.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 09:47:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 avant quattro] Większe hamulce
PostNapisane: 20.sie.2011 12:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
Witam. Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi...
Myślę powoli o wzmocnieniu mojego c4 2,8 mianowicie chciałbym wrzucić 2,2T i podciągnąć go do 280km, potem coś ponad 300km. Zawias jest już sportowy Lowtec. Zanim jednak będę wzmacniał auto przydałoby się zrobić coś z hamulcami...
I pytanie... CO...?
Czy ktoś zna jakieś względnie rozsądne (także cenowo) rozwiązanie? Najłatwiej wrzucić zaciski i tarcze od Ski, plus tarcze nacinane i wiercone. Ale czy jest jakąś opcja większych tarcz i mocniejszych zacisków pod felgę Skową gwiazdkę 17"?
Może być z innego auta coś, chodzi o hamulce przód i tył...

p.s. Wczoraj widziałem nissana GTR i wielkość tarcz i zacisków spowodowała u mnie tak silny opad szczęki, że guza nabiłem sobie na szczęce o ziemię. C4kowe hamulce wyglądały przy tym jak z modelu RC...

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2011 12:43:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wrzuć całe kolumny od eSki - chyba najrozsądniejsze rozwiązanie.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2011 15:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 07:58:50
Posty: 129
Lokalizacja: Otwock k. Warszawy
BiLu napisał(a):
wrzuć całe kolumny od eSki - chyba najrozsądniejsze rozwiązanie.


A po co całe kolumny? W tej chwili mam zawias trochę twardszy niż Skowy byłby to downgrade zawiasu...
Zastanawiam się tylko nad jednym. Seryjne heble do 230-250km będą ok, ale trochę cienko jeżeli miałoby być przyszłościowo ponad 300km. Chciałbym aby auto stawało dęba a nie zwalniał o tylko...
Ale nawet jak coś to tarcze i zaciski Skowe powinny na kolumny moje wejść chyba

_________________
było: C3 2,2T Quattro, Toyota land cruiser LJ73 (auto do off-road'u), forester s-turbo.... jest 100 C4 2,8(aah) avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2011 19:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Do setki nie podejdą jarzma od S-ki trzeba zwrotnice przekładać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2011 20:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
wsadź se tam klocki EBC yellow stuff i bedziesz miał stawanie dęba :peace: , bez wymiany całych hebli.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: