.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 14:51:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak z glową sprzwdzic pompe oleju 2.8
PostNapisane: 30.cze.2005 12:55:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Witam pod dlugich mekach wreszcie wymontowałem pompe oleju mam takie pytanko jak najlepiej sprawdzic czy jest ona w pelni sprawna , np. gdzie moga wystapic luzy na co zwrocic szczegolna uwage (slabe cisnienie silnika ,panewki w bardzo dobrym stanie)
Dzieki

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 16:05:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
pompe najlepiej sprawdzic jeszcze w aucie mierzac cisnienie a poza autem dosc ciezko obiektywnie to stwierdzic. przynajmniej mi zaden sposob nie jest znany

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 17:09:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2005 00:59:01
Posty: 49
Czyli pompe mam 100% zjebana poniewaz cisnienie bylo sprawdzane manometrem a po ogledzinach panewek sa one w bardzo dobrym stanie chociasz jak rozebralem ta pompe to jest bardzo prosty mechanizm,tak prosty ze az dziwne zeby sie uszkodzil, zadnych luzów nie ma, pekniec ,itp

_________________
Audi c4 2.8Q gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 17:16:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
w pompie z boku( strona pasazera ) jest zawor upustowy ... jezeli on jest otwarty to pompa nie da cisnienia na uklad

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2005 12:36:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Posprawdzaj jeszcze zaślepki kanałów olejowych w bloku, głowicy i w wale. Czasem któraś wypadnie i dzieją się cuda. Wsadź smok od pompy do miski z olejem i kręć ręką wałkiem, sprawdź, czy olej wydostaje się dokładnie tam, gdzie powiniem (otwór tłoczny możesz czymś zatkać na próbę). Sprawdź, czy nie jest zapieczony zawór przelewowy, może np. pękła sprężynka dociskająca tłoczek? Połączenie kanału tłocznego z blokiem też musi być idealnie szczelne.
Jak już złożysz to sprawdź też czy filtr oleju jest ok, czasami to jest przyczyna braku ciśnienia (to że jest nowy, jeszcze nie znaczy że jest dobry).

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: