Amory i sprężyny nówki. Patrząc na twoje zdjęcie widzę praktycznie to co u mnie. Pomiary przed i po wymianie pokazały siad przodu o 3cm. Co do jazdy na sportowym zawieszeniu to muszę sobie przypomnieć jak to było w mojej competitce która siedziała znacznie niżej a nie tarła spodem po asfalcie.
Co do tylnego zawieszenia które obecnie jeszcze mam to zapomniałem dodać że lewy amor szlag trafiło i pewnie to bardziej pogarsza efekty tarcia przodem. Jednak sama jazda to nie problem tak samo jak pokonywanie większości dziur. Problem zaczyna się kiedy na drodze pojawia się poprzeczna nierówność. Niestety do niektórych muszę teraz bardzo mocno zwalniać bo przyciera prawdopodobnie miską olejową
Tak swoją drogą to jak ma być założona sprężyna gęstszym splotem na dół czy górę?
Czy rozpórka jest potrzebna i niezbędna bo wydaje mi się że bardziej usztywniła zawieszenie zmniejszając komfort jazdy przenosząc drgania na całą budę?
Jak się nazywa guma która łączy silnik ze wzmocnieniem belki (rurą interculera) bo w sklepie nie mają pojęcia o co mi chodzi. Na allegro też nic podobnego nie znalazłem luzem a jedynie widziałem przy kilku wzmocnieniach belki?
Muszę ją założyć bo mi jej brak spokoju nie daje tym bardziej że producent tak to zrobił a jakiś baran jej nie założył wrrrr