P.S.
co chwila na forum pojawia się ktoś kto ma problem z 2.3, 2.0 czy 2.0 16V, ja użytkuje C4ke już 5 rok i przy wartości auta w granicach 4000-5000zł w czerwcu wsadziłem 3000zł w silnik i hamulce żeby mieć święty spokój, 100tka jest tania w zakupie ale w utrzymaniu nie będzie to Opel Astra 1.6, chyba, że faktycznie w silniku zmieniasz wszystko na bieżąco to co trzeba zmienić z racji przebiegu jak np. układ WN (500-600zł), rozrząd, filtry oraz reczy, które się wysypały to nie masz później kupy gratów do sprawdzenia czy wymiany w razie czego
nie pisałeś czy auto ma lpg, czy szarpie jak zimne, ciepłe czy cały czas?
AAR w manualu nie ma żadnego potencjometru przepustnicy tylko dwa microswiche, jeden od dołu, od biegu jałowego i górny od pełnego otwarcia i na szarpanie nie będą miały wpływu, z mojego doświadczenia stawiam, że to przepływka podziękowała, auto może nawet idealnie zapalać ale przy dodawaniu, puszczaniu czy jeździe ze stałą prędkością będzie szarpało, druga rzecz to kulejący układ WN, świece, przewody, palec, kopułka, cewka, zła dawka paliwa, padnięta sonda, padająca pompa paliwa, nieszczelności dolotu, węże od krokówki, padnięta krokówka, źle ustawiony zapłon jeśli na bieżąco robisz naprawy itp to w takim momnecie wiesz co masz zmienione a czego nie jesteś pewien, podłącz sobie miernik pod sonde, zobacz czy działa później dłuższy kabel, miernik do środka i zobacz w momencie szrpania czy zalewa czy za ubogo, w aucie z wtryskiem mechanicznym najlepsza diagnostyka to nie kody błyskowe tylko podmianka gratów z innego auta jak nie chcesz za dużo wydawać
Sorry za poemat
