.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.sty.2025 13:07:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 15:57:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
stawsz napisał(a):
ernieball napisał(a):
Jak to mówi Owsiak"róbta co chceta" podałem tylko inną możliwość czerpania frajdy z jazdy Audi.



Seba a ty co tak sie gnojówki czepiłes? - ja tam jednak wole s4 2,7 z dobrym softem pieknie to jezdzi wiem co mówie , jedyny minus ze to już leciwe auto bedzie
ale chociaz sąsiedzi zmiany u Przemka nie zauważą :)


Tak jak napisałem.
To jest jedna z kilku alternatyw na szybkie auto.
Nie upieram się przy Dieslu, sam chętnie kupiłbym S8 ale boję się kosztów utrzymania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 16:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jedna uwaga: nie przybliżajcie mi zalet diesla - tutaj akurat raczej jestem zorientowany. ;)
Pytania dotyczyły dość precyzyjnie 2 jednostek napędowych.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 16:32:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, to temat można skończyć :) Basket już wybrałeś ACK i już :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 16:34:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zagor napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Dziękuję wszystkim za zabranie głosu.
Zimna kalkulacja wskazuje jednak na ACK i pewnie tym się zakończy.
Najchętniej oczywiście szukałbym AVF q i modził, ale jak wspomniałem ceny ON są po prostu drańskie.

Kolejne pytanie: jaką instalkę gazu sugerujecie do ACK ?
1,8 T nie biorę pod uwagę.


Drogo - PRINS
Taniej - Landi Renzo
jeszcze taniej STAG + 2xACR01+Hana+.....

To co wyżej będzie poprawnie dzialało, taniej niż STAG + ..... się da, ale nie będzie działało ;)

Czy mógłbyś mi przybliżyć nieco koszta (pi x dzwonek) ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 16:40:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Leo napisał(a):
no, to temat można skończyć :) Basket już wybrałeś ACK i już :)



tylko niestety ACK to nudnawy motor ani to pieknie nie brzmi (po v8 nic juz nie jest takie samo ;)) ani to dobrze nie jedzie ot tak odpycha sie całkiem sprawnie
natomiast 2.7 biiii to juz inna historia i ja osobiscie przemyślałbym ta decyzję o kupnie 2,8 bo litr no moze 1,5 nie czyni róznicy a wrażenia i przyjenosc z jazdy nieporównywalna do biiiiturbo , co do wytrzymalosci to kogo jak kogo ale basketowi nie trzeba tłumaczyć

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 16:57:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
stawsz napisał(a):
Leo napisał(a):
no, to temat można skończyć :) Basket już wybrałeś ACK i już :)



tylko niestety ACK to nudnawy motor ani to pieknie nie brzmi (po v8 nic juz nie jest takie samo ;)) ani to dobrze nie jedzie ot tak odpycha sie całkiem sprawnie
natomiast 2.7 biiii to juz inna historia i ja osobiscie przemyślałbym ta decyzję o kupnie 2,8 bo litr no moze 1,5 nie czyni róznicy a wrażenia i przyjenosc z jazdy nieporównywalna do biiiiturbo , co do wytrzymalosci to kogo jak kogo ale basketowi nie trzeba tłumaczyć


raczej na decyzje nie wpłynęło 1,5L benzyny, ACK jest silnikiem tańszym w utrzymaniu, tańsza instalacja gazowa i patrząc na budowę jest na pewno mniej awaryjny, rzeczy, które wypisał Leo wypadało by zmienić po kupeni a to już połowa LPG, DVki Forge tanie nie są a co do dźwięku silnika 2.8 to wystarczy zmienić papierową wkładke i już sie robi lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 17:45:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie zapominajmy o cenie zakupu S4 vs 2.8q.
20 kpln chyba mało na eSę

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 18:03:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emge napisał(a):
Nie zapominajmy o cenie zakupu S4 vs 2.8q.
20 kpln chyba mało na eSę


20 kpln to ACK+LPG+jakiś pakiet startowy w końcu ma być 2000r w góre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 18:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Baskecior napisał(a):
Zagor napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Dziękuję wszystkim za zabranie głosu.
Zimna kalkulacja wskazuje jednak na ACK i pewnie tym się zakończy.
Najchętniej oczywiście szukałbym AVF q i modził, ale jak wspomniałem ceny ON są po prostu drańskie.

Kolejne pytanie: jaką instalkę gazu sugerujecie do ACK ?
1,8 T nie biorę pod uwagę.


Drogo - PRINS
Taniej - Landi Renzo
jeszcze taniej STAG + 2xACR01+Hana+.....

To co wyżej będzie poprawnie dzialało, taniej niż STAG + ..... się da, ale nie będzie działało ;)

Czy mógłbyś mi przybliżyć nieco koszta (pi x dzwonek) ?



Tak z pamięci
Prins - 6,5k
Landi - 5,5k
Stag - myślę że 4k z małym haczykiem.

Sam mam STAG i działa super, FW sterownika co jakiś czas jest aktualizowany, a co do możliwości sterownika te są naprawdę spore.
Taki sam STAG z powodzeniem ogoni też 2.7BT.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Ostatnio edytowano 07.lut.2012 18:33:29 przez Zagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 18:14:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Co do LPG to może napiszę ile mnie to kosztowało na wiosnę. Mam w końcu 6-cylindrów :>
Sterownik Stag 300.6 Plus, wtryski Hana czerwone, reduktor AC-R01, butla w kole 72l :):, wlew we wlewie wszystko to kosztowało mnie 3900 plnów i trzy dni bez auta (trzeci dzień to raczej finisz i strojenie).

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 18:17:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
emge napisał(a):
Nie zapominajmy o cenie zakupu S4 vs 2.8q.
20 kpln chyba mało na eSę



no tak ale to tez zalezy kto i gdzie kupuje - ja za takiego starego pierdziela nie dam wiecej jak 3000 - 3200 euro i nic mu nie pomoze ze bedzie Esa czy nie Esa wiec to akurat nie argument - i nie piszcie ze kupie trupa i szrota plizzzz
co do kosztów eksploatacji to pełna zgoda - są wyższe jeżeli chodzi o cene poszczególnych zaspołów typu amory , spręzyny , hamulce ale nie przesadzajmy
nie bedzie to róznica + 100% a jedynie + 20-30% sam miałem ese i robiłem to i tamto - co do rozrządu to tez nie robi sie tego co 10 tys km -jeśli chodzi o trwałosc samego samochodu to w eSie zaiwesznie troszkę dłuzej pojeździ niz a4 w seri - wiec znowu dochodzimy do punktu wyjscia jaki egzempalarz kupimi na początku taki bedziemy mieli zreszta Przemek napisał że auto weekendowe wiec musi to byc coś z jajem a ACK jest fajne ale jaj mu brak - sorki taka rzeczywistość

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 18:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
się tylko wtrące jakby ktoś chciał zagazować V6-V8, że mam całą instalację landi do V8 na sprzedaż (nowy komputer z gw., nowy reduktor z gw., reszta używana w stanie bdb) + papiery.
Cena 50% ceny rynkowej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 19:48:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
zioolko napisał(a):
się tylko wtrące jakby ktoś chciał zagazować V6-V8, że mam całą instalację landi do V8 na sprzedaż (nowy komputer z gw., nowy reduktor z gw., reszta używana w stanie bdb) + papiery.
Cena 50% ceny rynkowej


tylko pytanie kto wsadzi używke i się pod tym podpisze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 19:59:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
dymian1987 napisał(a):
zioolko napisał(a):
się tylko wtrące jakby ktoś chciał zagazować V6-V8, że mam całą instalację landi do V8 na sprzedaż (nowy komputer z gw., nowy reduktor z gw., reszta używana w stanie bdb) + papiery.
Cena 50% ceny rynkowej


tylko pytanie kto wsadzi używke i się pod tym podpisze?

używane masz wtyski - można kupić nowe i będzie i tak oszczędność 1,5-2 tyś..
Na tym się lista używek kończy (chyba, że ktoś chce butle)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 21:36:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tzn ze niebawem do sprzedania bedzie B5 TDi q z Pabianic.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 21:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Zagor co ja Ci będę tutaj udowadniał, jeździłem 5 lat i wiem duzo o tym aucie. Tak jak napisałem 13l po miescie (łódź) nie chcesz nei wierz, Twoja strata :D. Oczywiście zdajesz sobie sprawe jak się jeździ autami testowymi, a tym bardziej z takim motorem?

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:09:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
Tzn ze niebawem do sprzedania bedzie B5 TDi q z Pabianic.

Znalazł się ktoś kto wie co mam i da kasę jaką chcę. Nie dawałem żadnego ogłoszenia, bo więcej z tym kłopotu niż pożytku ;)
Jeśli wszystko pójdzie dobrze na koniec lutego stan moich TDI`ków zmniejszy się o 1.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
przemik napisał(a):
Tzn ze niebawem do sprzedania bedzie B5 TDi q z Pabianic.

Znalazł się ktoś kto wie co mam i da kasę jaką chcę. Nie dawałem żadnego ogłoszenia, bo więcej z tym kłopotu niż pożytku ;)
Jeśli wszystko pójdzie dobrze na koniec lutego stan moich TDI`ków zmniejszy się o 1.



no i Basket zamieni TDI na PB w LPG i to wszystko przez kryzys ... świat oszalał ... :galy: :diabel: :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... a Leo zakłada gaz do marei :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:34:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie chce wywoływac nowej dyskusji...ale czy koszty ACK plus Amica będą nizsze niz AFN na gnój... nie wspomne, iż kupić teraz B5q w stanie zadawalającym ( nie mowie ze bardzo dobrym) w jakiejkolwiek konfiguracji silnikowej to cieżka sprawa.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: