.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 09:56:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 D11 ] Zwykłe serwo zamiast akumulatora ciśnienia
PostNapisane: 14.lip.2011 21:47:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
czy dało by rade założyc serwo np. z C4 2.8 do V8 4.2 ???
jesli tak to jakie przeróbki trzeba by wykonac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 21:49:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Zmieścić talerz, zmienić pompę wspomagania na jednosekcyjną.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 21:50:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
czyli serwo najlepiej z 2.6 lub 2.8 C4 ???
a pompe moge zaślepic jeden otwór


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 21:54:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kiedyś @Pozi 5000 podjął nierówną walkę w tym temacie w cygarze 2,3 , wspomaganie kiery wyszło super, ale hamulce były dopiero przy 1500 obrotów jak pamiętam. Jak to się zakończyło nie wiem , ale auto poszło dalej z takim modzonym układem.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 21:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
ale np. w A8 jest zwykle serwo a nie żaden układ ciśnieniowy i jakos to dziala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 22:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie ..."wróć" poplątałem, to hamulce miał kozackie, a wspomaganie kierownicy działało od 1500 obrotów , i to też tak sobie,, do tego potwornie grzała mu się pompa, wina leżała w maglownicy,bo magiel od dwusekcyjnej pompy coś tam na innych ciśnieniach chodził, trzeba by było założyć też magiel z C4.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 22:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Też się przymierzam do tego zabiegu. Rozmawiałem ostatnio z chłopakami z Torunia, mówili że wsadzali do Audi 200 pompę od C4 2.8 i działało bez problemu. Jeżeli zmieści się gabarytowo w komorze V8, to powinno działać.

MałyV8, Bzyczek mówił, że trzeba spiąć jakieś przewody przy pompie. Jeszcze tam nie zaglądałem, więc nie wiem o które chodzi.

W przyszłym tygodniu będę wymieniać przekładnię kierowniczą. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć pompę, więc spróbuję wsadzić od razu serwo od 2.8.
Do tego dokładam całe hamulce od S6 C4, bo ani tarcza hamulcowa od C4 2.8, ani od D2 nie wchodzi na piastę od V8.
Graty wszystkie mam, ale u mnie największym problemem jest motywacja do pracy :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 09:50:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
robi się to bez najmniejszego problemu

wstawiasz talerz i jedno sekcyjną pompę

Problem o którym mówi Mały występuje przy oryginalnej listwie. Są w niej zawory które mają zbyt mały przepływ przez co listwa się grzeje a płyn można niemal zagotować.

Rozwiązaniem jest listwa od C4 która pasuje plug and play

też przymierzam się do tej operacji

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 13:11:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
To ja sie pochwale, że poszedłem w drugą stronę i wymieniłem pompę hamulcową i gruchę na fabrycznie nowe oryginały i niestety wiele nie zdziałałem, a koszty masakryczne (fakt faktem, mniej rzeczy zostało do awaryjnego klęknięcia).
Czeka mnie teraz walka z wspomagaczem. Jak ktoś ma dojście do nowego poniżej 1 tyś. zł to PW, instrukcja wymiany też by się przydała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 13:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
wiec serwo jakos upcham
ale czy pompa jednosekcyjna jest taka sama jak dwu?? chodzi mi o mocowanie
i jeszcze co z podciśnienie do serwa ,wiem że powinno isc z kolektora ssącego tylko w którym miejscu zrobic jakis otwór z trzpieniem na przewód ciśnieniowy ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 13:24:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
jak chcesz się bawić w takie mody to poszukaj nowszej pompy z serwem od Audi z tłoczkiem 25 mm. W 2.8 to chyba 22 mm jest tłoczek, jak chcesz potem hamować tą dwutonową krową?

Mocowanie wielu pomp jest takie same od ściany grodzi, ale długość jest różna i może zbiorniczek płynu hamulcowego kolidować z fabryczną rozpórką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 14:00:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
czyli szukac pompy i serwa od A8 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 14:06:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Ale po co kombinować, jak można wykorzystać sprawdzone rozwiązanie ;) 200 20V tak jeżdżą więc i V8 powinno ;) Aby się tylko zmieściło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 16:21:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A po co w ogóle rzeźbić skoro można zrobić wszystko na fabrycznym zestawie i mieć świetne hamulce i servo kierownicy?

Ja u siebie mam zrobione już wszystko:


regeneracja magla - był luz i puściły uszczelniacze, teraz jest jak nowy
regeneracja wspomagacza - lało się z niego, teraz jest jak nowy
fabrycznie nowa gruszka
zregenerowana pompa wspomagania - tak profilaktycznie :D
zakute nowe przewody zasilające gruszkę i przekładnię

Efekt? Nie pamiętam już jak wygląda czerwony wykrzyknik, hamulce działają bardzo dobrze, równomiernie, nic nigdzie nie tryska olejem :D

Polecam, to żadna filozofia!

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 18:30:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
DeS napisał(a):
regeneracja wspomagacza
zregenerowana pompa wspomagania
zakute nowe przewody zasilające gruszkę i przekładnię


jak nie znajdę nowego wspomagacza to też dam do regeneracji, przewody sobie też zakuje i pompe wspomagadnia również profilaktycznie raz jeszcze dam do regeneracji.
Koledzy modzą po inszemu bo chcą dutków zaoszczędzić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 11:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
zioolko napisał(a):
[...]Koledzy modzą po inszemu bo chcą dutków zaoszczędzić ;)

Ja mam dostęp do wielu część, więc mogę pokombinować. Jak nie pasują to oddaję. Inaczej nie bawiłbym się w "insze mody" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 16:07:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
DeS napisał(a):
A po co w ogóle rzeźbić skoro można zrobić wszystko na fabrycznym zestawie i mieć świetne hamulce i servo kierownicy?

Ja u siebie mam zrobione już wszystko:


regeneracja magla - był luz i puściły uszczelniacze, teraz jest jak nowy
regeneracja wspomagacza - lało się z niego, teraz jest jak nowy
fabrycznie nowa gruszka
zregenerowana pompa wspomagania - tak profilaktycznie :D
zakute nowe przewody zasilające gruszkę i przekładnię

Efekt? Nie pamiętam już jak wygląda czerwony wykrzyknik, hamulce działają bardzo dobrze, równomiernie, nic nigdzie nie tryska olejem :D

Polecam, to żadna filozofia!


zrobiłem dokładnie tak samo
wykrzykników brak
wspomaganie słabe
heble dobre ale nie tak dobre jak u Emtego czy Sajmona

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 16:56:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
koledzy a mam pytanie czy magiel C4 będzie chodzil na pompie dwusekcyjnej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 16:59:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
rogra napisał(a):
koledzy a mam pytanie czy magiel C4 będzie chodzil na pompie dwusekcyjnej??


Będzie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2011 10:35:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
DeS napisał(a):

regeneracja magla - był luz i puściły uszczelniacze, teraz jest jak nowy
regeneracja wspomagacza - lało się z niego, teraz jest jak nowy
zregenerowana pompa wspomagania - tak profilaktycznie :D
zakute nowe przewody zasilające gruszkę i przekładnię


Des, gdzie regenerowałeś te elementy? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: