.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 23:27:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 12:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
zgredek27 napisał(a):
Każdy kumaty sprawdza sobie podzespoły przed chipem.. zwłaszcza typu turbo, w ktorym luzy mozna sprawdzic po ściągnięciu węża.

Stare tdi mają po 300-500k i na softach latają aż miło.. i turbo dają rade.


Każdy kumaty też wie, że środowisko pracy T w gnojowozie i Pb to dwa różne światy, a 2.7TT pewnie pójdzie też do gazu, a to kolejne wyzwanie :(
Więc to że diesel z 300k jeździ na programie, to jedno, a to że turbina w Pb 300k km zazwyczaj nie wytrzymuje to drugie :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 13:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Kupujac A6 2.7T w zasadzie od razu trzeba liczyc sie z kosztem wymiany (albo chociaz naprawy) 2 turbin.

Chyba ze trafi sie sztuke z udokumentowanym przebiegiem 150 tys km, ale mysle ze koszt takiego auta to plus minus 35-40 tys zł....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 13:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Zagor napisał(a):
zgredek27 napisał(a):
Każdy kumaty sprawdza sobie podzespoły przed chipem.. zwłaszcza typu turbo, w ktorym luzy mozna sprawdzic po ściągnięciu węża.

Stare tdi mają po 300-500k i na softach latają aż miło.. i turbo dają rade.


Każdy kumaty też wie, że środowisko pracy T w gnojowozie i Pb to dwa różne światy, a 2.7TT pewnie pójdzie też do gazu, a to kolejne wyzwanie :(
Więc to że diesel z 300k jeździ na programie, to jedno, a to że turbina w Pb 300k km zazwyczaj nie wytrzymuje to drugie :)


Nie zmienia to faktu że jest to do zweryfikowania... :peace:

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 14:14:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
zgredek27 napisał(a):
Zagor napisał(a):
zgredek27 napisał(a):
Każdy kumaty sprawdza sobie podzespoły przed chipem.. zwłaszcza typu turbo, w ktorym luzy mozna sprawdzic po ściągnięciu węża.

Stare tdi mają po 300-500k i na softach latają aż miło.. i turbo dają rade.


Każdy kumaty też wie, że środowisko pracy T w gnojowozie i Pb to dwa różne światy, a 2.7TT pewnie pójdzie też do gazu, a to kolejne wyzwanie :(
Więc to że diesel z 300k jeździ na programie, to jedno, a to że turbina w Pb 300k km zazwyczaj nie wytrzymuje to drugie :)


Nie zmienia to faktu że jest to do zweryfikowania... :peace:


Taka weryfikacja ma tylko jeden wynik - proszę doprowadzić silnik do należytego stanu - innej sobie nie wyobrażam, chyba że tuner z alledrogo :(
Bo T w Pb z nalotem 250-300k km, to już powoli odchodzi do krainy wiecznych łowów :( szczególnie tam gdzie nie jest to LPT, a 2.7TT chyba do takich należy ( nie wiem przyznaję się bez bicia, jakie tam seryjnie jest ciśnienie doładowania - ale sądzę, że jakieś 0,7 - 0,8 bara)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 18:18:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
zegar napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
2.7t to b. ekonomiczny silnik biorąc pod uwage moc i pojemność + ciezar budy. Mi w mieście palił ok 13l, na trasie 9-12,5,


Przestancie juz z tym spalaniem 13L, tyle to pali moje 2.5 TDI Q. Tip.
i mysle, ze kazdy kto ma taki silnik w tej konfiguracji podpisze pod tym!


Czytajac Wasze watki, doszedlem do wniosku, ze kazzdy chwali to co ma,
mozna dlugo spekulowac, ktory jest lepszy, kazdy ma swoje wady i zalety.


jeździłem 2.7t 7 lat więc orientuje sie troche bardziej od Ciebie ile to pali. Uwierz mi nie pchałem w korkach auta, jeździłem normalnie. Max mi spalił 19L, ale to but non stop prawie.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 19:45:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zegar - jak ktoś jeździć nie potrafi to i 1.9 Tdi spali 10L - technika technika technika technika i jeszcze raz tttttteeeeccchhhhnnnniiikkkaaa jazdy :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 19:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Gustav napisał(a):
zegar - jak ktoś jeździć nie potrafi to i 1.9 Tdi spali 10L - technika technika technika technika i jeszcze raz tttttteeeeccchhhhnnnniiikkkaaa jazdy :)


Gustav 1.9 tdi AVF jara po mieście normalnie 9-10L bez PSJ-tu , normalna jazda, nie wiem jak trzeba jeździć aby spalił 7-8.

Może to wynika akurat z małego miasta , dużo świateł spore korki itp itd no albo ja nie umiem inaczej ale kierowców w domu trzech i średnie takie same ;) .

1.4 TDI jara mi około 7 - 7,5 a 1.9 TDI BTB w granicach 11 wiec albo to norma albo mam popsute wszystkie auta :diabel:

Po tym wszystkim dla mnie spalanie 2.7 TT po koxie 300 ps w 2 tonowej budzie z napędami na poziomie 13 L jest poprostu śmieszne

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 19:55:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Pawlo napisał(a):
Gustav napisał(a):
zegar - jak ktoś jeździć nie potrafi to i 1.9 Tdi spali 10L - technika technika technika technika i jeszcze raz tttttteeeeccchhhhnnnniiikkkaaa jazdy :)


Gustav 1.9 tdi AVF jara po mieście normalnie 9-10L bez PSJ-tu , normalna jazda, nie wiem jak trzeba jeździć aby spalił 7-8.

Może to wynika akurat z małego miasta , dużo świateł spore korki itp itd no ale sory.

1.4 TDI jara mi około 7 - 7,5 a 1.9 TDI BTB w granicach 11 wiec albo to norma albo mam popsute wszystkie auta :diabel:

Po tym wszystkim dla mnie spalanie 2.7 TT po koxie w 2 tonowej budzie z napędami na poziomie 13 L jest poprostu śmieszne



Sraty taty pierdaty. Z AVF'em się zgodze , AWX tyle nie pali i tutaj rozchodzi się kwestia rozpoczęcia wtrysku w AVF. Ale koniec OT :) Masz popsute auta :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 20:03:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Pawlo napisał(a):
Po tym wszystkim dla mnie spalanie 2.7 TT po koxie 300 ps w 2 tonowej budzie z napędami na poziomie 13 L jest poprostu śmieszne


Może Cie to śmieszy, ale ja pisze jak jest, nie mam zamiaru tutaj czegos udowadniac bo po co?. Tego silnika trzeba sie nauczyć, ja przez tyle lat wystarczająco nabrałem doświadczenia z tym motorem i wiem jak jeździć na prawde ekonomicznie. Nie widze sensu po prostu szaleć w mieście, przemieszczam się w komfortowych warunkach z punktu A do punktu B i tyle. Nię będe dłużej tutaj udowadniał ile pali i czemu tak mało, najleoiej jak zamilczą osoby, kóre w ogole nie iały styaczności na dłuższą mete z tym motorem (a jak widze one w tym temacie mają do powiedzenia najwięcej).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 20:09:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Gustav napisał(a):
zegar - jak ktoś jeździć nie potrafi to i 1.9 Tdi spali 10L - technika technika technika technika i jeszcze raz tttttteeeeccchhhhnnnniiikkkaaa jazdy :)


moj pasek 1.9 131ps pali +/- 8.5 (fis pokrywa sie z dystrybutorem)


nie wiem co to za technika technikaaaaa i technikkkkkkkkaaaaaaa
po miescie jezdze spokojnie, bo i tak wszyscy zjada sie na swiatlach, a pierwszy na nich nie musze byc.

dziwi mnie fakt ze producent podaje ze moje 2.5TDI pali w miescie 12.8
i faktycznie tyle pali....

a 2.7T wg producenta pali 16.5 a w rzeczywistosci 13 :D fajny silnik :D

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 20:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
http://www.a6klub.pl/c5-27-biturbo-quat ... e5079aa9ce

Jak widać ja nie jestem jedyny, któremu pali 13l :).

PS: oczywiście wszyscy kłamią :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 20:43:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
w poscie nie ma nic ze tyle spalila w miescie...

ale pod koneic drugiej strony, wszyscy pisza ile pali :diabel:

ale ok, ja sie przeciez nie czepiam.

jedni maja zepsute auta, inny nie maja odpowiedniej techniki,
a Ty ciesz sie, ze 300 koni chlipalo tylko 13 L

:diabel:

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 20:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
zegar napisał(a):
w poscie nie ma nic ze tyle spalila w miescie...

ale pod koneic drugiej strony, wszyscy pisza ile pali :diabel:

ale ok, ja sie przeciez nie czepiam.

jedni maja zepsute auta, inny nie maja odpowiedniej techniki,
a Ty ciesz sie, ze 300 koni chlipalo tylko 13 L

:diabel:


Na pierwszej stronie jest pare wypowiedzi. Z tego powodu nie kupiłem popsutego od nowości 2.5tdi bo klekocze i nie jedzie. Dobra koniec OT w tym temacie bo kartki zaraz polecą :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 21:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Sorry za ot ale ja jadąc tarnów-kraków rozmawiając przez całą drogę przez telefon zero wyprzedzania, jak w szarowie wjechałem na autostradkę to max 120 leciałem spalanie do matecznego 12,6 na fisie :p. Masa auta 2t, 10garów 5l pojemnośc, automat a mocy prawie 3 tyle co 2.7tt po koksie :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 21:53:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Abramo napisał(a):
Sorry za ot ale ja jadąc tarnów-kraków rozmawiając przez całą drogę przez telefon zero wyprzedzania, jak w szarowie wjechałem na autostradkę to max 120 leciałem spalanie do matecznego 12,6 na fisie :p. Masa auta 2t, 10garów 5l pojemnośc, automat a mocy prawie 3 tyle co 2.7tt po koksie :).


To ile ty masz ps? 800? :-P

Jeżeli nie byłby to RS to bym raczej nie kupował 2.7T i został przy V8, ale teraz jestem zakochany w biturbo i stasznie mnie kręcą możliwości rozwoju tego silnika. I mam w nosie gul gul bo tylko wacha moje spaliny. Pali w mieście niustannie 19l czy but czy korki.

Jak nie masz zamiaru dlubac silnika to kup dla spokoju V8 bo biturbo w A6 w serii rzeczywiście może rozczarowac.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 22:19:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Na zupie 102oktanowej jest ponad ale chciałem aby auto zachował własności normalnego samochodu więc wystrojone jest pod benzyne 98+. I w taki oto sposób brakuje 11 rumaków do magicznej liczby ale niuta jest dużo :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 22:24:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
No dobra. Koniec SPAMOWANIA. Wątek dotyczy zakupu S4 B6 a nie spalania V8 Biturbo czy V10 Biturbo.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2011 22:42:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ok Gustav pozwól jeszcze tylko ze na koniec pogratuluje Abramo zaje#istej fury. Kiedy się nią pochwalisz w końcu w Teraz My?

EOT ;-)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 08:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Ostatnio testowałem A6 2.7T dłubniete na jakies 290 koni (wg słów własciciela). Jedzie to nie gorzej niż S4b6.

Jesli silnik 2.7t nie ma takich wad wrodzonych jak 4.2 na łańcuchu, to jest on ciekawą alternatywą.

Szkoda tylko ze nie wkładali go do nadwozia b6....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 09:56:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Frolik napisał(a):
Ostatnio testowałem A6 2.7T dłubniete na jakies 290 koni (wg słów własciciela). Jedzie to nie gorzej niż S4b6.

Jesli silnik 2.7t nie ma takich wad wrodzonych jak 4.2 na łańcuchu, to jest on ciekawą alternatywą.

Szkoda tylko ze nie wkładali go do nadwozia b6....


Jest już w PL jeden projekt z 2.7T w budzie B6 :peace: swap z kiblowatego 2.5TDi.

http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t=196

więc dla chcącego nic trudnego :):

Silnik 2.7T nie ma żadnych wad wrodzonych, jak dbasz to masz, proste.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: