.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:25:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 80 1.9 TDI 1z] Wtryski z przykręcanym przelewem
PostNapisane: 23.paź.2011 10:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Witam,kupiłem wtryski w opisie od silnika 1.9 TDI 90 KM,przy wymianie zorientowałem się że różnią się od moich przelewami.Ja mam je wbudowane w korpus a w kupionych są przykręcane do korpusu,poza tym wymiary te same.Od jakiego silnika mogą być te wtryski?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:15:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Podaj numery wtrysków..

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Chętnie bym podał, ale mam je już zamontowane w aucie i nie za bardzo idzie odczytać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 18:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Udało mi się z jednego odczytać. Numer wybity na wtryskiwaczu to: 074 130 201 CB00 190/300 bar a drugi wybity pod spodem: 0432193824 095H,z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 18:10:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Mała poprawka ma być 092H


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi 80 1.9 TDI 1z] Wtryski z przykręcanym przelewem
PostNapisane: 24.paź.2011 19:00:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
rewolwer napisał(a):
Witam,kupiłem wtryski w opisie od silnika 1.9 TDI 90 KM,przy wymianie zorientowałem się że różnią się od moich przelewami.Ja mam je wbudowane w korpus a w kupionych są przykręcane do korpusu,poza tym wymiary te same.Od jakiego silnika mogą być te wtryski?

Odczytaj cisnienia z obudowy. Jeśli odczytasz 190/300 to reszta jest nieistotna.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 19:21:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Ciśnienie na tych przed wymianą to 190/464,a po wymianie 190/300 takie wartości wybite na korpusie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 20:38:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1Z jeździ na ciśnieniach 190/300 i tego się trzymajmy.
W tej chwili twoje wtryskiwacze pracują na prawidłowym ciśnieniu a ponieważ w grupie Audi/VW obowiązuje zasada P&P , więc możesz jeździć spokojnie.
Inna sprawa , że masz wtryski od 2,5 TDI z ... Transportera
:D
Trzeba sprawdzić ich średnicę i jeśli są wydajniejsze - zacząć zabawę w tuning ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 17:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
A czy to normalne że na tych wtryskach korekcja w Vagu wynosi ponad minus 3 na każdym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 17:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie. To duża dewiacja.
Dlatego należałoby sprawdzić co się dzieje.
Normalny zakres regulacyjny mechanizmu korekcji na wolnych obrotów to +-2 mg/suw.
Przydałyby się logi statyczne, zwłaszcza 000 bs ,004, 004 bs i 013.
Niemniej trzeba sprawdzić średnice robocze tych wtrysków, bo cosik mi się wydaje że są za małe, stąd takie zachowanie ECU ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 17:53:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Jutro postaram się zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 11:11:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2011 01:24:03
Posty: 2
Te wtryski to kolego z T4 2,5 TDI ACV 102KM,czyli malutkie...Polecam założyć z AHY tzw. 216-tki z tym,że ceny są dosyć duże bądź moje nowe 210-tki z AEL nowy komplet...

_________________
Wtryski 216 sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 18:34:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 21:44:14
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
A te twoje 210 jeśli masz na sprzedaż?, to ile za nie chcesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2011 10:33:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2011 01:24:03
Posty: 2
poszło pw

_________________
Wtryski 216 sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: