Na początek cieszę się, że udało Ci się prawidłowo, zrobić, skonwertować i umieścić logi. Wszystko wydaje się w miarę ok.
Jedynie lekko słabnący przepływomierz (można przeczyścić), ale tym na razie nie ma co się martwić bo tragedii nie ma. No i to skąd się wzięło pytanie Gustava: dość późno turbina zaczyna ładować zadane ciśnienie (auto nie wydaje się nieco słabsze z dołu?). Może to być spowodowane właśnie przytkanym katalizatorem i/lub wywiniętym do środka łącznikiem elastycznym wydechu, ale mogą to być początki problemów ze zmienną geometrią.
Na początek możesz pozmieniać wszystkie wężyki podciśnienia najlepiej na silikonowe (do kupienia w sklepie z częściami do lpg) i postaraj się wywalić ten katalizator, efektów ubocznych brak, a można liczyć na poprawę jeśli jest przytkany (wkładu nie oddawaj dla mechanika jeśli będziesz robił u jakiegoś, chyba, że się dogadacie, że robi za darmo tzn. za wkład)
_________________ 80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI
http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw
|