.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 23:54:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 19:10:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mam na aucie amory (wszystkie) z V8. Przednie sprężyny są z V8, tylne z 200, bo na tych z V8 leżał za nisko.

Kto ma do sprzedania fajne - czyt. rasowe z wyglądu - 16" alu z rantem? Nie ma takich na allegro ani niemieckim ebayu...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 19:43:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
A może amory z 200 były mocniejsze do tłumienia drgań cięższego tyłu nadwozia (szczególnie że 200 nie miał stabilizatora).
PS. Sprawdziłem stabilizator V8 był we wszystkich C4 quattro zaczynając od 100 na S6 plus kończąc.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
To_JA_! napisał(a):
Sprawdziłem stabilizator V8 był we wszystkich C4 quattro zaczynając od 100 na S6 plus kończąc.


Tomku, zdaje się ze chyba są wyjątki. Kolega Kornel z naszej parafii zdaje sie posiada 100 C4 Sedan 2.8 AAH quattro bez stabilizatora z tyłu Rok 91.

Jeżeli miałeś na myśli same ver V8 to tak, wsystkie miały stabilizator z tyłu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 20:40:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Pisałem tylko że występuje taki sam we wszystkich V8 i w C4 q, "taki sam" a nie że wszystkie są wyposażone, przepraszam za nieścisłość. Innymi słowy jeżeli był to jednakowy i powinno się dać podpasować.
Prawdopodobnie należy również użyć większości elementów wiążących go z piastami, zasadniczy problem stanowi zamocowanie do tylnej kołyski bo pewnie nie będzie otworów i trzeba coś improwizować.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 08:47:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Rodzyn , mam do opedzlowania 5 ramienne 16 z rantem ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 12:30:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Takie ciekawe auta zaczęli tu ludzie opisywać, a u mnie bez specjalnych nowinek.

Z tylnego zawieszenia dochodziły nieprzyjemnie i denerwujące skrzypienia - rozkręciłem kolumnę resorującą - wszystko bez zastrzeżeń. Posprawdzałem wahacze i tulejki - wszystko ok. Okazało się, że to sprężyna korektora hamowania powodowała te dźwięki obracając się z oporem w plastikowej kołysce. Wyczyszczona, nasmarowana - cisza!! Niesamowite, że taka pierdoła przez ponad rok wytrącała mnie tak skutecznie z równowagi.

Po uruchomieniu klimatyzacji zaczęła się niebezpiecznie wysoko podnosić temperatura silnika. Zacząłem od wymiany chłodnicy na nową - co ciekawe, im dalej od Polski, tym taniej można kupić. Moja przyjechała z Niemiec. Jak na razie wskaźnik tkwi niemal bez ruchu - jak zaklęty.

Dałem do obszycia gałkę miany biegów, bo wyglądała kiepsko, do tego również kierownicę (nowa skóra siadła na starej, dzięki temu kiera jest zauważalnie grubsza).

Pytanie mam jeszcze o hamulce HP2 z D2 - czy wersja 1 od 2 (stalowe jarzma i aluminiowe) różni się wielkością tarczy albo rodzajem klocków hamulcowych? Mam teraz stalowe HP2, ale rozglądam się za aluminiowymi. A wcześniej kupiłem już nowe tarcze i klocki i wolałbym wiedzieć, czy spasują do nowszych zacisków ;).

Jak się uda, to na nowy ciepły sezon auto dostanie nowy lakier na maskę i dach, silnik nowy rozrząd i może remont głowic. Wtedy może coś, co podniesie nieco parametry na niskich obrotach.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 13:48:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
rodzynek napisał(a):
Takie ciekawe auta zaczęli tu ludzie opisywać, a u mnie bez specjalnych nowinek.

Z tylnego zawieszenia dochodziły nieprzyjemnie i denerwujące skrzypienia - rozkręciłem kolumnę resorującą - wszystko bez zastrzeżeń. Posprawdzałem wahacze i tulejki - wszystko ok. Okazało się, że to sprężyna korektora hamowania powodowała te dźwięki obracając się z oporem w plastikowej kołysce. Wyczyszczona, nasmarowana - cisza!! Niesamowite, że taka pierdoła przez ponad rok wytrącała mnie tak skutecznie z równowagi.

Po uruchomieniu klimatyzacji zaczęła się niebezpiecznie wysoko podnosić temperatura silnika. Zacząłem od wymiany chłodnicy na nową - co ciekawe, im dalej od Polski, tym taniej można kupić. Moja przyjechała z Niemiec. Jak na razie wskaźnik tkwi niemal bez ruchu - jak zaklęty.

Dałem do obszycia gałkę miany biegów, bo wyglądała kiepsko, do tego również kierownicę (nowa skóra siadła na starej, dzięki temu kiera jest zauważalnie grubsza).

Pytanie mam jeszcze o hamulce HP2 z D2 - czy wersja 1 od 2 (stalowe jarzma i aluminiowe) różni się wielkością tarczy albo rodzajem klocków hamulcowych? Mam teraz stalowe HP2, ale rozglądam się za aluminiowymi. A wcześniej kupiłem już nowe tarcze i klocki i wolałbym wiedzieć, czy spasują do nowszych zacisków ;).

Jak się uda, to na nowy ciepły sezon auto dostanie nowy lakier na maskę i dach, silnik nowy rozrząd i może remont głowic. Wtedy może coś, co podniesie nieco parametry na niskich obrotach.


Aluminiowe HP2 mają tarcze hamulcowe z całkowicie innym et względem stalowych (stara tarcza fizycznie nie podpasuje).
Rozumiem, że moja chłodnica sie nie przydała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:03:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
zioolko napisał(a):
Aluminiowe HP2 mają tarcze hamulcowe z całkowicie innym et względem stalowych (stara tarcza fizycznie nie podpasuje).
Rozumiem, że moja chłodnica sie nie przydała.


Czyli tarcze muszę mieć inne. A co z klockami?

Twoja chłodnica do mnie dotarła, na oko całkiem dobra. Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną. Teraz ja mam do oddania używaną ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:07:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:41:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
martab99 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?


292 euro.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:42:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
rodzynek napisał(a):
martab99 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Stwierdziłem jednak, że wykosztuję się na nową i pewną.

Z ciekawości- jakie koszty?


292 euro.

A w PL? ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:43:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
rodzynek, a obecnie masz z przodu założony inny stabilizator z przodu pod motor V8?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 14:52:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
1. W PL - ok 1800 zł (Nissens)
W De - 370 euro (z rabatem na 292) - (L&R)
W USA - 750 zł (nie pamiętam ile w dolarach) (L&R).

2. Całą zawiechę mam z V8. W zasadzie wszystko poza karoserią jest z V8 ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 26.gru.2011 15:06:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
rodzynek napisał(a):
1. W PL - ok 1800 zł (Nissens)
W De - 370 euro (z rabatem na 292) - (L&R)
W USA - 750 zł (nie pamiętam ile w dolarach) (L&R).

2. Całą zawiechę mam z V8. W zasadzie wszystko poza karoserią jest z V8 ;)


w pl w zamienniku ok. 1800 - tyle, że tylko w katalogu, nikt nigdzie nie ma fizycznie.
W ASO koło 3 tyś.zł.

Ja dwa lata temu kupiłem w OtoTeile.de oryginalną audikowską za 270 euro + 30 euro wysyłka, od tego czasu widziałem, że ceny chłodnic w DE poszły w górę.

Może jak od stycznia Kulczyk wyfrunie z łańcucha, to ceny części zamiennych w ASO PL znormalnieją. VW już zapowiedział, że będzie obniżka cen modeli w granicach 10%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynka - prace na finiszu
PostNapisane: 11.sty.2012 11:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
ile ludzi na mnie w tym aucie przeklinalo to tylko ten na gorze wie... (raz dostalem 21ptk i 1000 zl po upuscie bo dziewczyna w ciazy byla hehe nagrania mi niestety tajniaki nie dali)
na mnie mowia ze jestem kat na samochody co po czesci jest prawda a ta 200 nie jednemu pokazala gdzie raki zimuja:)
najwieksza glupote zrobilem jak sprzedalem z niej silnik i pozniej bude ale bylo jak bylo i naprawde przypylilo...
i sprawdzilo sie przyslowie kolejny raz ze nie ma takiego zlego co by na dobre nie wyszlo
podziwiam takich ludzi jak rodzynek i z ciesze sie ze ta 200ka wpadla w jego rece
pozdrawiam wszystkich ktorzy pomagaja jemui innym w takich dziwnych akcjach;)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka
PostNapisane: 02.paź.2012 12:59:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sty.2012 14:24:27
Posty: 39
Lokalizacja: podlaskie
Auto: 100 C4 2,8 Quattro , audi a6 c5 2.5tdi Q
po przeczytaniu tego tematu jestem pod wrażeniem . chyba odkupie avanta 100 od szwagra 2.3 quattro , zmotywowało mnie to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka
PostNapisane: 20.sty.2013 13:48:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
323arturas napisał(a):
po przeczytaniu tego tematu jestem pod wrażeniem . chyba odkupie avanta 100 od szwagra 2.3 quattro , zmotywowało mnie to


A ja coraz bardziej żałuję, że nie włożyłem tam 20V... Ale jeszcze nie wszystko stracone :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka
PostNapisane: 20.sty.2013 14:19:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
Możesz uturbić 4.2 :D na RF fajnie wyszedł taki projekt :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka
PostNapisane: 19.kwi.2013 16:13:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Uturbiać nie będę - to nadal auto do codziennej jazdy. Niemal codziennej.

Dziś zważyłem furę i oczy wyszły mi na wierzch, jak pokazało się 1940 kg (minus moja waga - jak byk 1850 kg). Już wiem, czemu tyle pali :D

Dla porównania A5000 CS turbo na automacie - 1450 kg.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A200 4.2] rodzynek rodzynka
PostNapisane: 19.kwi.2013 16:44:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.cze.2007 00:24:23
Posty: 474
Lokalizacja: Lubelszczyzna / Warszawa
Auto: Renault Clio IV 0.9 Turbo
Czesciowo zgadzaloby sie - W sedanie V8 4.2 jest:

- Masa Własna 1710

Dodaj do tego fakt ze to Avant + 40 kg to juz masz 1750 kg, pytanie skad to 100 kg wiecej :D

_________________
Bylo:1990' Audi 100 [200 look] C3 User - 2.5 TDi (1T) - 120HP limo' style, duzo V8 czesci :)
Było: 2002' Toyota Avensis 2.0 D4D 110HP - limuzynka :)
Jest: 2013' Renault Clio IV Turbo 90 HP - mini-rajdowka :)

Jeszcze wróce do Audi... :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: