.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:16:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2011 21:56:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Pompę SAI sprawdzisz w VAG'u - są tam testy elementów wykonawczych. W 2.7BiT pompa jest testowana, więc sądzę że u Ciebie też. Test naprzemiennie załącza i wyłącza tę dmuchawkę - nie da się jej nie usłyszeć ;)

Co do logów to pytanie do Zagor'a - gdzie widać tę niepracującą lambdę, bo nie chce mi się kopać przez te logi, a akurat tych, gdzie to byłoby widać dobrze, to nie ma :/ Trochę mnie dziwi, że sonda stoi na ubogo, a ECU lampki nie zapala, albo chociaż mocy nie przycina.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2011 22:18:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
W dynamicznym 001, jedna stoi na 0 w prawie całym zakresie, więc chyba nie ma takiej możliwości, żeby sterownik trafiał tak z dawką paliwa, ogólnie do porządnego sprawdzenia.
Chyba że to coś innego, a opisy w tym VCDS są jakieś skopane, spojrze jutro u siebie co jest w których grupach, bo dziś już mi się nie chce wyłazić do garażu, dopiero co wróciłem :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2011 00:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
No faktycznie są w 001 korekty STFT ;) Tyle, że wg mnie to świadczą o poprawnej pracy sond ;)
W teście dynamicznym korekcji nie musi być, bo sterownik jest w Open Loop i jedyne co robi, to pilnuje, żeby sonda stała na bogato. Jeżeli tak jest, to korekta jest zero. Tu bardziej niepokojąca jest lewa strona, bo co chwilę trzeba dolewać paliwa - zauważ, że wszystkie korekty są na "+". W LPG ubogo jest już po obydwu stronach i obydwie sondy korygują na "+"

W statycznych na Pb jest OK - ładnie się regulują obydwie strony, a logi z LPG są chyba jakieś pomieszane, więc nic w nich nie widzę ;)

Najlepiej zrobić logi z kanału 31 z wolnych obrotów, z przyśpieszania i z normalnej jazdy - może być w jednym logu, po obrotach będzie widać co i kiedy było ;)

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2011 11:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
Elektryk mi rzucił pomysł, że wadliwa cewka może fałszować wskazania sondy...co wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 12:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
smola2 napisał(a):
Elektryk mi rzucił pomysł, że wadliwa cewka może fałszować wskazania sondy...co wy na to?


Może, przełożyć z lewej na prawą głowicę, będzie wiadomo, jeśli odczyty sond się też przeniosą.

Co do tego stanu 0 w logu dynamicznym, chyba Zbig_wwl ma rację, nie patrzyłem u siebie, ale podglądając wykresy sond w Stagu wydawało mi się, że w OL, sondy powinny stać na bogato, czyli na wysokim napięciu.
Ale przyznaję się bez bicia, nie sprawdzałem jak to wygląda w VCDS, z drugiej strony, skoro ECU w OL, to dlaczego drugi bank jest korygowany??

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 12:56:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Może fałszować, ale wtedy byś miał wypadania zapłonów

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 14:14:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
hmmm...a jak się takie wypadanie objawia? Bo na niskich obrotach zarówno na D jak i P trochę nim telepie...i coś tam SebastianS jak mi gaz zakładał wspomniał o tym wypadaniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 14:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
To nie wypadanie zapłonów, to niestety rozjazd między bankami, spowodowany - jeszcze nie wiem czym, ale chodzi o stabilizację biegu jałowego - szukam cały czas rozwiązania (bardziej analizując możliwowe hipotezy, niż rozbierając silnik i wymieniając graty jak leci, bo już jednego znam co nawymieniał w ANK fazatory, czujniki, zawory ciśneinia oleju i jest jak było :(
Rzojazd widać w grupie 093 - u Ciebie jest jeszcze niewielki, ale juz czuć pierwsze objawy, silnik po zejściu z obrotów, przez chwilę pracyuje równo i gładko, a po ok 10-15 sekundach zaczyna się nierówna praca, właśnie jakby wypadanie zapłonów :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 18:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
U mnie telepie nie tylko jałowym, nawet jak stoję z wciśniętym hamulem na D to trzesie..nie jest to masakra bo prawie tego nie czuć ale jednak...
Zagor - szukaj rozwiązania, bo ja ze swoją małą wiedza niewiele zdziałam. Jedyne co mogę zaoferować to serwisówkę, jeżeli jeszcze nie zdobyłeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 18:57:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
smola2 napisał(a):
U mnie telepie nie tylko jałowym, nawet jak stoję z wciśniętym hamulem na D to trzesie..nie jest to masakra bo prawie tego nie czuć ale jednak...
Zagor - szukaj rozwiązania, bo ja ze swoją małą wiedza niewiele zdziałam. Jedyne co mogę zaoferować to serwisówkę, jeżeli jeszcze nie zdobyłeś.


jak stoisz z wciśniętym hamulcem na D to też jałowy :)
Masz tak jak pisałem, że chwilę jest dobrze a po kilku sekundach się zaczyna??
Co do serwisówki pewnie - szukam już XXX czasu, dawaj na zagor(at)o2.pl - THX :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 19:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
No wygląda to tak jak u Ciebie ale jeszcze się przyjże dla pewności. Widzisz człowiek zatrzymał się na manualach i dla mnie jałowy to luz. :D no ale cóż, uczymy się przez całe życie. Pewnie serwisówka to nie Elsa a mi o Else właśnie chodziło ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: