zioolko napisał(a):
Ja chciałem i dalej chcę wymienić, mam drugiwspomagacz w garażu (czeka na cieplejsze dni). Niemogę sobie wyobrazić jak przewody mogą być po drugiej stronie, przecież wspomagacz jest okrągły. Zrób zdjęcie tego co masz i zamieść porównam ze swoim.
Swoją drogą jak będziesz wymieniał podziel sie z nami fotkami i nie rób tego ukradkiem
Wiem, że jest z tym trochę roboty bo trzeba dłuuuugaśną przedłużką odkręcać śruby od strony kabiny.
Nie wiem o co Ci chodzi z tym ze jest okrągły,chyba nie mylisz wzmacniacza z serwem?
Nie mam w tej chwili mozliwosci zrobic zdjec ale opisze pod spodem o co dokladnie chodzi dla jasności:
Tak wygląda wzmacniacz w A100 C3,jak widac oba przewody podlaczane sa od góry.
Tak wyglada wzacniacz w V8,od góry tylko przewód powrotu a od akumulatora cisnienia od dołu
Podlączyć wzmacniacz od C3 nie bedzie wiekszym problemem,wystarczy przerowbic przewód od akumulatora cisnienia,ewentualnie dorobic nowy,kwestia jest jego działania:
Numer czesci jest identyczny dla audi 100 C3 i V8 441612101B,mam zamiar wymienic rownierz akumulator cisnienia od V8 i mam nadzieje ze wszystko zadziała,jak tylko sie zrobi cieplo to postaram sie zrobic fotostory z wymiany.
Swoją drogą to ciekawe dlaczego audi zrezygnowalo z tego rozwiazania,chociaz zastosowali go rownierz w Audi S6 plus quattro 1997,i w niektorych A6 quattro 95,96 i 97