.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 04:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 17.paź.2011 17:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
Brat szuka b3 badz b4 w q. ma do wydania na zakup okolo 7000. jakiego silnika szukac?? czy 2.0 16v to dobry wybór np ten
http://otomoto.pl/audi-80-audi-b4-compe ... 06539.html
albo
http://moto.allegro.pl/audi-b4-2-6-quat ... 48480.html

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 17:55:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
do quattro to 2.6 albo 2.8 i nic poza tym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 18:05:20 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
jw
Stare dobre pancerne V6 benzynowe będzie najlepsze.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 18:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
a co powiecie o tym drugim ogloszeniu??

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 18:38:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Moze jakies rzedowe 5cyl? :D

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 18:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
rozważam ale jak juz to 20 V a takich brak na allegro :)

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:03:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
gibon_81 napisał(a):
rozważam ale jak juz to 20 V a takich brak na allegro :)


Była w zeszły weekend, ale ktoś mi podkupił. Pewnie nikt inny jak ktoś z klubu :619:
Pojawiła się w sobotę, w niedzielę już jej nie było. Za późno zobaczyłem, a miałem do autka 80km :/
Cena: 2900 - sprowadzona, ale warto (2.3, 20V z Q)

Może ktoś się w końcu do niej przyzna :): -chętnie odkupię /dam zarobić :hmmm:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Ostatnio edytowano 17.paź.2011 19:05:05 przez lucas3512, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:04:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Obie z ogłoszeń do odchwaszczenia, siatex vel drutex end rs look :D (a no i powód pojawienia się tuningu wypadało by poznać)
Nie wiem ja mam słabość do Compe, choć silnik ani do gazu, ani specjalnie mocny.
Nie ma zdrowszych egzemplarzy?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Ta druga szału nie robi a nawet rzekłbym wiocha na całego i to w dodatku za prawię dychę dukatów.A nie lepiej zamiast 80 kupić 100 albo A6 w Q.Koszt utrzymania porównywalny a frajda i bezpieczeństwo większe.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:43:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
Gosciu od tej drugiej gada sensownie. mowil ze zderzaki z niemcowni juz przyjechaly. a jak jedzie 2.8 w a6?? w b4 pewnie duzo lepiej sie czuje ten motor.

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:47:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
gibon_81 napisał(a):
Gosciu od tej drugiej gada sensownie. mowil ze zderzaki z niemcowni juz przyjechaly. a jak jedzie 2.8 w a6?? w b4 pewnie duzo lepiej sie czuje ten motor.


W B4 będziesz miał 2.8 AAH chyba i 174KM z fabryki, a w A6 możesz już trafić 2.8 ACK i 193KM na pokładzie, więc i tu będzie różnica.

Jak już podchodzisz pod 10K PLN, to szukaj A6 z Q - większe, wygodniejsze, koszta utrzymania podobne ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
tez nic nie ma...

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 20:51:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Tak to jest jak chcesz kupić nic nie ma, jak masz auto co raz pokazują się rodzyny :>

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 22:54:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jeśli ma to coś jechać, to jak B3 to celowałbym w 2.3 20V 7A, a B4 to V6 2.8 AAH. Ważne, żeby zdrowe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 05:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2011 11:24:13
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Najlepszym wyborem będzie kupno zdrowej budy z quattro. Nie ważne jaki silnik. Po czym:

Zarzynamy silnik lub sprzedajemy i albo robimy swap na tdi i dłubiemy, albo robimy swap na benzynową jednostkę.

Gdzie jeśli chcemy ACK itd, lepiej kupić 80 w v6 co by podłużnic nie trzeba było wzmacniać. A jak chcemy jakieś turbosy to wszystko poniżej 2.3.

Najlepsza opcja :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 06:56:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
no wlasnie. zalezy ile tego poweru potrzeba. Ja uważam, że ogólnie audi z quattro powinno miec silniejszy silnik,z momentem minimum ~2xxNm.

swapy, to juz beda koszty, nierzadko przekraczajace cene zakupu bryki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 07:07:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jaskrawym tego przykładem może być FranoF1 :>

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 08:32:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2011 11:24:13
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Jak się bawić to konkretnie :-)

Swap nie musi być mega kosztowny. Przykładem może być nawet to, że jeśli kupimy zdrową budę w Q i wsadzimy tam 1Z którego wymodzimy niskim kosztem, to będzie to jechać całkiem fajnie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 08:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2011 19:28:22
Posty: 3
Lokalizacja: Mazury - NWE
Ale czy naprawdę ACK będzie jechać dużo lepiej niż AAH?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2011 09:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2011 11:24:13
Posty: 61
Lokalizacja: Lublin
Według mnie jest spora różnica. Jeździłem i tym i tym, jeden w quattro i jeden w 4motion czyli to samo. I różnica jest odczuwalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: