biegowego ;) Cała reszta jest wypassss :D

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: