.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.sty.2025 15:58:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 12.lut.2012 09:53:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
miałeś b5, szukaj b6

tak na szybko u mnie...

http://www.subito.it/auto/audi-a4-2-ser ... 817791.htm

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 12.lut.2012 10:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 06:24:03
Posty: 340
Lokalizacja: Gdańsk
ernieball napisał(a):
A nie jest tak czasami w Szwecji, że tam się płaci podatek lub ubezpieczenie od mocy auta i A4B6 131KM łapie się na droższy pułap i dlatego są tańsze B6 z 2002r od B5FL 2001r. Może ktoś się dopisze kto zna ten temat?


Tego to nie wiem. W ogłoszeniach podają ilość emitowanego dwutlenku węgla. Może na tej podstawie są wyższe opłaty.

Jednak mówię też o porównaniu tych samych silników, np 1.8t 150km.
Diesle tam są dużo droższe od benzyn nie tylko w Audi. Opłaca się brać tylko tym, którzy dużo jeżdżą.

Ale takie B5 1.8tQ 2000r z przebiegiem poniżej 200kkm potrafi kosztować 25-30tyś zł. Podobnie kosztują B6 z lat 2002 czasem 2003.

No ale ok, może tam są jakieś uprzedzenia do B6 o których nie wiemy. Tak jak u nas do Francuskich samochodów, gdzie w Szwecji widać są traktowane (w miarę) na równi z niemieckimi.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 12.lut.2012 10:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Marcy$ napisał(a):
ernieball napisał(a):
A nie jest tak czasami w Szwecji, że tam się płaci podatek lub ubezpieczenie od mocy auta i A4B6 131KM łapie się na droższy pułap i dlatego są tańsze B6 z 2002r od B5FL 2001r. Może ktoś się dopisze kto zna ten temat?


Tego to nie wiem. W ogłoszeniach podają ilość emitowanego dwutlenku węgla. Może na tej podstawie są wyższe opłaty.

Jednak mówię też o porównaniu tych samych silników, np 1.8t 150km.
Diesle tam są dużo droższe od benzyn nie tylko w Audi. Opłaca się brać tylko tym, którzy dużo jeżdżą.

Ale takie B5 1.8tQ 2000r z przebiegiem poniżej 200kkm potrafi kosztować 25-30tyś zł. Podobnie kosztują B6 z lat 2002 czasem 2003.

No ale ok, może tam są jakieś uprzedzenia do B6 o których nie wiemy. Tak jak u nas do Francuskich samochodów, gdzie w Szwecji widać są traktowane (w miarę) na równi z niemieckimi.

Pozdrawiam


Jeżeli chodzi o podatek diesel VS benzyna nie wiem jak w Szwecji ale w Dani jest kolosalna różnica na niekorzyść diesla ze względu na wyższą emisję CO2. Dlatego łatwo jest kupić benzin ze Skandynawi.
Sorry za OT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 13.lut.2012 23:06:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Baskecior napisał(a):
....

Schodząc na ziemię: z drugiej strony myślałem o ATJ q , gdyby nie ta fatalna skrzynia 6-biegiowa (to samo co w AVF q) ... Pewnie trzeba będzie się przyzwyczaić.

martab99 napisał(a):
przemik napisał(a):
Jesli B5q Limo to albo AVG albo ATJ.

Coś takiego: http://otomoto.pl/audi-a4-quattro-xenon ... 41622.html ?

Ładna i przykuła moją uwagę. Cena też niezbyt duża - zobaczymy może trza będzie się z avantem przeprosić, bo sedanów w ładnym stanie jak na lekarstwo.


Czegos nie chytam tutaj Basket...
Po co kupujesz coś co jest tandetne, żeby nie powiedzieć ze to hu...? Po co dopłacać do na siłę do czegoś co jest modne a nie do końca dobre, fajne....?
Jak mam coś dobrego to nie zmieniam na gorsze...

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 14.lut.2012 00:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
*Robi* napisał(a):
Baskecior napisał(a):
....

Schodząc na ziemię: z drugiej strony myślałem o ATJ q , gdyby nie ta fatalna skrzynia 6-biegiowa (to samo co w AVF q) ... Pewnie trzeba będzie się przyzwyczaić.

martab99 napisał(a):
przemik napisał(a):
Jesli B5q Limo to albo AVG albo ATJ.

Coś takiego: http://otomoto.pl/audi-a4-quattro-xenon ... 41622.html ?

Ładna i przykuła moją uwagę. Cena też niezbyt duża - zobaczymy może trza będzie się z avantem przeprosić, bo sedanów w ładnym stanie jak na lekarstwo.


Czegos nie chytam tutaj Basket...
Po co kupujesz coś co jest tandetne, żeby nie powiedzieć ze to hu...? Po co dopłacać do na siłę do czegoś co jest modne a nie do końca dobre, fajne....?
Jak mam coś dobrego to nie zmieniam na gorsze...

Nigdy nie jeździłem żadnym autem tak długo jak moim AFN`em - 6 lat. Czas na zmianę, do tego trza pójść w oszczędniejsze rozwiązanie.
Pisałem już że avant nie jest mi potrzebny, quattro musi być. Znalezienie auta z rocznika 97 gdzie wszystko mi pasowało w stanie który mnie interesuje jest mało prawdopodobne.
Im młodsze tym większa szansa na znalezienie czegoś w niezłym stanie. Będę również kierował się w stronę PD`ków - potencjał tuningowy olbrzymi - to w sytuacji gdy się polepszy :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 07:51:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 08:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...


avf b6 q zjezdzilem na maxa pali srednio 8l /100 nie chialo byc mniej

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 09:38:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...



A4 B6 Avant w Q AVF w Warszawie spokojnie wciąga 9l/100 km, w porównaniu z AFN/AVG to PD-ek nie ma nic wspólnego z ekonomią.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 10:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
spanky napisał(a):
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...



A4 B6 Avant w Q AVF w Warszawie spokojnie wciąga 9l/100 km, w porównaniu z AFN/AVG to PD-ek nie ma nic wspólnego z ekonomią.



spanky przy twojej ciezkiej to 10 to wcale nie za duzo he he

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 10:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
stawsz napisał(a):
spanky napisał(a):
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...



A4 B6 Avant w Q AVF w Warszawie spokojnie wciąga 9l/100 km, w porównaniu z AFN/AVG to PD-ek nie ma nic wspólnego z ekonomią.



spanky przy twojej ciezkiej to 10 to wcale nie za duzo he he


no niestety , 10l/100 km nie jest wcale jakims problemem w tym aucie ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 11:00:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w automacie w mieście dochodzi do 12,5L :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 11:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
spanky napisał(a):
stawsz napisał(a):
spanky napisał(a):
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...



A4 B6 Avant w Q AVF w Warszawie spokojnie wciąga 9l/100 km, w porównaniu z AFN/AVG to PD-ek nie ma nic wspólnego z ekonomią.



spanky przy twojej ciezkiej to 10 to wcale nie za duzo he he


no niestety , 10l/100 km nie jest wcale jakims problemem w tym aucie ...

To przy mojej cieżkiej nodze B6 q avant manual w AKE paliło 10,2 we Wrocławiu.

Temat wałków i pomp ogarnięty w 2.5 tdi to może niech Basket spróbuje tego miodu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 12:29:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
spanky napisał(a):
kuba2955 napisał(a):
a ktoś podrzuci jak wygląda spalanie pd w a4 q? chyba więcej jak afn? też co jakiś czas przechodzi mi myśl o a4q tdi ale koszty napraw pd w razie awarii mnie troche odstraszają...



A4 B6 Avant w Q AVF w Warszawie spokojnie wciąga 9l/100 km, w porównaniu z AFN/AVG to PD-ek nie ma nic wspólnego z ekonomią.


Moje ATJ w mieście wciąga 8L/100km i nie ma lekko. Trasa 6-7L/100km... Jak dla mnie w tym roczniku to jest ekonomiczne.
Każdy by chciał 4L/100km Tico tyle podobno pali :peace:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 12:39:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zioolko napisał(a):
Temat wałków i pomp ogarnięty w 2.5 tdi to może niech Basket spróbuje tego miodu :)


chyba nie do końca

*Robi* napisał(a):
Każdy by chciał 4L/100km Tico tyle podobno pali :peace:


podobno bo realnie spala 5,5L, brat zastępczo takim jeździł chwile :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 18:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
zioolko napisał(a):

Temat wałków i pomp ogarnięty w 2.5 tdi to może niech Basket spróbuje tego miodu :)


Jedno z głównych zalozen chyba jest, ze ma byc oszczednie. 2.5 TDI i oszczędnosc raczej nie idą w parze...

Poza tym w B5 chyba siedzi jeszcze ten "najgorszy" 2.5 Tdi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 19:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
czyli jak oszczędność w tdi to afn, jak power to avf plus program?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 19:51:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Power tzn. taki TDI POWER.

Dla mnie power to S4, a oszczednosc to AFN/AVG.
AVF/AWX/ARL to takie dopalone/szybkie TDi.

V6 TDi to dla mnie kanał i proszenie sie o kłopoty... ani to szybkie ani ekonomiczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 21:26:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
przemik napisał(a):

V6 TDi to dla mnie kanał i proszenie sie o kłopoty... ani to szybkie ani ekonomiczne.

powtarzalne osiągi poniżej 9 do setki nie robią chyba z niego wolnego auta.
Do tego rozpędza się bez problemu do 230 km/h i nie puchnie w gorace dni.
Spalanie równe bądź niewiele większe (1-1,5 l) od dłubniętych rzędowych czwórek.
Do tego dźwięk V6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 22:08:09 
Właśnie, pozatym Zegar nie narzeka :peace:
Jeżeli trafiłoby się w dobrym stanie, dłubnąć na to 380Nm i autko już przyjemnie się odpycha.
A wg. mojej osobistej opinie to tak: sprint 0-100 jest dla benzynożłopów, wg. mnie diesle kochamy za to jak rozpędzają się np. od 100km/h do iluś tam bez redukcji, a nie za to jak tam "sprintują" do 100. Bo bardziej moment diesla wykorzystujemy przy wyprzedzaniu niż przy super ultra szybkim ruszaniu :peace:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt - będzie TDI q :D
PostNapisane: 14.lut.2012 22:44:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
a na co tu narzekac :)
nieszczesne walki wymienilem, choc glownie hydraulika sie posypala, a walki byly nawet ok.
jezdze na pompie, ktora wg niektrorych ma "padake" choc na tej padace zrobilem 50 tys i dalej jezdzi, zbiera sie dobrze, a mrozy pt. -25, nie sa mu straszne.

tylko zlopie w miescie troche, Zioolko mial troche lepsza konfiguracje, bo mial manuala i palilo 10.2 jak pisze, ja mam Tipa i pali ze 13 na krotkich odcinkach. tak wiem, to drozej niz na eLPeGie, pewnie zaraz ktos napisze, ale to nie moja wina ze paliwo kosztuje ile kosztuje :)

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: