.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 17:10:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [TDI AFN] Prosze o analize logow
PostNapisane: 06.mar.2012 18:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
Witam,Prosilbym o pomoc,chcialem sprawdzic przeplywke i robilem logi 003 grupy i przy 3500 obr auto zlapalo notlaufa i jechalem w trybie awaryjnym bez mocy,po zgaszeniu i odpaleniu bylo okej i w wiekszosci wkrecalem go ponad 4tys i nie bylo problemu tylko auto jest ogolnie jakos mniej dynamiczne niz kiedys.

Pokazalo bledy ; 00575 Intake manifold preasure
17-00 Control difference

to log ktory robilem w trakcie tego bledu

http://vaglog.rtnet.pl/kstula_74718.html

log przeplywki robiony 2 dni temu

i Z tego co pamietam przy 011 zlapalo akurat laga przy 3500 tylko dziwne bo czasem sie to dzieje a czesem nie.
Sprawdzalem dzis cos przy turbinie i ta srubka kontrujaca ktora jest pomiedzy gruszka w turbo byla luzna i byla na samej gorze i moze ona ograniczala ruch turbiny ?

Ogolnie ta gruszka od turbo jak ruszam tym cypelkiem co reguluje doladowanie to jakos skrzypi jak stary zawias.Trzeba by ja chyba wymienic
a zmienna geometria wedlug mnie chodzi dobrze w calym zakresie jak ruszalem reka i podczas logowania.

Koledzy dlaczego na tym zdjeciu pokazuje temp -2 ?? czego ono dotyczy ??
http://imageshack.us/photo/my-images/217/85318754.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 19:32:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
kolego 575 oznacza zbyt duże cisnienie doładowania, ja tak miałem jak miałem kierownice zapieczone.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 22:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
tam myslalem ale widac to gdzies na logach ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 22:16:29 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Odnosnie logów to niech inni, bardzeij doswaidczeni sie wypowiedzą.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 22:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kamilvtitdi napisał(a):
Witam,Prosilbym o pomoc,chcialem sprawdzic przeplywke i robilem logi 003 grupy i przy 3500 obr auto zlapalo notlaufa i jechalem w trybie awaryjnym bez mocy,po zgaszeniu i odpaleniu bylo okej i w wiekszosci wkrecalem go ponad 4tys i nie bylo problemu tylko auto jest ogolnie jakos mniej dynamiczne niz kiedys.

Pokazalo bledy ; 00575 Intake manifold preasure
17-00 Control difference

to log ktory robilem w trakcie tego bledu

http://vaglog.rtnet.pl/kstula_74718.html

log przeplywki robiony 2 dni temu

i Z tego co pamietam przy 011 zlapalo akurat laga przy 3500 tylko dziwne bo czasem sie to dzieje a czesem nie.
Sprawdzalem dzis cos przy turbinie i ta srubka kontrujaca ktora jest pomiedzy gruszka w turbo byla luzna i byla na samej gorze i moze ona ograniczala ruch turbiny ?

Ogolnie ta gruszka od turbo jak ruszam tym cypelkiem co reguluje doladowanie to jakos skrzypi jak stary zawias.Trzeba by ja chyba wymienic
a zmienna geometria wedlug mnie chodzi dobrze w calym zakresie jak ruszalem reka i podczas logowania.

Koledzy dlaczego na tym zdjeciu pokazuje temp -2 ?? czego ono dotyczy ??
http://imageshack.us/photo/my-images/217/85318754.jpg/

Wykonaj cały zestaw logów zgodnie ze sztuką, a przede wszystkim 001,003,004,008,010,011 dynamicznie.
Temperatura o którą pytasz to wskazanie czujnika temp otoczenia umieszczonego przed chłodnicami.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 22:22:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
Soryy zapomnialem dodac logi :mikolaj: :mikolaj: :mikolaj:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75103.html
Grupy: 008,008,008 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75104.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75105.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75106.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75107.html


1 , 3 i 4 narazie brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 22:35:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Ale boost :D

Turbo na stół i do permamentnego czyszczenia.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 23:07:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
heh tak myslalem wszyscy maja 1950mbar a u mnie czasem ponad 2500 :sylwester:

moze mi sie to auto tak mulic od tego z niskich obrotow ?

bo chyba za dozo powietrza+malo paliwa= kicha ?? :):


Mam nauczke nie dawac babie auta i mi zmulila bryke :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 23:21:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Najpierw sprawdź czy nie zgnił co bączek a jeśli nie , spróbuj rozruszać sztangę a następnie przegoń dziada po autostradzie / trasie szybkiego ruchu jakby cię gonił sam diabeł ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 23:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
no wlasnie chyba moja grucha niejest w dobrym stanie :galy: :galy: bo cos w niej albo w kierownicach skrzypi jak stary zawias.

narazie zamowilem wynns do czyszczenia turbo moze cos da warto sprobowac a jak nie to bede uzywal jak wyczyszcze kierownice zapobiegawczo :mikolaj:

Koledzy w logach nic niema podejzanego oprucz tego przeladowania ? kat wtrysku dobry ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 06.mar.2012 23:56:48 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Kamilu nie chce Cie martwić, ale z reguły czyszczenie turbo to dobry (i tani) środek, ale na krótką metę, gdyż tak naprawde usuniesz tylko skutek, a nie przyczyne zapiekania sie kierownic spalin. Ja swoją czysciłem i pojeżdziłem 2 miesiące, okazało się ze zniszczeniu uległ system smarowania turbo i puszczała olej który zastygał na kierownicach, a więc czyszczenie było tylko półśrodkiem. Turbo oddałem do regenracji i już prawie rok jeżdzę i jest OK. Jeżeli zdecydujesz się oddać turbawe do regenreacji to pamiętaj aby dać ją do renowoanej firmy a nie do firmy krzak, bo rozwalą ci turbo.

P.S. mi jak zastygły zaluzje to mialem 2,5 bara na postoju...

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 07.mar.2012 00:24:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
racja regeneracja ale moje turbo malo popija oleju troche jest w dolocie ale wiekszosc tak ma a nic nie kopci oleju moze 200ml dolewam na 10 tys km.
Ja chyba zaczne od wymiany gruszki bo moze juz byc zardzewiala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o analize logow AFN
PostNapisane: 07.mar.2012 09:11:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jak najszybciej wyczysc sprezarke i fura wroci do swiata zywych.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Prosze o analize logow
PostNapisane: 09.mar.2012 00:23:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
No wiec tak.Jestem po czyszczenia a raczej regeneracji.
Po rozebraniu okazalo sie ze turbo jest jeszcze w miare ale lopatki zaczynaja obcierac o obudowe wiec wymiana czesci zimnej na regenerowana.Oczywiscie kierownice wyczyszczone kolektor itd.Po odpaleniu wszystko ok gorzej z jazda.Na poczadku auto strasznie mulilo jak jazda na trybie awaryjnym.Zaczynamy sprawdzac wszystko wezyki,ustawienia gruchy,n75 i nic nie znalezlismy a n75 podmienialismy z jezdzacego afna.Mechanik cos mowil ze silnik nie po odpaleniu nie zaciaga gruchy do konca i mierzyl i podobno u niego jest 6 psi<lub cos innego> a u mnie okolo 4.wszystko sprawdzamy przed n75 mamy takie same parametry tylko za n75 ja juz mam mniejsze podcisnienie.Teraz mam problemy z odpalaniem na cieplym jak odpinalismy lub rozlaczalismy podcisnienia auto palilo jak zawsze dobrze.Pompa vakum sprawna dobrze pompuje.
Po dojechaniu do domu auto troche odzylo juz jezdzi podobnie jak przed zapieczonymi lopatkami i niema zadnego bledu tylko nadal zle pali.
Ja stawiam na ten zaworek lub zle cos podlaczone


Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75510.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75511.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75512.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75513.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75514.html

zrobilem kilka logow jak mozecie prosze o ocene i jaki log zlobic aly sprawdzic n75


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Prosze o analize logow
PostNapisane: 09.mar.2012 10:17:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Heh
W logach wszystko jest dobrze. Sprezarka jak i cały uklad regulacji cisnienia doladowania dzial bardzo dobrze. Moze hamulce trzymają, albo sprzeglo sie slizga.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI AFN] Prosze o analize logow
PostNapisane: 09.mar.2012 11:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2012 10:30:58
Posty: 21
Hamulce tu niesa problemem.

Auto juz jest w miare dynamiczne i chyba z tym wszsytko okej.

Gorzej z odpalaniem czasem pali dobrze jak cieply a czasem pojade kawalek zgasze i chce odpalic i juz pali ciezej jakby cos sie zawieszalo ;/

kat wtryku chyba okej.
http://vaglog.rtnet.pl/kstula_75107.html

przed czyszczeniem niebylo tego problemu cos sie zepsulo po naprawie.

Koledzy chyba znalazlem nieprawidlowosc

Problem lezy gdzies w odpowietrzeniu skrzyni korbowej, z odmy wydobywaja sie za doze ilosci oleju ktore splywaja do turbiny i po zdjeciu weza od strony zimnej jest tam sporo oleju a na starej turbinie bylo suchutko.Po zdjeciu tej rurki odmy z trojnika kolo turbiny wydobywa sie takze dym cos ala spaliny dosc sporo dymu tak samo sie dzieje po odkreceniu korka wlewu oleju po kilku sekundach olej pryskal po calym silniku i nawet po blotnikach;/

Sprawdzalem n75 jest dobrze podlaczony i w nim raczej nie lezy przyczyna.

Sciagalismy kolektor ssacy mozliwe aby kawalek tej sadzy zablokowal gdzies jakis zawor w glowicy itd

Wiem ze mechanik czyscil odme w ropie lbo jakims rozpuszczalniku.

Auto odpala ciezko tylko wtedy jesli no zgasimy i odrazu chcemy odpalac.
Jesli np damy mu 5-10 min to odpala od strzala.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: