.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:10:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 12:18:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Bzdura

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 20:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Klemy (+) i (-) podłączasz bezpośrednio do trzeciej cewki, czekasz aż zaśmierdzi i Ci sie silnik ustawi do V4 mode.

martab99: jak nie masz nic mądrego do napisania- poprostu nie pisz bzdur :!!:

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 22:20:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
mroova81 napisał(a):
Klemy (+) i (-) podłączasz bezpośrednio do trzeciej cewki, czekasz aż zaśmierdzi i Ci sie silnik ustawi do V4 mode.

martab99: jak nie masz nic mądrego do napisania- poprostu nie pisz bzdur :!!:


Hahaha :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2.4 V6 Quatrro 121kw- ktos posiada tajemny klucz?
PostNapisane: 08.lis.2011 11:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
bigdrazi napisał(a):
Znajomy mowil ze jest jakas kombinacja podłączania klem, kluczyka itd...


po pierwsze zmien moze znajomych... albo przestan ich sluchac.
po drugie klemy masz dwie, wiec jakie tam moge byc kombinacje przy ich podlaczaniu??

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2011 12:35:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
W niektórych autach po odłączeniu zasilania robiła się adaptacja przepustnicy i pewnie o to tu mogło chodzić koledze.
W twoim nic się nie dzieje. Przy odpinaniu akumulatora kluczyki najlepiej mieć w kieszeni bo po podpięciu zasilania autko może się zamknąć. Co do odpinania to najpierw odpinasz minus potem plus, podłączasz odwrotnie plus potem minus.

Najlepiej napisz co boli twój silnik i co miałoby się ustawić po takiej operacji.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2011 14:57:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
mroova81 napisał(a):
Klemy (+) i (-) podłączasz bezpośrednio do trzeciej cewki, czekasz aż zaśmierdzi i Ci sie silnik ustawi do V4 mode.

Czyścisz mi monitor bo oplułem ze śmiechu :D
Co do pytania, może chodziło po prostu o reset kompa.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: