.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 18:43:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 2.0 FSI- drgania silnika i brak mocy
PostNapisane: 14.kwi.2012 08:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2012 08:12:39
Posty: 3
Lokalizacja: U.K
Auto: Audi A4 2.0 FSI, 150KM
Przede wszystkim Witam Wszystkich użytkowaników forum właśnie kupiłem Audi A4 2.0 FSI z 2003 roku i mam kilka pytań do użytkowników akurat tego modelu Audi A4 2.0 FSI (150kM) z 2003 roku...konkretnie chodzi o cewki,przewody i świece..
Ja mam taką "naturę",że jak kupię auto to pomimo,że było sewisowane to zwswsze wyminiam podstawowe rzeczy takie jak olej,świece,czasami przedowdy i cewki...oczywiście wszystkie filtry też.
Tak zrobiłem i w tym przypadku,ale jak to się mówi chciaałem dobrze a wyszło źle,to znaczy opisze od początku: zacząłem od świec zamówiłem na ebay świece "dedykowane" do tego modelu BOSCH(ale jak puźniej poczytałem na forum powinny być NGK chociaż teraz to już sam nie wiem...)ale jak wykręciłem te stare okazało się,że są ta trzy elektrodowe a te BOSCH przysłano mi jedno elektrodowe,czy to jest aż tak wazne? Chociaż jak patrzyłem potem na NGK to też były one z jedną elektrodą,więc jak to jest?
Następnie kupiłem cewki(te stare -wszystkie- były w kolorze czarnym) też na ebay i jak mi je przysłali to okazało się ,że 3 były koloru czerwonego a jedna taka różowa...czy to ma jakies znaczenie? Jak się puźniej okazało to chyba ma,albo to czysty przypadek. Wszystko ładnie aż po przejechaniu dosłownie 40km zaczął mi szarpać silnik,ale tylko na wyższych obrotach a wrażenie było takie,że brak mocy i jakby pracował na trzy cylindry a nie na cztery...jakkoś dojechałem na miejsce jeszcze 30km i miałem się brac za wymianę na stare cewki,ale dosłownie za 30 minut wracałem i pomyślałem sobie,że może się coś naprawi(aha na wolnych obrotach silnik chodził normalnie). Odpaliłem auto i ku mojemu zdziwieniu samochó jechał normalnie a silnik nie przerywał,ale niestety nie trwało to zbyt długo,bo po przejechaniu 3-4 km znowu szarpanie silnika a,że cewki miałem(te stare) przy sobie,więc je zmieniłe i jakby ręką odjął...a niby tamte miały być super. Czy to możliwe,żeby tak szybko któraś z nich padła tak szybko?
Jeszcze jedno pytanie...czy macie coś takiego,że jak odpalacie zimny silnik to na wysokich obrotach(na ssaniu) też silnik tak lekko nie równo chodzi to znaczy czasami tak lekko zaszarpie?
Bardzo proszę o jakieś rzeczowe wskazówki od kogoś kto miał coś podobnego...
Na początku myślałem,że to może świece,ale jeśli po wymianie starych cewek jest wszystko dobrze to czyli nie świece...
I jaszcze jedno pytanie: czy wymiania się w tym aucie przewody wysokiego napięcia? Szukałem po całym necie i nie znalazłem na to odpowiedzi... I jeszcze na koniec....jakie jest realne spalanie paliwa na 100km? I jeszcze jedno mam takie wrażenie jakby samochód nie miał takiej mocy jak potrzeba,bo nie przyśpiesza tak jak powinien. Czy może ktoś mi wyjaśnić jeszcze coś takiego jak ruszam i przełączam z biegu na bieg to silnik nie spada z obrotów tak szybko jak powinien to znaczy muszę odczekać jakąś część sekundy,żeby wrzucić następny bieg to jakieś dziwne,bo mam drugie auto tez w benzynie i tam jak przełączam biegi ti silnik normalnie spada z obrotów...........czy tak pominno byc czy nie???
Pozdarawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 FSI- drgania silnika i brak mocy
PostNapisane: 15.kwi.2012 14:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2012 12:06:58
Posty: 28
Auto: a3
jak si zaszarpuje przy odpalaniu i gaszeniu to koło dwumasowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 FSI- drgania silnika i brak mocy
PostNapisane: 15.kwi.2012 15:06:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2012 08:12:39
Posty: 3
Lokalizacja: U.K
Auto: Audi A4 2.0 FSI, 150KM
To raczej nie dwumas,bo to szarapanie jest tylko jak jest na wysokich obrotach podczas gdy jest na ssaniu potem jest ok a przy gaszeniu nie ma żadnego szarakania...już wiem problem był w przebiciu na jednej z cewek...jednak mam tez taki problem,że na prawdę sporo mi pali paliwa chociaż mieszkając tu w Angli aż tak bardz się tego nie odczuwa poza tym tankuję Pb97 i zauważyłem,że ma dużo lepsze osiągi...jednak najbardziej podoba mi się w tym aucie to,że bardzo szybko schodzi ze ssania nawolne obroty i,że szybko sie rozgrzewa no i jest ja to nazywam bardzo "ścisły" i na prawdę dobrze się prowadzi chociaż u mnie są spore koła(opony) i tak myślę,że to może mieć związek z większym spalaniem paliwa a jeżdżę na prawdę oszczędnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 FSI- drgania silnika i brak mocy
PostNapisane: 15.kwi.2012 15:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2012 12:06:58
Posty: 28
Auto: a3
fsi to raczej nie sa oszczedne motory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 FSI- drgania silnika i brak mocy
PostNapisane: 15.kwi.2012 15:29:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2012 08:12:39
Posty: 3
Lokalizacja: U.K
Auto: Audi A4 2.0 FSI, 150KM
No właśnie a ja słyszałem zupełnie coś innego...właśnie dowrotnie,że one przy spokojnej jeździe są bardzo oszczędne,więc nie wiem kto ma racje. Przeczytałem sporo postów na różnych forach i właśnie tak ludzie piszą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: