.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:11:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 1,9 tdi awx, logi dynamiczne
PostNapisane: 24.paź.2011 16:16:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
Turbina czasem nie chce się włączyć, a mianowicie szarpie jakby chciała ale nie mogła pompować. Druga sprawa to, szuranie w okolicy turba po odpuszczeniu gazu. Turbina jest już po czyszczeniu i nadal to samo. Zamieniane były zawory n75 i n18 ale efekt identyczny. Moje pierwsze logi:-) jeśli coś jest źle proszę o pomoc.

ten pierwszy to pomyłka:
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61029.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 21:19:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi do powtorki.
Logujesz na 3 biegu od 1500 do 4200 z pedałem w podlodze... nie wolno odpuszczac gazu podczas proby.
Wykonaj 011 i 010 oraz 011 Basic Settings.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 20:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
ciężko było, ruch dziś jak h...
turbina wyłączyła się przed 4200/min

010 i 011 dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61155.html


011 statyczny, pierwszy błędny
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61156.html

Zrobiłem jeszcze styczny egr, gdy był na off zaczynało telepać samochodem. Czy to normalne?
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61157.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 21:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
w logach sprezarka wyglda calkiem niezle
nie powinno telepac przy 003BS

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 22:05:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
tylko dlaczego notlauf, źle że nie odczytałem błędu. No i to "szuranie" masakra. Widziałem dużo postów z tym problemem"szurania", ale nie ma odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 19:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
odczytałem błąd z wczorajszych logów:
1 Fault Found:
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 19:25:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
a dziś zrobiłem jeszcze raz 003BS i auto gasło
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61204.html

trochę jeszcze siedziałem w aucie i nagle słyszę jakby włączający się wiatrak, już dawno myślałem co to może być. Więc szybko zrobiłem log 003 w trakcie, po przegazowaniu, ucichło:
http://vaglog.rtnet.pl/jooony666_61205.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 20:26:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jak dla mnie cos jest nie halo z modułem EGR/klapa gasząca... chodzi o to przygasanie podczas wykonywania logów 003 BS.
Jesli chodzi o sam blad to widac ze N75 ma jakies problemy i jest najbardziej podejrzany.
Sprobuj podmienic zawory N18 i N75 lub ew. zalozyc na probe od kogos z silnika AWX/AVB/AVF zaworek N75 i wykonac 011 dynamiczne... tylko porzadnie :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 20:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
dziękuje za podpowiedz :) posprawdzam wężyki i kable dodatkowo
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2011 22:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
Zamieniłem zawory, wymieniłem przewody podciśnienia i nadal efekt identyczny.
Mam pytanie czy nie jest czasem potrzebna u mnie synchronizacja PD

http://imageshack.us/photo/my-images/202/vag111.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 09:12:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Jest potrzebna.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2011 16:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2011 15:32:59
Posty: 14
Odłączyłem EGR i ten dźwięk jest teraz cichszy lecz nadal słyszalny
O czym to może świadczyć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: