.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 04:58:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 27.mar.2012 19:45:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
DaroV8, wyluzuj... Nikt Cię nie chciał obrazić, chłopaki bronią tylko swoich przekonań (tu nie chodzi o Ciebie personalnie, bo ze sobą nawzajem też tak potrafią :peace: ). A co do dolewki - jak wiesz co było i dolałeś taki sam, to oki, nie ma nieszczęścia, ale wymiana byłaby lepszym pomysłem - koszt niewielki, a pewność i spokój na dwa lata.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 27.mar.2012 20:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
wordeck Ty to jesteś dobry wyrozumiały człowiek!!!
Fakt może za krótko jestem na tym forum aby poznać lu ludzi ale wiem że traktują tu nowych troche nie fer bo co to za odpowiedź jak piszą np. "współczuję temu kto kupi ode mnie tą padaczkę" Auto z pewnością padaczką nie jest a powiedział bym że trzyma się super i jest naprawdę jak dla mnie w super stanie nic mu po prostu nie brakuje.
Więc czemu komuś takiemu się nie napisze żeby nie obrażał a takiemu jak mi że nie mam się fochać bo nie kumam tego z lekka???
Jakaś wyższość tutaj panuje oprócz Moderatorów i Adminów???
Moim zdaniem forum to jest po to aby w zgodzie wymieniać się zdaniami i pomagać więc kto może to pomaga a kto może to uczy się od innych dzięki takiemu forum.
Dzięki Ci raz jeszcze Wordeck za wyrozumiałość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 12:24:40 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Mistrzu. Cały czas gadasz o niepotrzebnym inwestowaniu... ja mam pytanie: skąd wziąłeś olej który dolałeś? Mniemam że ze sklepu... Wybacz dedukcję, ale tak sobie myslę że jak ze sklepu to w litrowym opakowaniu. I dalej... jakbyś sprawdził dane techniczne swojego auta - dowiedziałbyś się że układ wspomagania ma może z 1,2 litra pojemności. Ty twierdzisz że dolałeś pół litra żeby nie narażać się na koszta. A ja się pytam - jakie koszta?? Sprzedasz pozostałe pół litra na allegro? A może masz źródło gdzie kupujesz na krople? Teraz już po ptokach, ale jak kupiłeś litr to trza było zleć stare ze zbiorniczka, i zrobić tak jak mały pisał wlewając cały litr - miałbyś świeży płyn, żadnych dodatkowych kosztów i szacun, że zdrowo podchodzisz do swojej fury. A tak... sam widzisz.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 14:46:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
arthurr czy ty czytać nie umiesz??? cofnij się do początku i czytaj co pisałem jak to zrobiłem bo widzę że chyba ci się coś przyśniło z jakimś pół litra. Po drugie nie wiem do końca czy mieści się 1.2 litra bo co z zawieszeniem nivo u mnie jest duży zbiornik i w sam ten zbiornik mieści sie chyba coś ok 1.2 litra a gdzie reszta,pompa, węże, maglownica i nivo??? też tam troche pewnie na wchodzi co arthurr???
Mam jeszcze pare kropli tego płynu mogę ci go sprzedać licząc na krople jeśli chcesz.
Nie czyta a się wielce wypowiada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 16:28:20 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
oj przepraszam... faktycznie wlałeś CAŁY litr... żeby wymienić cały płyn na świeży musiałbyś kupić DRUGI litr... Masz rację... szkoda kasy. Nivo (o którym teraz wspomniałeś) na pewno uwielbia pracę na starym oleju - na pewno będzie działać jeszcze długo i bezawaryjnie.

Rób jak chcesz - to twoje auto. Ale nie próbuj lansować teorii że tak jak robisz jest dobrze - bo z tym nie można się zgodzić. Żaden z nas nie jest święty i robi pod swoją maską mniejsze lub większe manewry, ale nie opowiada wszem i wobec że to jedynie słuszna droga.

Szerokości...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 16:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
ja wlałem taki jak był więc nie zaszkodzi. Jak będzie więcej kasy zmienię na nowy+płukanie więc spoko będę wymieniał. Przecież sprawą jasną jest że wymiana na nowy jest lepszym wyjściem ale ja tymczasowo dolałem żeby się poruszać. Tak więc moim zdaniem można zamykać temat.
Pozdro dla Wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 22:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Pozwole się wtrącic do waszej dyskusji. Nie polecam wymiany płynu wspomagania metodą jaka opisuje mały v8, o ile w układzie z pompą łopatkową nie ma to aż tak dużego znaczenia o tyle w układzie z pompą tłoczkową taka wymiana może uszkodzić pompe bardzo szybko.Tłoczkowa pompa jest bardzo poddatna na zabrudzenia płynu i na jego brak :!: nawet chwilowy a przy takiej wymianie napewno braknie płynu w pompie nim zaczniesz dolewac nowego.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 23:18:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
A ktore modele maja tloczkowe, ktore lopatkowe?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 23:20:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Daro, nie serwisujesz czasem auta u Florka?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 28.mar.2012 23:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
BiLu napisał(a):
A ktore modele maja tloczkowe, ktore lopatkowe?


AAN i AEC maja napewno tłoczkowe. Ogólnie tłoczkowe wystepowały wszedzie tam gdzie zastosowano hydrauliczny wspomagacz hamulca.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 29.mar.2012 08:02:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
tomek83f napisał(a):
Pozwole się wtrącic do waszej dyskusji. Nie polecam wymiany płynu wspomagania metodą jaka opisuje mały v8, o ile w układzie z pompą łopatkową nie ma to aż tak dużego znaczenia o tyle w układzie z pompą tłoczkową taka wymiana może uszkodzić pompe bardzo szybko.Tłoczkowa pompa jest bardzo poddatna na zabrudzenia płynu i na jego brak :!: nawet chwilowy a przy takiej wymianie napewno braknie płynu w pompie nim zaczniesz dolewac nowego.


A w którym momencie ma brakować płynu i pompa ma chodzić na sucho ?? Bzdury gadasz .Po prostu zdejmujesz powrót i utrzymujesz poziom na dnie zbiorniczka, coś chyba nie zrozumiałeś. Czyli żeby wymienić płyn trzeba wyjąć dwie kolumny niwo z tyłu, przedmuchać rurki, spuścić z pompy zbiornika ,chłodniczki , zalać nowy....i co i wtedy dopiero pompa chodzi na sucho, a tak normalną praca wymienia się caly olej czyszcząc przy tym układ.

Też serwisujesz u florka :D ?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 29.mar.2012 09:40:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
mały v8 napisał(a):
tomek83f napisał(a):
Pozwole się wtrącic do waszej dyskusji. Nie polecam wymiany płynu wspomagania metodą jaka opisuje mały v8, o ile w układzie z pompą łopatkową nie ma to aż tak dużego znaczenia o tyle w układzie z pompą tłoczkową taka wymiana może uszkodzić pompe bardzo szybko.Tłoczkowa pompa jest bardzo poddatna na zabrudzenia płynu i na jego brak :!: nawet chwilowy a przy takiej wymianie napewno braknie płynu w pompie nim zaczniesz dolewac nowego.


A w którym momencie ma brakować płynu i pompa ma chodzić na sucho ?? Bzdury gadasz .Po prostu zdejmujesz powrót i utrzymujesz poziom na dnie zbiorniczka, coś chyba nie zrozumiałeś. Czyli żeby wymienić płyn trzeba wyjąć dwie kolumny niwo z tyłu, przedmuchać rurki, spuścić z pompy zbiornika ,chłodniczki , zalać nowy....i co i wtedy dopiero pompa chodzi na sucho, a tak normalną praca wymienia się caly olej czyszcząc przy tym układ.

Też serwisujesz u florka :D ?


Nie serwisuje u florka, pracuje w serwisie hydraulicznym,idac twoim tokiem myslenia, płyn miesza sie w pompie wiec nie ma mowy o całkowitym przepłukaniu układu,do jego całkowitej wymiany potrzebujesz sprzet,ktory podcisnieniem wyciagnie prawie cały stary płyn z układu,napisałem prawie bo nie ma możliwości całkowitej jego wymiany na nowy bez rozkrecania układu ,układ możesz przepłukać lubrykantami przeznaczonymi do układów hydraulicznych które nie są agresywne dla uszczelnień i ich niewielkie ilosci które pozostana w układzie są mieszalne z każdym płynem, czy to mineralny czy syntetyk.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Ostatnio edytowano 29.mar.2012 12:34:48 przez tomek83f, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 29.mar.2012 09:44:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Nie pisałem do Ciebie, Tomku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 29.mar.2012 12:05:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
Tak więc chyba dobrze że nie robiłem tej wymiany jak na razie bo ceregieli z tym troche. Ale i tak mnie to czeka :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wspomaganie kierowania w A6 C4
PostNapisane: 29.mar.2012 12:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Leo napisał(a):
Nie pisałem do Ciebie, Tomku.


wiem kolego ze nie do mnie ale mały v8 zapytał mnie o to samo

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: