.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 07:53:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.0 ABT + gaz - strzelanie przy hamowaniu silnikiem
PostNapisane: 29.cze.2005 13:31:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 07:04:48
Posty: 98
Lokalizacja: Płock
Po puszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem z predkosci od 90 km/h slychac takie lekkie strzaly w tlumikach jakby dopoal sie tam gaz. To samo jest jak zrobie wieksza przegazowke na postoju - przy schodzeniu z obrotow to wystepuje. Na benzynie nie zauwazylem tego. Skład mieszanki mam wyregulowany prawidlowo, swiece maja 12 tys. przebiegu. Co poradzicie?
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 13:46:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
sklad mieszanki masz za bogaty - gaz dopalany jest w wydechu

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 13:47:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Kiedyś o tym pisałem. Problemem jest fakt, że po zdjęciu nogi z gazu ECU silnika odcina zapłon i benzynę w tym samym czasie i do tych samych obrotów, a przy LPG szybciej podawany jest gaz (albo wcale nie jest odcinany) niż pojawią się zapłony i gaz spala się w gorącym wydechu. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 14:08:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
czyli cut-off dla LPG nie dziala?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 16:53:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> mam to samo i mnie sie podoba...nic strasznego wiec lepiej nie kombinuj tylko zostaw tak jak jest a do calej tej historii powiedz czy gazownicy ci zdjeli rure od dolotu powietrza do filtra ?? jesli tak to zaloz ja spowrotem na filtr a druga strone skieruj do grila tak zeby zasysal powietrze- odczujesz roznice :) (w koncu to zimny dolot :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 21:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
cut- off możę działać na instalce 2 generacji. STEROWNIK GAZU można . podłączyć bespośrednio pod TPS .tylko po co? będzie zubozał mieszankę w trakcie hamowania co możę doprrowadzić do wystrzału nie w tłumik tym razem, a w kolektor dolotowy dla cut -offa mówimy stanowczo nie . za mała oszczędność za dużę ryzyko.a to żę strzela w tłumik to za bogato ale lepiej dla silnika niż za ubogo. zostaw i nic nie kombinuj

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 07:07:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Enduro - tam nie ma zubożonej mieszanki, więc nie ma co strzelić - jest po prostu całkowicie odcięty LPG. A jeżeli koniec odcięcia LPG ustawi się tak jak benzynę, to nawet czasem zgaśnie silnik, bo szybciej spadną obroty niż gaz dotrze do cylindrów (np. w czasie jazdy nagłe zdjęcie nogi z gazu i wciśnięcie sprzęgła) i wtedy trzeba do samego dołu hamować silnikiem (do ok. 1000 obr/min) - gaz zdąży do cylindra. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 07:57:49 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
A ja mam tak na benzynie niestety. Jak do tej pory nikt nie potrafił stwierdzić czamu.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 15:27:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
ja też tak mam w swojej niuni i nie narzekam ;-) wycięty kat (zastepuje go strumienica) i sportowy auspuf z Ultera i jest :peace: GIT

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: