Witam.
Mam możliwość zakupić Audi A4 Quattro z silnikiem 2.5 TDI i w skrzynce Tiptronic.
Auto wyprodukowane jest w 1998 roku. Obecnym właścicielem jest człowiek pracujący w branży motoryzacyjnej i zmienił auto na Audi A8. Auto jest ( wg. właściciela ) zadbane, zrobiony jest rozrząd ( bez wałków - gdyż podobno nie ma takiej potrzeby ), zmieniony jest olej wraz z filtrem w skrzyni biegów, wahacze przednie zrobione na lemfolderze. Auto lata na syntetyku, nie bierze oliwy i ma być bezwypadkowe.
Jedyną wadą jest stukający wał ( luz na podporze wału ) do zrobienia za stosunkowo niewielkie pieniądze.
Auto stoi na felgach 17 ( foto ) dodatkowo oryginalne 15 z zimówkami.
Człowiek chce za nie ( wywoławcza ) 10 kzł. Do stargowania na tą podporę wału i jakieś inne duperele.
Auto kiedyś było białe - jednakże zostało skradzione i przez złodziei pomalowane na ciemny zielony butelkowy kolor. Auto odzyskane - oddane właścicielowi który sprzedał ze niewielkie pieniądze obecnemu właścicielowi - stąd ta cena. Auto wg. właściciela zrobione jest na 180 km.
Czego oczekuję ?
Auto ma głównie stać w garażu i służyć w weekendy na wypady turystyczne poza miasto . Mam auto służbowe natomiast żona pracuje blisko domu.
Ma pozwalać łatwo wyprzedzać, trzymać się drogi i nie sprawiać wielu kłopotów. Jazda ma mi sprawiać przyjemność.
I teraz nasuwające się pytania.
Ile to jest warte i czy pchać się w coś takiego ?
Na co zwracać uwagę podczas oglądania ?
Jak zdiagnozować ( pobieżnie ) skrzynię ?
Ile to coś pali na trasie/mieście ?
Czy na podstawie zdjęć wyłapujecie jakieś nieprawidłowości ?
Czy 180 KM pozwala na komfortową jazdę ( dodam że na trasie latam zgodnie z przepisami - jednakże zależy mi na sprawnym wyprzedzaniu ) ?
Czy da się jakoś na węch/słuch/dotyk zdiagnozować słynne wałki ?
Jakieś sugestie ?
