.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 21:42:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 21:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
przemik napisał(a):
Auto w dolnej czesci obrotów ma pełną moc (008 dyn)... lej paliwo i jezdzij... a jakby Ci sie trafiła do kupna wieksza sprezarka... to mozesz pomyslec :)

Ale nie zrozum mnie zle... Twoja obecna wcale nie ma się najgorzej.


ja bym chciał, żeby było jak najlepiej ale pewnie tak zostawie. powiedz mi jeszcze dla zakończenia tematu, jaka garetka będzie lepsza od tej co mam? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 21:34:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
GT1749VA z silnika AWX/AVF - ja mam taką. :)
Dobrze sprawują sie tez turbiny KKK z silnika BRD... są lepsze od rumunskich Garretow, ale mają sporą turbodziure.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 21:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
przemik napisał(a):
GT1749VA z silnika AWX/AVF - ja mam taką. :)
Dobrze sprawują sie tez turbiny KKK z silnika BRD... są lepsze od rumunskich Garretow, ale mają sporą turbodziure.

Pozdrawiam



rozumiem, że to ta sama garetka tylko z grubym wałkiem bez panewek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 22:03:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
GT1749VA z silnika AWX/AVF - ja mam taką. :)
.... są lepsze od rumunskich Garretow

Pozdrawiam


ta Twoja rumunka bardzo ladnie wstaje ... ;)

Obrazek

logi z dzisiejszego modzenia ... :):


bkm - jedzij i znajdz sobie inny problem ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 09.mar.2012 20:59:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:16:28
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 B5 1.9TDI 90km 97r
witam fajnie, że trafiłem na ten temat bo dzisiaj zakupiłem sobie kabel do mojej A4 1.9tdi 90km 97r. bo raz na jakiś tam czas mam notlauf (N75 wymieniłem i dalej tak samo jest) znalazłem jeden błąd którego nie mogę usunąć a akumulator mam nowy więc mogę go wykluczyć i pozostaje chyba jak narazie rozkręcenie ECU. Jutro się tym zajmę :D
Kod:
65535 -  Internal Control Module Memory Error
        37-10 -  Faulty - Intermittent


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 02:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
witaj. to próbuj i daj znać jak coś jestem w międzyrzecu obecnie to będziemy mogli pokonać problem razem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 13:31:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:16:28
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 B5 1.9TDI 90km 97r
rozkręciłem ECU jest całe w oleju jak na zdjęciu
Obrazek

ale nie wiem jak odłączyć te ecu żeby sprawdzić styki i je wyczyścić a nie mogę nigdzie znaleźć jak to zrobić i nie chce nic połamać
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 13:54:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ściągasz do góry tą osłonę plastikową powinna z lekkim oporem zejść. później spójrz na boki tych kostek musisz przesunąć w bok górną część (będzie schodziła tak jakby po równi pochyłej) i ładnie zejdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 14:24:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:16:28
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 B5 1.9TDI 90km 97r
Obrazek
czyli tak ściągnąć obudowę plastikową nr 2 na zdjęciu i potem nr 1 na zdjęciu przesunąć w bok ?


ok już sobie poradziłem i już żadnych błędów nie mam po wyczyszczeniu ECU i przedmuchaniu wężyka w nim:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 16:17:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
dopiero odczytałem posta, sprawdziłeś dokładnie przewód czy nie jest dziurawy? olej musiał się jakoś tam dostać najczęściej parcieje przy wlocie do MAP.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Logi do oceny - późne ciśnienie doładowani
PostNapisane: 10.mar.2012 16:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:16:28
Posty: 9
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 B5 1.9TDI 90km 97r
sprawdziłem dziurawy nie był ale był słabo naciągnięty na rurki po obu stronach i powoli się sączyło chyba


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: