.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 15:54:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 18:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2010 18:33:59
Posty: 22
Panowie potrzebuje wszystkich danych najlepiej szczegółowych odnosnie podniesienia mocy tej jednostki ja planuje :

Zmiana turbiny (Holset HY35) downpipe i reszta wydechu 3,5cala Big Front IC z natryskiem wody wtryski z S8 wystarczą? Czym najlepiej bedzie to wystroic? znacie kogos w Młp kto by to ogarnoł? (samo strojenie z mechanika sobie poradze)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 19:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
w jaką moc celujesz i ile chcesz niutków ?

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 19:11:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2010 18:33:59
Posty: 22
moc 350-400KM 500NM narazie na seryjnych bebechach zobaczymy ile wytrzyma jak sie rozleci to bedziemy remontowac i kuc motorownie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 20:09:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie wytrzyma tyle długo, szkoda roboty.

a tutaj masz lekturę do poduszki:

http://www.racingforum.pl/Pytania-dotyc ... 60983.html

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 20:14:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Leo a może Eddiego na niedźwiadkowe forum wysłać :?: :d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 20:29:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no ale tam to bardziej zaawansowane projekty, no ale nie ukrywajmy, przecież to kwestia ile mamy do stracenia na tuning ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 20:46:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
heheheheheheh
moc 350-400KM 500NM
kolego w tym motorze zwykłym chipem zrobisz koło 280 - 300 i będzie latać. Jak bez generalnego remontu pójdziesz dalej to wysrasz korbę bokiem jak to się już zdarzało niejednemu.
Wyciągnięcie starego parcha bez generalki na te moce skończy się szybko i tragicznie.
Daleko nie szukać S2 potężnie doinwestowane Alberta w którym zabrakło TYLKO suchej miski i co ? i kaput na szybkim winklu.
Niestety obstawiam że to kolejne gadanie i nic z tego projektu nie będzie bez wielkiego wora pieniędzy

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 20:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2010 18:33:59
Posty: 22
Buba TO ZLE OBSTAWIASZ spokojnie moze uda sie cos wykrzesac z dziadka na sezon 2012 tak jak pisałem czesc gratów juz załatwiona (Holset wtryski itp) zastanawiam sie czym to wysterowac vems? megasquirt? Pompa paliwa walbro 255 styknie? Buba ile taki chips? kto go robi a i ile napompuje seryjne KKK?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 12.sty.2012 21:07:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
odezwij się do GTO (Krzyśka) z forum APMotorsport to Ci to wystroi co tam chcesz. Jest z Bielska Białej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 13.sty.2012 00:09:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
zwykłe chipowanie da Ci moc 280 kucy i bodajże 410 niutków (800 - 2000 PLN w zależności od machera) bez łąski i bez większych zgrzytów jeśli motor to nie jest skończony parch
to mniej więcej tak jak w moim przypadku i jest git
ale ja mam bardzo zdrowy dół i całkiem nową głowicę (4 letnią)
możesz na serii wydoić mniej więcej 330 kuca (jak w przypadku Sajmona w avancie - niestety korba bokiem poszła z powodu instalacji WN a dokładnie złego palca w kopułce) ale musisz dolać (czyli inne wtryski) no i zestrojenie na odpowiednim sofcie najlepiej MTM lub hohensteler (niech mnie ktoś poprawi jeśli mylę nazwę)
dalsze rezanie wiąże się z kuciem dołu i dalszymi pracami typu turbo, dolot, cooler itp ale słupek musi być bardzo zdrowy
obstawiam że w motorownie na 400 kuca musisz włożyć jakieś 10 000 oczywiście możesz na skróty i włożysz 5 000 - 7 000 ale pamiętaj że półśrodki w takich projektach szybko się mszczą co prowadzi do wydatków * 2
niestety ten motor to konstrukcja specjalnej troski ale tak czy inaczej jak skujesz dół, założysz dobre turbo (holset jest bardzo delikatny ale z kolei łożyskowany), Radziu z PKA założył cudaka z K24 na zimnej i jakiś prosiak na gorącej stronie (moc coś koło 300) dolejesz przez wtryski i wygładzisz dolot (że nie wspomnę o drobiazgach) to i pod 500 spokojnie podejdziesz
dopytaj emsiego bo on latał S4 na udokumentowanych 490 kuca

Tak czy inaczej jeśli nie masz zdrowego motoru to czeka Cię klęska bo jak się domyślasz nikt nie jeździ seryjną 220 konną maszyną do kościoła w niedzielę a dodając do tego małą ilość specjalistów a dużą druciaży robi się kłopot zważywszy na wiek parcha.
Dodajmy do tego przebieg i w momencie ostrego rezania motor po jakimś czasie (szybciej lub później) idzie papapapa. Ja na sofcie latam już trochę i jestem zadowolony. Powoli przygotowuję się do 330 kuca (zmiana T, wtrysków, poprawa dolotu i strojenie na innym sofcie). Co do spalania wynik w podpisie

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 15.sty.2012 10:08:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
Moze sie powtarzam ale-

pochawlic sie nie chcesz co kupiles, zadnego zdjecia nie ma,

co bylo przyczyna gruchotania w moscie tez nie napisales
zakladasz tylko nowe tematy powielajace pytania z pierwszego twojego tematu. {S4 czy S8}

miej jaja i chociaz pokaz co to za auto i jak wyglada, zapewne znajdzie sie ktos kto zna jakas historie tego auta i moze to nie bedzie mile dla oka ale powie ci prawde jaki stan itd.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 15.sty.2012 12:24:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2010 18:33:59
Posty: 22
enduroboy SPOKOJNIE WSZYSTKO W SWOIM CZASIE auto zostanie przedstawione na forum i temat postepu z prac bedzie aktualizowany:) Co do autka to na 90% bedzie jednak generalka silnika przed zmianami bo tu buba masz racje potem moze byc x2 wydatku ;) autko bedzie jedynie jako 2 do wypadów 2x 3x w tyg na 1/4 zadnych kjs os czy trackdayów nie bedzie !!!!

Czy ktos mi wkoncu powie jaka moc mozna uzyskac na seryjnej KKK? ile ona jest w stanie nadmuchac?
Ew jaka wiekszą mozna zastapic bezv duzego kombinowania z Flanszami a i co z kolektorem wydechowym I WG do ilu wystarczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 15.sty.2012 13:35:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
EDDY napisał(a):
enduroboy SPOKOJNIE WSZYSTKO W SWOIM CZASIE auto zostanie przedstawione na forum i temat postepu z prac bedzie aktualizowany:) Co do autka to na 90% bedzie jednak generalka silnika przed zmianami bo tu buba masz racje potem moze byc x2 wydatku ;) autko bedzie jedynie jako 2 do wypadów 2x 3x w tyg na 1/4 zadnych kjs os czy trackdayów nie bedzie !!!!

Czy ktos mi wkoncu powie jaka moc mozna uzyskac na seryjnej KKK? ile ona jest w stanie nadmuchac?
Ew jaka wiekszą mozna zastapic bezv duzego kombinowania z Flanszami a i co z kolektorem wydechowym I WG do ilu wystarczy?


http://forum.apmotorsport.pl/ miłej lektury i nie wracaj za kilka dni, że nic nie znalazłeś bo tam wszystko jest. Trochę chęci, a nie oczekujesz wszystkiego na tacy.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 16.sty.2012 17:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2010 18:33:59
Posty: 22
Cos długo sie czeka az admin zezwoli na wejsciena forum :/ niewazne jescze jedno pytanie czy tłoki w rs2 seryjnie były kute? razem z korbami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 16.sty.2012 19:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tłoki tak, korby nie.

martw się bardziej o korby, niż o tłoki, które wytrzymają nawet 700 Nm.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 29.maja.2012 07:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
emsi latał z dziura w intercoolerze i miał 310 hp z tego co pamiętam,myślał, że ma 490 ;)

_________________
Audi S4 B5 2.7TT jest :)
Audi S6 Avant 4.2 v8 Quattro 1997r-było
Audi A6 Avant 2.5 Tdi 180km Quattro Manual 2000r/swap 1.9tdi+chip
Audi 100 Avant 2.0td 1989r :) bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning mechaniczny jednostki 2.2 t (S4/S6 )
PostNapisane: 29.maja.2012 09:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Trzeba mieć coś z błędnikiem, żeby nie poczuć różnicy miedzy 300km a 500km :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: