2rafal7 napisał(a):
Olorin napisał(a):
Skrzynia z S6 nie podchodzi do bloku silnika RS6. Nawet gdyby, to i tak problem z elektroniką będzie.
w takim razie jaka manualną skrzynie wkłada MTM do RS6?
MTM "przełożyło" bloki. Tak na prawdę auto nazywało się MTM Rs6 Clubsport i było S6 przedliftową z silnikiem rs6 w bloku S6. Założona klata i na maksa odelżony około 1.4T.
Bobo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=tNGYSS_kxE4
http://www.rs6.com/showthread.php/22631 ... 6-with-01EWszystko się da.
Oczywiście, że się da tu akurat jest "przejścówka", są inne metody np:. przykręcenie skrzyni na 7 śrób, ale zawsze jest jakieś ale ...
Po pierwsze jest to kosztowne, po drugie do tej pory Steve nie ogarął elektroniki. Podstawowe sprawy to systemy kontroli trakcji i "wiszące" wolne obroty na około 1,4K rpm. Sterownik przy automacie podtrzymuje obroty. Z tego co wiem MTM ogarnął temat obrotów ale nie bawił się w pozostałe systemy. Nie wiem jak MRC który również zrobił manuala w rs6. Z tego co wiem zrobił to jeszcze Sportec.
Ogólnie temat przerabiałem jakiś czas temu, jest dosyć złożony i nie prosty w ogarnięciu w naszych warunkach. Kosztowo przewyższa wartość RS6 bez gwarancji na awaryjość na przyzwoitym poziomie. Poza tym ciekawe jak długo pożyje skrzynia manualna (01E) z tym silnikiem.
Edit: Zapomniałem jeszcze dodać, że buda C5 występowała ze skrzynią manualną 01E i silnikiem v8 (S6 przedliftowe) więc takie tematy jak: półosie, dyfer, wał, pompa, pedały, cały montaż skrzyni itp. jest skąd wziąć i podchodzi bez kombinowania jak jest w przypadku V8?