.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 06:38:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.3] silniczek krokowy
PostNapisane: 09.wrz.2011 13:28:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 13:19:36
Posty: 9
tatko ma problemy z autem a moze ktos wie o co chodzi...;p:P
Otoz Ma silnik krokowy, plus dochodzi a minus czasami dochodzi czasami nie co jest przyczyna skaczacych malych obrotow, podpiety minus na krotko i odrazu chodzil normalnie, na zimnym ok 1150 obrotow potem wzroslo do 1700. jest od tego jakis czujnik czy cos ktory odpowiada za wysłanie minusa do silniczka krokowego?
Drugie pytanie od czego sa te trzy bezpieczniki na koncu? ( czerwony zielony czerwony)
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... e0398.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 14:11:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Plus podawany jest po stacyjce (czyli na stałe). Minus steruje regulatorem wolnych PWM'em czyli wypełnieniem. Podawanie minusa na stałe maksymalnie otwiera regulator dając za wysokie obroty biegu jałowego. Za regulacje biegu jałowego odpowiada czujnik temperatury dwu pinowy, czujnik klapy spiętrzającej, oraz czujnik zamknięcia przepustnicy.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 09:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 13:19:36
Posty: 9
Jeszcze super by bylo gdyyby ktos zdjecia wrzucil i pokazal gdzie te czujniki sa:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 10:26:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Silniczkiem krokowym steruje ECU, w oparciu o czujniki, które kolega wyżej wypisał. Czy auto ma LPG? Poniżej masz fotki o jakich czujnikach mowa
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 10:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 13:19:36
Posty: 9
bardzo dziekuje, tak auto ma LPG i co to jest te ECU?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 23:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
komputer sterujący pracą silnika. Z tego co wiem znajduje się pod tylnim siedziskiem pasażerów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2011 08:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 13:19:36
Posty: 9
najciekawsze jest to ze odpale pojezdze zgasnie sam, odpale i czasami juz normalnie chodzi... wiecie co moze byc przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2011 08:47:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dymian1987 napisał(a):
komputer sterujący pracą silnika. Z tego co wiem znajduje się pod tylnim siedziskiem pasażerów.


pod siedzeniem to jest sterownik ABSu, komputer nie wiem gdzie jest, sam szukałem u siebie ostatnio :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2011 20:08:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Komputer jest na przednim słupku od strony pasażera.

Kolego sprawdź przewody gumowe do krokowca czy nie są dziurawe oraz cały dolot. Jeśli dolot jest ok i przewody, kup czujnik boscha 0280130053 dwupinowy i po sprawie. W czasie 5 lat wymieniałem ten czujnik 2 razy i zawsze on był powodem problemów. Nie polecam innej marki tego czujnika, a to dlatego że źle działa nawet jak jest nowy - obroty szaleją okropnie lub daje zwarcie i auto nie odpala.
W Twoim przypadku na zimnym silniku obroty będą prawie ok bo działa dodatkowy wtrysk, problem zaczyna się na rozgrzanym silniku.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 2.3] silniczek krokowy
PostNapisane: 06.sie.2013 21:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 19:19:48
Posty: 5
Witam sory za odkopanie postu ale mam ten sam problem co kolega. Jak sie rozgrzeje samochod do 90 stopni dam mu w palnik na PB i obroty zaczynaja Falować i to bardzo szybko. na LPG lubie zgasnąć.
http://www.youtube.com/watch?v=qBv3OQa44B8


o to moje gg. Jak ktoś jest na tyle inteligentny żeby pomóc to czekam. Mi już ręce opadają;/ 6950498


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 2.3] silniczek krokowy
PostNapisane: 12.sie.2013 16:43:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
symbol silnika podaj

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 2.3] silniczek krokowy
PostNapisane: 04.wrz.2013 18:33:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 19:19:48
Posty: 5
NG oczywiście. Dodam ze od tego momentu wymieniłem kable kopułkę oraz palec a nawet mixer i parownik. Dalej falują i na PB i NA LPG. TAK ZE NIE WIEM CO ROBIĆ. OBECNE CZEKAM NA PACZKĘ Z NOWYM CZUJNIKIEM 2 PINOWYM CZARNYM.

AHA jeszcze taka sprawa mierzyłem miernikiem klapkę i na zapłonie mam
0.19v
na jałowym 0.79
jak ustawie na 1.3V to czarny dym leci z tłumika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: