.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 22:26:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 17:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
designer napisał(a):
Zagor napisał(a):
emge napisał(a):
Ja tam jestem na tak, moim zdaniem dobry pomysł (nie nowy przecież).
Zagor nie FSI tylko TFSI a to robi różnicę :)


A niby jaka to jest różnica, zasilanie Pb jest takie samo - wtrysk bezpośredni, więc na zaworkach będzie taki sam nagar jak na FSI :( Turbina tego nie zdmuchnie :(


To czemu w RS6 C6 nie ma takich problemów jak w np w RS4 B7? Bo RS6 ma T, a RS4 nie :/


Bo pompuje :( i nagar na trzonkach nie przeszkadza tak bardzo, jak w przypadku wolnossaka - tu każde zawirowanie powoduje niepoprawne napełnianie cylindra powietrzem, w przypadku T FSI- turbina dba o to, żeby odpowiednia ilość powietrza trafiła do cylindra :)

martab99 napisał(a):
Zgadza się, z TFSI takich kłopotów nie ma, nawet tych mniejszych.


Hmmm, nie ma powiadasz... no to proszę http://www.avalonmotorsports.com/blog/2 ... ned-about/
http://forums.fourtitude.com/showthread ... 0027/page1

Może nie jest to tak często opisywany przypadek jak FSI, ale przyjdzie na to jeszcze czas :(

martab99: nie pisz posta pod postem. Scaliłem

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 19:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Stare 2litrowe tfsi na pasku mają ten problem ale jest on minimalny, te nowe na łańcuchu podobno są wolne od wad. Silnik który był montowany w s5 też nie ma z tego co wiem problemu z nagarem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2011 20:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Abramo napisał(a):
Stare 2litrowe tfsi na pasku mają ten problem ale jest on minimalny, te nowe na łańcuchu podobno są wolne od wad. Silnik który był montowany w s5 też nie ma z tego co wiem problemu z nagarem.


Wiadomo, że to nie samo FSI na to wpływa, ale i konstrukcja odmy, a dokładniej separator, miejmy nadzieję, że jest jak piszesz :peace:

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2011 23:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
cały nagar i problemy z mocą ...

_________________
Audi S4 B5 2.7TT jest :)
Audi S6 Avant 4.2 v8 Quattro 1997r-było
Audi A6 Avant 2.5 Tdi 180km Quattro Manual 2000r/swap 1.9tdi+chip
Audi 100 Avant 2.0td 1989r :) bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2011 22:08:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
słaby, ale jest już spot reklamowy:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NZ3H_8x2I0E&feature=youtu.be[/youtube]

[EDIT]
Pojawiło się więcej szczegółów o silniku:
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 7181.shtml
Ciekawa lokalizacja kolektorów i turbin.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 10:26:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
BiLu napisał(a):
[EDIT]
Pojawiło się więcej szczegółów o silniku:
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 7181.shtml
Ciekawa lokalizacja kolektorów i turbin.

W S4B5 żeby zmienić turbo trzeba było wyciągać silnik, tu trzeba będzie z nim wyjeżdżać, przy zmianie przepływki xD
+ za łańcuch.
- za to, że ze złej strony... Nie wierze, że napinacze będą tam mega trwałe...

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 14:35:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Mroova dowiemy się za 10 lat, teraz mozemy sobie tylko domyły snuć. Ja się cieszę, że wszystkie będą doładowane, bo to otwiera ogromne możliwości przed tunerami i może Audi po erze kupowatych silników FSI znowu zacznie produkować motory uwielbiające tuning :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 17:47:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
designer napisał(a):
Mroova dowiemy się za 10 lat, teraz mozemy sobie tylko domyły snuć. Ja się cieszę, że wszystkie będą doładowane, bo to otwiera ogromne możliwości przed tunerami i może Audi po erze kupowatych silników FSI znowu zacznie produkować motory uwielbiające tuning :peace:


Myśle, ze ich samych przeraziła już liczba złych opinii na temat motorów. Oprócz 3.0tdi i 4.2tdi nie znam dobrego silnika z gamy nowych Audi :/

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2011 18:29:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
Mroova dowiemy się za 10 lat, teraz mozemy sobie tylko domyły snuć. Ja się cieszę, że wszystkie będą doładowane, bo to otwiera ogromne możliwości przed tunerami i może Audi po erze kupowatych silników FSI znowu zacznie produkować motory uwielbiające tuning :peace:


Myśle, ze ich samych przeraziła już liczba złych opinii na temat motorów. Oprócz 3.0tdi i 4.2tdi nie znam dobrego silnika z gamy nowych Audi :/


Hehe, ich to może przeraził spadający słupek sprzedaży, bo na niczym innym im nie zależy, a napewno nie na budowaniu motorów, które będzie można kręcić, bo to strata materiału :(, skoro korba ma przenieść tyle, to tak zostanie zaprojektowana, to nie czasy 1.8T i pierwszych 2.7, że nawalili materiału ile się wydawało potrzebne, więc można było bez problemów napompować 2x tyle co seria, teraz IMO tak się nie da :( Panowie inż. może i tak by zrobili, ale liczący centusie im na to nie pozwolą :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2011 05:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
designer napisał(a):
Mroova dowiemy się za 10 lat, teraz mozemy sobie tylko domyły snuć. Ja się cieszę, że wszystkie będą doładowane, bo to otwiera ogromne możliwości przed tunerami i może Audi po erze kupowatych silników FSI znowu zacznie produkować motory uwielbiające tuning :peace:

Co ty, żartowałem z tą przepływką. Dojście będzie może trudniejsze, ale wykonalne na 100%. Oczywiście doładowanie jest na plus i to ogromny.
Ten rozrząd z tyłu jedynie mnie niepokoi. Rzekomo jest tam większa sztywność bloku (w co trudno mi uwierzyć), oraz być może lepszy rozkład mas... Reszta to wady. A co do mas, ciekawe, czy będą kontynuować (tą jakże zacną, tylko wprowadzoną 15lat za późno) ideę wjeżdżania silnikiem wgłąb auta, z jednoczesnym wyjeżdżaniem do przodu przedniej osi. Jeżeli tak, i jeżeli są poczynione postępny w stosunku do S4B8 to na moje: kroi się zajeviste autko!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 12:10:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Potrzeba czasu zeby zaakceptowac wygląd nowego S8. ;) Mimo ze ma pod maska 520 KM to ziewac mi sie chcę oglądając ten filmik. :d

http://www.youtube.com/watch?v=UFJSlvuBAww&feature=fvsr
Nowa technologia cylindry na żądanie

http://www.youtube.com/watch?v=fE87Dlrg ... re=related

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30.wrz.2011 12:33:48 przez KORU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2011 12:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Bez przesady z tym ziewaniem, cyferki między zegarami zmieniały sie dość fajnie :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: premiera S6/7/8 z doładowanym V8 - 4.0 TFSI
PostNapisane: 14.maja.2012 17:00:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
http://mototarget.pl/news,audi_s6___37_ ... 15091.html :d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: premiera S6/7/8 z doładowanym V8 - 4.0 TFSI
PostNapisane: 23.cze.2012 22:08:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Na stronie Audi w konfiguratorze, pojawily sie juz dwa nowe modele.... S7 i S8

I tym milym akcentem odliczamy 3600 dni i eSy bedą w naszych rekach :D

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: