tygrys1913 napisał(a):
dzięki za odpowiedź, więc 3.0 w tym wypadku odpada jak jest tyle roboty przy nim. U mnie prawdopodobnie zaczyna się przygoda co do napraw, ponieważ kilka spraw wynika:
1. prawdopodobnie pompa paliwa będzie do regeneracji,
2. Wałki chyba też bo coś za głośno chodzi
.... nie wiem co będzie w nim drzemało, a jeden plus jest taki ze mam wymieniony rozrząd.
więc jakie wasze sugestie.?
Tygrysku drogi.... chyba nie masz rozeznania ale zakladasz czarny scenariusz
- logi do zrobienia
- ewentualnie dekle do podniesienia
- posprawdzanie drobiazgow typu sterowanie podcisnieniem T, EGRa itp itd
Jezeli sie na tym nie znasz to zaplac komus za zrobienie tego - wrozki moze powiedza prawde a moze nie...
akurat z rozrzadem to zla wiadomosc bo to znaczy, ze zaplaciles juz za robote a teraz byc moze zaplacisz ponownie, do tego pasek rozrzadu przy rozbiorce i tak warto wymienic i wyjdzie na to, ze cala robota z wymiana rozrzadu psu na bude