.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 10:18:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 09.lut.2012 18:31:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Odczytaj wskazanie posługując się TDI-timingiem. Ustaw to tak aby wypadkowa znalazła się na środekowej linii + komunikat "dead on". To będzie ok 48-54 jednostek.
Nie czekaj aż przekaźnik odłączy świece, tylko pal go zaraz po tym jak zgaśnie kontrolka świec. Mądry człowiek wyliczał algorytm czasy grzania świec w funkcji temperatury - po to aby grzejąc zbyt długo szlag ich nie trafił.
Dobrze ustawiony TDI będzie palił prawidłowo bez żadnych kombinacji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 10.lut.2012 20:41:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
Koledzy chyba zdiagnozowalem problem , http://imageshack.us/photo/my-images/818/pompap.jpg/
na zdjeciu zaznaczylem strzalka wezyk przelewowy i jesli go zdejme z tego krucca z pompy doslownie leci jak z kranu!!Tak chyba ropa nie powinna leciej do wtryskow przelewami tylko odwrotnie ! ?? wymienilem zaworek na filtrrze na febi ale to nic nie dalo.W tych wezykach przelewowych tworzy sie cisnienie i jesli tak dluzej jezdze auto dostaje wiekszych wibracji i to czuc cos ala pourywane poduszki po zagieciu wezyka sytuacja sie ustabilizowuje i autko niema juz tych wibracji ;/ jak rozwiazac ten problem zeby pompa z powrotu nie ladowala paliwa w przelewy ?? ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 00:20:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Miałem kiedyś takiego kondona w kałtro , a palił tak. :064:
-> http://www.youtube.com/watch?v=uHvzMiTx1C0

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 13:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
-19 st C , na 3 świecach ...
http://www.youtube.com/watch?v=curbMd4I ... r_embedded
Przebieg ok 360 tys km. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 15:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
tylko co wasze odp wnosza do tematu ?

chodzi mi o zaworek przelewowy zasada dzialania ,jak go sprawdzic itd ??

http://fotoo.pl/show.php/85988_pompa-bo ... i.jpg.html

http://allegro.pl/zawor-zwrotny-pompy-w ... tabsAnchor


Ostatnio edytowano 11.lut.2012 15:28:08 przez kamilvtitdi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 15:15:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dmuchasz w jedną stronę i musi być drożny.
Dmuchając w stronę powrotu nie ma prawa puścić.
Można zaprząc do testu ręczną pompkę, tylko nie przesadzaj z ciśnieniem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 15:42:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
dzis wlasnie chcialem poznac zasade dzialania ale jestem w tym slaby ale opisze conieco.

W zaworku jest jedna doza dziura przez ktora wraca paliwo<ta glowna ktora wchodzi do pompy>
Sa takze 2 mniejsze dziurki.Ta najmniejsza leci tylko wtedy kiedy np wloze srubokret i wcisne tloczek wtedy jest przejscie do tego malego.
Ta wieksza dziurka na zaworku niewiem do czego jest widac przez nia tylko sprezynke tłoczka.tylko poco ta wieksza dziura i tak tloczek tak daleko sie nie cofa aby lecialo przez 2 dziury ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Problem z rannym odpalaniem
PostNapisane: 11.lut.2012 22:41:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2008 14:47:43
Posty: 44
Lokalizacja: Żyrardów
Ja mam kąt statyczny na 160 (oczywiście do poprawy) i auto mi odpala od strzału więc to możesz wykluczyć.
Tak swoją drogą to tego kąta wtrysku bym nie ruszał nawet - dobrze jest.

_________________
A4 B5 1.9 TDI (AFN)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: