.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 10:13:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 11.gru.2011 20:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 22:21:05
Posty: 14
Lokalizacja: Pszczólki k/Gdanska
Do auta kupiłem taki właśnie filtr. Jestem wściekły na producenta za to że wyprodukowali bubel, a na siebie że chciałem wspierać rodzimy przemysł. Filtr paliwa przegnił po paru miesiącach. W efekcie pompa paliwa nie dostała dostatecznej ilości ropy i się zatarła. FILTRON nie uznał reklamacji. Poleciałem na koszty na około 5 tyś. Wnioski wyciągnijcie sami....Ja na pewno nigdy już nie kupię żadnego filtra tego producenta... :evil:

_________________
"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
było C4 2.4D
było C4 2.5Tdi
było A6 2.5Tdi Q !80KM
ze względu na zadupie jest Pajero
w pracy W12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 11.gru.2011 20:13:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
O Filtronie, już dawno wiadomo, że produkuje buble, nawet nie spełniają parametrów, jakie powinny :|
O wspomnianej przez Ciebie wadzie nie wspominam :/

only BOSCH, MANN :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 11.gru.2011 20:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Gdzieś słyszałem że Mann`a robi właśnie fabryka Filtrona ;)
Niemniej sam używam Mann`ów i jest ok. Na Filtronie kiedyś też się przejechałem ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 11.gru.2011 20:36:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Baskecior napisał(a):
Gdzieś słyszałem że Mann`a robi właśnie fabryka Filtrona ;)


Być może, jednak jakość jest nieporównywalna :)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 11.gru.2011 22:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
u mnie w pasku filtron jako filtr oleju i paliwa stosowany przez 11 lat...i nic złego się nie dzieje :D więc nie taki bubel... oczywiście nie jeden ten sam, chodzi mi o markę :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 01:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
co tam poszło na 5 tys?

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 06:20:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
giganteusz napisał(a):
co tam poszło na 5 tys?

pompa paliwa :mikolaj: :mikolaj: :mikolaj:
Do wszystkich samochodów pakuję Filtrona, i swoich i klientów, nikt nigdy złego słowa nie powiedział....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 09:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 22:21:05
Posty: 14
Lokalizacja: Pszczólki k/Gdanska
Myszon90 nie nabijaj się....
Koszt naprawy pompy wtryskowej Zexel to cyrka 9 tyś. Regenerowane 5-7tyś.... :029:
Przejechałem w życiu ok 2-3mln km. Na różnych filtrach. Na Filtronie chyba głównie... To mój pierwszy taki przypadek. Dlatego napisałem.
I nie o sam już filtr chodzi. Bo każdemu się może zdarzyć. Ale o podejście do klienta, do reklamacji... :(:

_________________
"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
było C4 2.4D
było C4 2.5Tdi
było A6 2.5Tdi Q !80KM
ze względu na zadupie jest Pajero
w pracy W12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 11:35:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
faktura z naprawy, rzeczoznawca i do sadu. Handluje filtronem wiele lat i zadnej reklamacji.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 13:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Hmm odkąd pamiętam zawsze filtrona używałem...
9 tysięcy za pompę? do Tupolewa 154? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 18:32:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
parę razy przejechałem się na filtrach filtrona...to po prostu kaszana...pisałem już tutaj o nich parę razy...NIEPOLECAM :!: :!: :!:

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 19:56:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 22:21:05
Posty: 14
Lokalizacja: Pszczólki k/Gdanska
ratmasta napisał(a):
Hmm odkąd pamiętam zawsze filtrona używałem...
9 tysięcy za pompę? do Tupolewa 154? :D


:D Nieee, do pajero... Pompy Zexel :(
Mam nadzieje że tupolew nie leciał na tych filtrach....To by dopiero było.... :kosci:

_________________
"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
było C4 2.4D
było C4 2.5Tdi
było A6 2.5Tdi Q !80KM
ze względu na zadupie jest Pajero
w pracy W12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 21:52:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
lucas3512 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Gdzieś słyszałem że Mann`a robi właśnie fabryka Filtrona ;)


Być może, jednak jakość jest nieporównywalna :)


jakość prawdopodobnie jest identyczna - bodaj w zeszłym roku kupiłem filtr Mann'a - świadczyło o tym pudełko i naklejka na samym filtrze - oraz nr katalogowy - filtrona!!!!! - pod naklejką mann'a nadruk filtrona :D
teraz już drukują na puszce.

Co do reklamacji - sytuacja ciężka bo rzeczoznawcy będą 5 lat po sądach latać i gdybać czy filtr czy paliwo czy pompa czy mechanik itd... ale może warto temat przećwiczyć jak masz stalowe nerwy trochę czasu i troszkę kasy

_________________
pozdrawiam Radka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 23:12:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
atego815 napisał(a):
:D Nieee, do pajero... Pompy Zexel :(

:D Ostatnio w Lokomotywie była wymieniana pompa koszt ok 5000 zł...
Tam w tym pajero to ze złota była?

A tak poza tematem...Czy właściciel pojazdu to :sylwester: ? przecież jadąc samochodem czuje się kiedy coś się dzieje z układem paliwa? filtr przegnił w jednej chwili a pompa pewnie padła w ułamku sekundy nie dając wcześniej żadnych oznak...Lepiej but w podłoge żeby przepalić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 12.gru.2011 23:53:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
ratmasta napisał(a):
atego815 napisał(a):
:D Nieee, do pajero... Pompy Zexel :(

:D Ostatnio w Lokomotywie była wymieniana pompa koszt ok 5000 zł...
Tam w tym pajero to ze złota była?

A tak poza tematem...Czy właściciel pojazdu to :sylwester: ? przecież jadąc samochodem czuje się kiedy coś się dzieje z układem paliwa? filtr przegnił w jednej chwili a pompa pewnie padła w ułamku sekundy nie dając wcześniej żadnych oznak...Lepiej but w podłoge żeby przepalić



Chodzi o to, że tego typu pompy montowane w Pajero, są masakrycznie drogie i często nieświadomość kupujących powoduje późniejsze zgrzytanie zębów.
Te pompy potrafią paść od tak sobie :|
Koszta takie jak pisał kolega :/
Auta bardzo ładne, masywne, kawał bryki, tylko te pompy nieszczęsne, a kiedy filtr dał znać o sobie, było już za późno :)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 13.gru.2011 19:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 22:21:05
Posty: 14
Lokalizacja: Pszczólki k/Gdanska
Wiesz co Ratmasta? Napisałem o moim problemie, po to żeby zwrócić Kolegom uwagę na taki fakt, że każdego z nas może takie coś spotkać. I nikomu tego nie życzę. Bo sama awaria w nocy, daleko jest kłopotliwa, a koszty naprawy pompy ze złota to koszmar. Nikomu nie życzę, poza tobą chyba...Sugerowanie komuś że jest pajacem, bo mu padła pompa, to lekkie przegięcie. Może jak kiedyś sam znajdziesz się w takiej sytuacji, to zrozumiesz. A może wystarczy zdobyć trochę więcej doświadczenia i wiedzy, żeby to pojąć?
Tak jak piszę Lucas3512 "a kiedy filtr dał znać o sobie, było już za późno" I ma rację. Widać się zna. Więc jak kiedyś dane Ci będzie jeździć na Zexelu, to wiedz że to się dziej bardzo szybko. Nagle auto słabnie , prycha, szarpie, traci moc, z rury siwy dym...Szukasz miejsca do zjechania, i to koniec jazdy. Urwane denko tłoka.... Chyba dlatego że było ze złota... :D

_________________
"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
było C4 2.4D
było C4 2.5Tdi
było A6 2.5Tdi Q !80KM
ze względu na zadupie jest Pajero
w pracy W12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 13.gru.2011 19:06:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
AAA myślałem, że opisujesz sytuacje klienta z warsztatu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 13.gru.2011 22:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
filtr mogl przegnic bo był słabej jakosci , ale tez od słabej ropy , wiadomo co sie u nas tankuje na stacjach
aaaaaa juz same pompy zexel pajero :D tylko usmiech mi sie cisnie na usta , w primerach lata to to po pol miliona bez problemów
ale jak do pajerowskiej pompy dobrał sie bosh to może niektórzy nie uwierza ale pewna partia samochodów była dprzedawana juz z usterką
po tym wszytskim bosh został wyrzucony z fabryk zexela i napewno nikt juz go tam wiecej nie wpusci

http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 06032.html
http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 80018.html

widzicie podobienstwa ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 14.gru.2011 20:31:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
W Pajero montowali 3 rodzaje pomp:
- Denso
- Zexel
- ... - nie pamiętam nazwy, ale jakaś dziwna :|

Koszt naprawy tych dwóch ostatnich podnosi znacząco ciśnienie :039:

Co do jakości ropy, często jest tak, że może być dobrej jakości, ale może zawierać spore ilości siarki. Nie jest to złe, jeśli tankuje się cały czas "pod korek".
Jeśli jednak przez długi czas jeździmy na małej ilości paliwa, siarka w nim się znajdująca paruje, w dodatku wytrąca się woda na ściankach zbiornika z różnicy temperatur.
A co mamy z połączenia wody i siarki :?:
Kwas siarkowy :peace: który powoduje korozję układu paliwowego i stąd najczęstsze awarie w ropniakach.
Wniosek?
Jak najczęściej tankować do pełna i na dobrych, sprawdzonych stacjach.
Ja zawsze leję "pod korek". W tym tygodniu uszczelnialiśmy pompę, bo pociło się z pod nastawnika. Po zdjęciu głowiczki, środek jest jak nówka, czego nie można powiedzieć o większości diesli przyjeżdżających na awarie układów paliwowych.
Jak to mówią "się dba, się ma" :)

Ale się rozpisałem :):

Nie miałem nic złego na myśli pod Twoim adresem atego815.
Tak jak pisałem, Pajero, to bardzo fajne autko, tylko spapraną pompę wkładali :/
Można to porównać do silników Audi: 2.5TDI V6 (wałki rozrządu) i 2.0TDI (wadliwa pompa oleju) z początków lat produkcji :|

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stosowanie filtrów FILTRON
PostNapisane: 14.gru.2011 20:36:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 22:21:05
Posty: 14
Lokalizacja: Pszczólki k/Gdanska
Ależ Lucas3512 ! Ja przecież do Ciebie nic! Fajnie, fachowo się z Tobą rozmawia. Obydwaj widać wiemy że rozmawiamy nie o pompie ze złota, tylko o Zexelu... :piwo:

_________________
"musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie."
było C4 2.4D
było C4 2.5Tdi
było A6 2.5Tdi Q !80KM
ze względu na zadupie jest Pajero
w pracy W12


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: