.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 09:30:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.8 ADR + Lpg] Błędy VAG
PostNapisane: 22.sie.2011 10:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Czy takie błędy są normalne przy sekwencyjnym gazie?

A4 2011-04-18
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 906 018 D
Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006
Software Coding: 05001
Work Shop Code: WSC 06325
3 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent

Po wykasowaniu powracają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2011 11:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Tak, są normalne jeśli chcesz w krótkim czasie pozbyć się silnika - gaz do regulacji, jest za ubogo !!!. i sprawdzić sondę lambda.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2011 11:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
dzięki za szybka odpowiedź.

Auto mojego taty. Jeździ juz tak ze 2 lata.

Gaz regulowany wielokrotnie.Instalka Zenit + czerwone valteki + reduktor jakaś alaska czy coś.

błędy sprzed 2 miesięcy;

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 906 018 D
Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006
Software Coding: 05001
Work Shop Code: WSC 06325
3 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-00 - -
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent

Czujnik temp. juz wymieniony.

Gazownicy twierdzą ,że wszystko ok ( tego mozna się było spodziewać).
Trudno znaleźć kogos kto reguluje Zenita w moim mieście - czy da radę to samemu wyregulować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2011 14:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
http://lpg-forum.pl - tam ci pomogą, albo wskażą kogoś kto ci to wyreguluje.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2011 11:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2009 19:14:29
Posty: 67
Lokalizacja: Biała Podlaska/UK
Niech zgadnę gaz pewnie zakładany u Abramka?Wczesniej miał zakład na Sidorskiej teraz przeniósł sie na koniec Warszawskiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2011 11:16:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Jak byś zgadł.

Koleś ustawia swoje instalki na postoju.Najpierw na wolnych obrotach a potem na lekkiej "przygazówce".Brak jazd testowych.

Jak oni dostają te certyfikaty od producentów podzespołów LPG?

Wszelkie uwagi klienta nie są brane pod uwagę. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2011 10:19:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Na tych podzespołach będzie to ciężko ustawić, aby nie było błędów.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2011 13:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
W takim razie w jakiej kolejności wymieniać graty?

Spróbuję namówić ojca na jakieś "upgrade".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2011 21:49:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kornel napisał(a):
Na tych podzespołach będzie to ciężko ustawić, aby nie było błędów.
Rzeczywiście najtańsze i najsłabsze graty. Ciekawe czy już się zaczęła głowica topić.Potem się dziwić ze się zawory wypaliły.
Tak na serio:
http://lpg-forum.pl jest dużo o doborze gratów .
Wtryski w zależności od gotówki hana, med, matrix (kolejność przypadkowa).
Reduktor zavoli zeta N minimum i powinno być ok.
Na koniec porządne wystrojenie.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: