.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:42:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 118  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 10:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Marianb napisał(a):


Dokładnie, też to zauważyłem.
Na klapie 4.2 :)

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 18:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Marianb napisał(a):

piękne V8 widać że fura warta

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 17:56:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
tylko pytanie dlaczego tak nisko się ceni

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 18:21:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
przeca to akcja.
Fajna sztuka, zdrowa.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 18:26:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
emsi napisał(a):
tylko pytanie dlaczego tak nisko się ceni

A na ile ostatecznie wycenia tego 22 letniego paliwożłopa z minionej epoki :) :?:
Już jest 7 tyś. Doliczyć trzeba jeszcze opłaty, ewentualnie LPG. Chociaż ja chyba bym nie zakładał gazu, gdybym kupował drugi raz V8. W niedzielę na mszę i spota można przejechać się na PB :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 21:14:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Podnieciliście się dwoma telefonami czy zadbanym lakierem, (bo to chyba jedyne atuty tego auta)?

v-ka jak każda inna, 89 rok, dupne fotele i kolor tapicerki, brak termometru zewnętrznego, najsłabszy typ skrzyni (brak chłodnicy oleju i słabowity konwerter).

Cena 7100, która jest teraz jest i tak wysoka jak na ten silnik i rocznik.
Ale to tylko moje skromne zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 21:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Nie kupujemy awaryjnego 3.6 Jedyny słuszny silnik to 4.2 V8. Auto wygląda bardzo ładnie bo jest ze Szwajcarii. :d :) Mnie sie tam bardzo podoba, ale odpada ze względu na silnik. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 08:49:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
KORU napisał(a):
Nie kupujemy awaryjnego 3.6 Jedyny słuszny silnik to 4.2 V8. Auto wygląda bardzo ładnie bo jest ze Szwajcarii. :d :) Mnie sie tam bardzo podoba, ale odpada ze względu na silnik. ;)


Popieram 3.6 to taki półśrodek :)
3.6 w automacie ma 9.2 do setki, to ja tyle miałem w 136 konnej coupecie :)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:00:58 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Ja mam trochu inne zdanie.....takie auto ścigantem nie jest (nawet 4.2, nawet jeśli to S6). 3.6 do toczenia się od święta też wystarczy (bo użytkowanie tego na codzień to słaby pomysł). W przypadku takiego V8 teraz płaci się za stan, a nie rocznik.....jak bym takie pudło kupował to nie byłoby większego znaczenia czy to 89 czy 93 ( no może poza klimatronikiem)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
gitmar napisał(a):
Ja mam trochu inne zdanie.....takie auto ścigantem nie jest (nawet 4.2, nawet jeśli to S6

A ja mam zupełnie inne zdanie. Takie auto z zadbanym zawieszeniem i hamulcami, potrafi być ścigantem, minusem są tylko gabaryty i masa.
Ścigantem może być nawet VW T4 i MB 123, zależy jak kto jeździ i czego oczekuje od auta.
Ja kilkanaście razy w roku poganiam swoje v8 240 km/h, a na codzień przyspieszenie 4.2 wykorzystuje w 100%.
Nie jest to hot-hatch, ale przy umiejętnych manewrach można dynamicznie pomykać nawet w sporym ruchu ulicznym.

Taki silnik i wolna jazda to wzajemne zaprzeczenie.
Odnośnie stanu auta z 89 roku, czy nawet 93 roku, żadne nie będzie igłą chyba, że conajmniej 1/2 podzespołów na nowe wymienimy (a poprzedni właściciel nam raczej przezentu nie zrobi), chyba że ktoś jeździ tylko połyskiem lakieru i plakiem na desce, a znam takich to igłe łatwo osiągnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 09:41:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
gitmar napisał(a):
Ja mam trochu inne zdanie.....takie auto ścigantem nie jest (nawet 4.2, nawet jeśli to S6). 3.6 do toczenia się od święta też wystarczy (bo użytkowanie tego na codzień to słaby pomysł). W przypadku takiego V8 teraz płaci się za stan, a nie rocznik.....jak bym takie pudło kupował to nie byłoby większego znaczenia czy to 89 czy 93 ( no może poza klimatronikiem)


Scigantem może nie jest, ale trochę głupio jak byle jakie 1.9 TDI cię wciąga na światłach :)
Klimatronik jest właśnie dla mnie największym minusem V8 przed 92r.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:02:26 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A ja uważam podobnie jak gitmar że V8 to nie ścigant (takie moje 4,2), ale do dynamicznej jazdy w sam raz, poza tym wygoda, miejsce, wielkość..... poezja.... mam to auto prawie 5 lat i ni huhu mi się nie znudziło, a jakieś tam golfy 3 itp to nawet da się wyprzedzić, szczególnie w trasie i przy większych prędkościach :)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
ludzie takie auta nie są do ścigania :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
alexhawk napisał(a):
ludzie takie auta nie są do ścigania :)

Ale wypadałoby żeby dysponowały jakimiś osiągami, a nie klekotały się jak byle diesel, chlejąc przy tym 3-4 razy więcej niż diesel.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:29:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Simpson napisał(a):
alexhawk napisał(a):
ludzie takie auta nie są do ścigania :)

Ale wypadałoby żeby dysponowały jakimiś osiągami, a nie klekotały się jak byle diesel, chlejąc przy tym 3-4 razy więcej niż diesel.


A i owszem dysponują :) a w bonusie piękne brzmienie, równa praca, no i ten pomruk z wydechu :), ale jestem podobnego zdania jak Gitmar i Morgoth, to nie wyścigówki, do upalania kupiłbym STI, bądź S4/B5, czasem można komuś dupsko złoić, ale jakbym miał każdemu, na każdych swiatłach udowadniać, że to S6, to poszedłbym z torbami, bo to nie tylko cyklon.
W trasie a i owszem, jazda bajka, cicho, wygodnie, do 180 to właściwie nic się nie dzieje ;), wrażenia jakby auto stało na parkingu z włączonym motorem - to jest to za co się płaci, a nie za sprint 0-100.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
dźwięk V8 raczej klekotu nie przypomina, a jak chcesz klekota to kup klekota, przecież takie dywagacje w stylu V8 vs TDI są nie na miejscu. Mój znajomy miał takie V8 , jazda tym autem to jak płynięcie w kanapie :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 10:50:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Czemu uważacie, że auta mające koło 300 koni nie służą do ścigania.
Nikt nie mówi o upalaniu, sam się w baczki, czy kjs-y vką nie bawię, ani nawet w track-day`e.
Ale szybka/dynamiczna jazda po mieście, obwodnicach, autobahnach, czemu nie - układ kierowniczy jest dość precyzyjny, hamulce i zaciski mam 320 mm z A8 (nowa pompa, nowe zaciski tył, nowe przewody), zawiecha zrobiona tylko na oryginałach i częściach z górnej półki, fele kute 17, opony nowe. To co mam jak emeryt jeździć?
Może sobie jeszcze kapelusz z piórkiem na głowę zapodam.

Rozumiem jakbym drutował zawiechę, latał na styranych ufo to bym rzeczywiście konfabulował, że klasykiem to się wolno jeździ.

Zagor napisał(a):
czasem można komuś dupsko złoić, ale jakbym miał każdemu, na każdych swiatłach udowadniać, że to S6, to poszedłbym z torbami, bo to nie tylko cyklon.


Widzisz i tu się właśnie uwidacznia plus demonizowanej przez purystów instalacji lpg. Szaleje autem non-stop, a spalanie w złotówkach mam takie samo jak miałem w B6 2.5 TDI

:edit
i jeżeli mówię o ściganiu to chodzi mi raczej o prześciganie zawalidrogów i cfaniaków, a nie jakieś zabawy kontra porsche, czy evo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 11:12:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zioolko napisał(a):
Czemu uważacie, że auta mające koło 300 koni nie służą do ścigania.
Nikt nie mówi o upalaniu, sam się w baczki, czy kjs-y vką nie bawię, ani nawet w track-day`e.
Ale szybka/dynamiczna jazda po mieście, obwodnicach, autobahnach, czemu nie - układ kierowniczy jest dość precyzyjny, hamulce i zaciski mam 320 mm z A8 (nowa pompa, nowe zaciski tył, nowe przewody), zawiecha zrobiona tylko na oryginałach i częściach z górnej półki, fele kute 17, opony nowe. To co mam jak emeryt jeździć?
Może sobie jeszcze kapelusz z piórkiem na głowę zapodam.

Rozumiem jakbym drutował zawiechę, latał na styranych ufo to bym rzeczywiście konfabulował, że klasykiem to się wolno jeździ.

Zagor napisał(a):
czasem można komuś dupsko złoić, ale jakbym miał każdemu, na każdych swiatłach udowadniać, że to S6, to poszedłbym z torbami, bo to nie tylko cyklon.


Widzisz i tu się właśnie uwidacznia plus demonizowanej przez purystów instalacji lpg. Szaleje autem non-stop, a spalanie w złotówkach mam takie samo jak miałem w B6 2.5 TDI

:edit
i jeżeli mówię o ściganiu to chodzi mi raczej o prześciganie zawalidrogów i cfaniaków, a nie jakieś zabawy kontra porsche, czy evo.

szkoda, że nie ma przycisku "lubię to" :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 12:01:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
zioolko napisał(a):

Zagor napisał(a):
czasem można komuś dupsko złoić, ale jakbym miał każdemu, na każdych swiatłach udowadniać, że to S6, to poszedłbym z torbami, bo to nie tylko cyklon.


Widzisz i tu się właśnie uwidacznia plus demonizowanej przez purystów instalacji lpg. Szaleje autem non-stop, a spalanie w złotówkach mam takie samo jak miałem w B6 2.5 TDI

:edit
i jeżeli mówię o ściganiu to chodzi mi raczej o prześciganie zawalidrogów i cfaniaków, a nie jakieś zabawy kontra porsche, czy evo.


Eeee, no tak to i ja korzystam, z dobrodziejstw jakie niesie ze sobą ANK :)
Ale czasem widzę w mieście ludzi, którzy drą z każdych świateł, a następnych stoję obok nich :)
Więc jeśli chodzi o jazdę w innej czasoprzestrzeni (sobota wieczór, łykend, wyjazd za miasto) - jestem za :) i wtedy daję pooddychać przez te 40 wentyli, ale w zwykły dzień - szkoda, klocków, opon, paliwa, ..... i blacharki, bo tak się kręcą po tej W-wie, że mi wczoraj łach porysował zderzak z tyłu i jeszcze twierdził, że nic się nie stało.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 12:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Audi V8 to auto to toczenia się, delektowania komfortem i dźwiękiem. Czy to 3.6 czy 4.2 to i tak nie jedzie, pali duzo paliwa i oleju. Moim zdaniem V8 z oby dwoma motorami jest ciekawą propozycją, bo znaleźć te auta w dobrej kondycji to cud, więc nie ma co wybrzydzać. Za jakies 10 lat będą sporo warte, nie wazne z jakim motorem. Więc póki stoją jeszcze w rozsądnych pieniądzach warto się rozejrzeć za takim krążownikiem.

PS: chyba sam podjade zobaczyc to V8 :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 118  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: