.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:30:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [tdi] 1.9 lub 2.5 up to 200 KM
PostNapisane: 31.paź.2011 21:30:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Siema panowie. Zastanawiam się ile gotówki trzebaby było szykować w operację przerobienia poczciwego diesla na wyścigówkę.

Bazą najchętniej ARL, sedan quattro. Może być też również AFN/AWX. Gorzej z Aelem. Fakt fajny silnik, ale siedzi tylko w a6 a to ciężkie bydlę, a swap zbyt kosztowny.

Co porponujecie przerobić, ile czasu trwa przeróbka. Interesuje mnie moc ok 260KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [tdi] 1.9 lub 2.5 up to 200 KM
PostNapisane: 31.paź.2011 21:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie kombinowac tylko kupic min 3litrowego turbodiesla i zaczipowac
35 kola np na bmw 5tke 3.0TDI+czip wystarczy
podobnie wyjdzie A8 z okolic 2001
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2011 21:50:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Ciężkie i przewidywalne auta. W dodatku bardzij problematyczne niż 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2011 22:05:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ja mysle, ze to taki post z nudow ... ale dobra, brniemy
Ile znasz 1,9tdi po tuningu na 260km?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 01:03:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Co to znaczy wyścigówkę ? Wydmuszka, klatka, itd. ?

Opcja Przemka bez sensu, proponujesz ciężką krowę ze skomplikowanym i awaryjnym silnikiem, ani to szybkie (nawet z punktu widzenia streeta), ani się nie prowadzi...

260KM... z 2.0TDI zrobisz, na ile bezpiecznie, to jak wróżenie... Ale tanio nie będzie...

Przyjmij powiedzmy ze swapem, turbinami, wydechami, dolotami, sprzęgłem, itd., itp. jakieś 15 koła, do tego cena fury. W rezerwie jeszcze z 5k na jakieś heble i inne detale, które wyjdą po drodze.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 01:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
poszukaj gościa na forum golfa lub a4 ( pewnie jest bo ma teraz s4 b5 baardzo mocne|) o nicku aw69. miał golfa 3 1.9 tdi około 250km na pompie jeszcze z tego co pamiętam, widziałem jak go hamowali przy 230km...robił wrażenie. jak gościa dorwiesz to przybliży ci koszta. ale czy jest sens- nie wiem, na pewno nie bedzie to już poczciwe bezawaryjne 1.9...

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 01:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
a ... zapomnialem - miala byc wyscigowka
dobra... zamiast 5tki niech bedzie beema 3ka a zamiast 3 litrowej a8 niech bedzie a4 - nie slyszalem o jakiejs weilkiej awaryjnosci 3,0tdi od bmw (a v6 audi/vw - no jako to szmelcwagen :peace: )
W grypie szmelcawagena bylo takie cos so sie nazywalo seat ibiza cupra 1.9tdi 160ps - mial chyba czerwone pasy bezpieczenstwa i "kubly" wiec to chyba wyscigowka (przynajmni taki kiedys widzialem) :diabel:
Czy sa jakies inne warunki brzegowe? np cena albo zeby mozna bylo opalem tankowac?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 08:31:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Nasuwa mi się takie dawne staropolski powiedzenie : "z g*wna bata nie ukręcisz"
Diesel,żeby mieć moc, musi mieć pojemność. I nawet jesli jakimś cudem, wycisnąłbyś 250 KM z silnika 1.9, to jego żywotność była by bardzo krótka.
I nie sugeruj się przykładnem , ze przecież wyścigowe R15 jest na silniku TDI, ale tam pojemnosć jest 5.5 litra i 600hp. '

Znaloazłem takie coś : "1.9 TDI extreme tuning (255HP, 450NM)"
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... b&t=256976
cytuję : "However, it's a bit expensive (10.000USD"

Najbardziej podoba mi się zdanie :
"unfortunately, i've killed my turbo after driving 2 hrs with average 230km/h and max 257km/h (6th gear)." :peace:

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 12:46:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Bo dla 1.9 granicą bez gigantycznych kosztów jest jakieś 230KM... Dla 2.0TDI pewnie oscyluje gdzieś pomiędzy 250 a 260KM...

A psuć się będą to oczywiste.

Bez wybebeszenia auta żeby urwać ze 200kg, to nadal nie będą jakieś miażdżące fury...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 14:10:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
kuba2955 napisał(a):
poszukaj gościa na forum golfa lub a4 ( pewnie jest bo ma teraz s4 b5 baardzo mocne|) o nicku aw69. miał golfa 3 1.9 tdi około 250km na pompie jeszcze z tego co pamiętam, widziałem jak go hamowali przy 230km...robił wrażenie. jak gościa dorwiesz to przybliży ci koszta. ale czy jest sens- nie wiem, na pewno nie bedzie to już poczciwe bezawaryjne 1.9...

Tego Golfa ;) :?::
https://picasaweb.google.com/Marianb30/ ... 7368052066


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 14:28:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
felgi i lampy są inne...ale rejestracja bza zgadza się :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=98737
tu jest opis projektu

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 14:58:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
W Olsztynie jest mocne S4 B5 Avant zrobione przez tego człowieka. Podejrzewam, że jedno z mocniejszych na tym forum. Moc mocą, ale auto jest zrobione z głową bez druciarstwa. Można go używać na codzień bez obawy, że coś odpadnie w trakcie jazdy :)

Nie reklamuję tego człowieka, bo nawet go nie znam. Widziałem tylko efekty jego pracy w aucie kolegi.
EOT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 18:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
a Wy to same jakies zabytki na viagrze podsylacie co na przeglad z dodatkiem motywacyjnym jezdzic musza
Ja mam kandydata
bmw1 123D..204ps cena 144tys
trzeba sie zapytac u dealera... jezeli da sie czipa zamowic u nich bez utraty gwarancji to mamy kandydata
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2011 18:14:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
przemekk74 napisał(a):
a Wy to same jakies zabytki na viagrze podsylacie co na przeglad z dodatkiem motywacyjnym jezdzic musza
Ja mam kandydata
bmw1 123D..204ps cena 144tys
trzeba sie zapytac u dealera... jezeli da sie czipa zamowic u nich bez utraty gwarancji to mamy kandydata
Pozdrawiam,
Przemek


Fajny byłby taki wybór, jestem za :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 10:20:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Przemek odpuść sobie resztę dyskusji, bo w żadnym poście nie trafiłeś w temat.

Co do reszty. Wiem, że to już nie będzie takie bezawaryjne 1.9, aczkolwiek mozna zaryzykować. Widziałem ostatnio na sprzedaż kilka 1.9 powyżej 200. Leon 230 KM zrobił na mnie niemałe wrażenie. Liczba NM zabija. Plan mam żeby sprzedać 2.2T i V8 i na codzień poruszać się takim dieslem.

Co jakiś czass pojawia sie czarny leon 265 KM :)

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 11:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
emsi napisał(a):
Przemek odpuść sobie resztę dyskusji, bo w żadnym poście nie trafiłeś w temat.

ale to Twoja wina :peace:
Nie napisales czy masz budzet 20 czy 200 kola, nie napisales czy chcesz byc mistrzem prostej a moze w popularki celujesz, moze w KJSy z jakimis hardcorowymi probami po pol-polnych drogach...
Przemek
P.S.
Auto po mocnym tuningu jest "troche bardziej" awaryjne (to tak dla jasnosci)

EDIT
jest pewien ogolny myk ... mianowicie idzie jeszcze zarajestrowac samochod ze zmienionym silnikiem jak byl wsadzany do danego modelu tyle ze w innych latach (ale chyba lepiej miec zaprzyjaznionego diagnoste...)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 02.lis.2011 11:51:12 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 11:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
chcesz miec szybkiego diesla .... kup Golfa 2 , wsadz motor 1.9 PD + naped 4x4

wszystkie te Seat Leony ,Golfy IV itp to nie tedy droga na szybkie auto ... zabija je wlasna masa

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 12:32:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
spanky napisał(a):
chcesz miec szybkiego diesla .... kup Golfa 2 , wsadz motor 1.9 PD + naped 4x4

wszystkie te Seat Leony ,Golfy IV itp to nie tedy droga na szybkie auto ... zabija je wlasna masa


Golf II i bezpieczeństwo... Własnie celuję w coś nowszego, po chciałbym tym pojeździć na co dzień.

Budżet na przeróbki ok 10-15t.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 13:36:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
2.5R5 AEL ma w serii slabszy i pozniej moment niz obecnie produkowana fiesta 1,6td (mimo ze ma filtr cz st)...
Moze nie Twoj budzet ale silnik 2.0TDI CR sa ogolnie bardzo zblizone (nie ma tak ze w zaleznosci od wersji inne pompowtryski, inny kolektor wyd itp)= > zarowno wtryski jak i pompa CR sa te same zarowno dla wersji jakies "eccowej" 120konnej jak i 170 konnej. Roznica jest w T (ten sam kolektor wyd wiec jakby cos padlo plug&play) i pompie wody (przy pierwszej wymianie rozrzadu mozna ja zmienic jak przeszkadza w czyms)*)
moze zamiast pchac sie w ladowanie nieodzyskiwalnej kasy w stare pierniki lepiej kupic nowsze auto wytrachac filtr cz stalych i pojechac do czipmachera na jego deaktywacje + zwykly czip
Ibiza FR jest z 2,0tdiCRem - masz tu jakas dziabnieta za 27kola
http://otomoto.pl/seat-ibiza-2-0-tdi-fr ... 45463.html
oplaty, poskladanie do kupy, czip i masz szybkiego diesla z 2010 za niecale 40kola
Ibiza FR 2.0tdi CR 143ps wg w www.seat.de kosztuje 21.150E wiec chyba mniej na tym starcisz niz na pakujac kase w piernika
Mi sie podoba bardziej BMW1 ale chyba jest drozsze :peace:
Pozdrawiam,
Przemek
*)tak jest w exeo (silnik z a4b8)... nie wiem czy tak jest z ibizie (ten 2,0 tdi CR z ibizy moze byc inny - moze sie wywodzic z 1,6TDI CR bo te 2,0TDI CR z audi a4b8 to jakby przeprojektowanie 2,0TDI PD)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 14:45:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
B4 quattro plus silnik AVF/AWX i szafa gra....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: