Po dwie śruby 13tki pod reflektorami (blisko wewnętrznej krawędzi), dwie śruby pod zderzakiem, w miejscach, gdzie kratka w zderzaku jest wyprofilowana. Po ich usunięciu należy wysunąć zderzak z prowadnic (po jednej na każdym błotniku).
Dobrym pomysłem jest zrobienie tego we dwie osoby, oraz kilka różnego rodzaju kluczy (oczkowy, nasadkowy itp.) - pisałeś, że auto ma zmacerowany ryj, więc może być ciężko wykręcać śruby - przygotuj się, że do demontażu mogą być również reflektory.
Aha - przed zdjęciem zderzaka dobrym pomysłem jest wypiąć przeciwmgielne, gdyż kabla jest "na styk" i zderzak może na nim zawisnąć.
_________________ 90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat 92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter... 00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał" 03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?
|