.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 12:12:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2011 18:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
majo4ever napisał(a):
jesli chcesz porownac osiagi z moim AEL to mozemy sie spotkac
a co do serwisu to QSERWIS na Al. Krasnickiej u p.Gorzyma
koszt okolo 100-150zl poprawi co trzeba


masz zwykłego aela bez tuningu? , jeżeli tak to chętnie bym się spotkał tylko napisz kiedy i gdzie


dzisiaj byłem u mechanika kolejnego... i powiedział , że im większa dawka ustawiona na komputerze tym mniejsza rzeczywiście i na odwrót teraz to ja już nic nie czaje , tzn jaką mam dawkę skoro na wydruku mam napisane 9.00 mg/h

i jeszcze jedna sprawa , polecacie ustawić kąt wtrysku na 70 80 jednostek ile to będzie stopni bo mój mechanik operuje w stopniach....

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Ostatnio edytowano 02.sie.2011 16:17:56 przez gaban, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2011 01:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 22:18:00
Posty: 24
Lokalizacja: Lublin
no mam zwyklego bez tuningu
co do spotkania to na PW ci napisze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2011 20:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
szukałem i nie znalazłem , jest jakiś przelicznik stopni kąta wtrysku na jednostki ? dzięki z góry za odpowiedź, mój mechanik twierdzi że kąt wtrysku powinien być ustawiony na ok 5 stopni..

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 20:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
pomożecie?

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2011 13:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
czy powodem ciężkiego odpalania z rana i kopcenia mogą być nieszczelne przewody paliwowe , te dwa biegnące od baku zauważyłem że są skorodowane i w jednym miejscy jeden delikatnie przecieka

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2011 15:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Nie pytaj o takie rzeczy tylko napraw. Każda nieszczelność może powodować gorszy rozruch.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2011 16:38:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
a czy lepiej szukać przewodów oryginalnych używanych czy dać tak jak mi polecili w sklepie dorabiane plastikowe

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2011 20:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
gaban napisał(a):
a czy lepiej szukać przewodów oryginalnych używanych czy dać tak jak mi polecili w sklepie dorabiane plastikowe


stary... z całym szacunkiem, ale (chyba) zwracałem już Ci wcześniej uwagę, żebyś nie pisał posta pod postem, a Ty namazałeś 3 jeden po drugim, zamiast użyć edycji...
Jak MOD się wkurzy, to zamknie Ci wątek, albo dostaniesz warna :):

Wracając do auta, nie dziw się, że mało kto Ci odpisuje, ale zamiast zaprowadzić auto do dobrego mechanika, by ogarnął w końcu furę, Ty zadajesz co róż inne pytanie i większość zapewne straciła już resztki nerwów dla Ciebie i Twojego auta :peace:

Zdrówka życzę ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2011 17:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 22:18:00
Posty: 24
Lokalizacja: Lublin
nieszczelnosc przewodow jest przyczyna zapowietrzania sie ukladu paliwowwego a w skutek tego ciezkie odpalanie jest normalnym zjawiskiem paliwo scieka z przewodow do zbiornika i nim pompa doprowadzi paliwo do wtryskow mozna krecic i krecic

--- mialem ten problem uszczelnilem przewody paliwowe pod podwoziem (byly przerdzewiale )
pomoglo !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2011 11:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
szukałem i nie znalazłem ,polecacie ustawić kąt wtrysku na 50,60 jednostek ile to będzie w stopniach??

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 17:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 22:18:00
Posty: 24
Lokalizacja: Lublin
tu jest odp.mam nadzieje ze to Ci wystarczy

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic9 ... ml#5736354

na samym dole ''vwaraf'' to opisuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 10:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
dzięki za link ale jakoś chyba ograniczony jestem bo w końcu nie wiem ile w stopniach będzie te 50 ,60 jednostek

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 11:10:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Jak mechanik nie wie ile powinno być to go zmień... to po pierwsze. Po drugie ustaw go w przedziale 3,5-4,5 stopnia. Możesz na początek spróbować nawet od ok. 3 stopni wszystko zależy od tego jak zużyty masz cały osprzęt. Po trzecie wszystko na ten temat było już na tym forum...

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 16:44:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2011 19:22:25
Posty: 90
Lokalizacja: lublin
Auto: a6 c4 AEL
sprawdzał mi mechanik kąt wtrysku i jest podobno ok 4.5 stopnia , co to jeszcze może być?, dodam , że teraz jak rano jest zimniej to samochód odpala lepiej (tzn jak się świece żarowe załączają)

_________________
a6 c4 2.5 tdi 140 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 23:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 15:07:05
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków/Dębica
sam jestem z tych co nie pija ON na sniadanie, ale przy takich objawach to bym zawlokl paszczaka do porzadnego mechanika a nie wrozyl z fusow.
Olej kolesia co sie stopni czepil.
Podpinasz VAGa i krecisz pompa zeby ustawic te 50-60 jednostek. Kazdy kumajacy starsze, yy znaczy dojrzałe Audi wie o co biega, a tego goscia od polonezow to pusc kantem bo Ci tak namiesza w aucie ze do ladu nie dojdziesz, a kasy wyrzucisz 2x tyle na poprawki.

Howgh.

_________________
Tomkoś
Jest - Audi A4 Avant B6 Quattro 1.8T BEX
Było - Audi A6 Avant/2.5TDi/140Km
Było - Audi B3 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5 TDI AEL] Problem z odpalaniem jak jest zimny
PostNapisane: 12.gru.2011 18:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2011 08:42:24
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: A4 B5 AJM
Witam, trochę odgrzewam, ale walczę ze swoim AEL'em, to może komuś się przyda. Kąt wtrysku ustawia się na około 65 jednostek, czym więcej tym twardziej pracuje i lepiej pali. Ważne żeby nie przekroczyć 88, wtedy pojawia się błąd na komputerze o zbyt wczesnym zapłonie. Co do dawki, to czym mniejsza wartość w bloku 1 adaptacji tym dawka większa. Wchodzimy VAG'iem w silnik, potem w login, wpisujemy dla AEL'a 22158, przechodzimy w adaptacje i w pierwszym bloku ustawiamy wartość tak aby zmieniała się na około 4,1-4,4 mg/obrót, (a nie na godzinę, jak to pisał ktoś z góry, pewnie każdy by chciał by jego samochód palił 9 mg na godzinę), najlepiej jeśli tą wartość osiąga się przy 128 jednostkach, czyli środku regulacji nastawnika, jeśli jest dużo mniej lub więcej to znaczy, że ktoś ingerował w nastawnik. Najlepiej jest wtedy nastawnik dokładnie oznaczyć, np nożem i delikatnie przesuwać o 1/10mm aż osiągniemy coś około 4mg/R. Należy uważać aby wyłączona była klima i inne odbiorniki, u mnie przy włączonej klimie dawka skacze z 4,4 na 6,0mg/R.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 2.5 TDI AEL] Problem z odpalaniem jak jest zimny
PostNapisane: 03.lut.2012 19:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
ryshard napisał(a):
...a nie na godzinę, jak to pisał ktoś z góry, pewnie każdy by chciał by jego samochód palił 9 mg na godzinę.

Jaką godzinę? Wspomniane wcześniej mg/H to z niemieckiego. "H" od Hub, czyli "suw" (Hubraum to pojemność skokowa)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: