pardul napisał(a):
jezeli mowiwmy o tak malej ilosci ze zapala sie kontrolka smarowania to tak moze wypasc
zalrzyles dzwigienke , to stawiaj tego paszczura do komisu , modl sie aby znalazl sie głupi co kupi
chciaz to tez jest złe rozwiązanie bo jak postoi z tydzien nie palone , to potem przy paleniu moze spasc ich 3 razy tyle
Uszczelka była wymieniana ze względu na wyciek a nie od tak sobie (spory wyciek). Auto po 2 tyg nieodpalania odpala jak by wczoraj jeździło.
przemekk74 napisał(a):
jezeli pracujace z soba czesci nie nosza namacalnych sladow zuzycie i w sensie wymiarow odpowiadaja temu co zalozyl producent to moze zawor sie z oporem domyka????? mimo ze to kijowe rozwiazanie z tymi "luznymi" dzwigienkami to samo z siebie nie wypada
zawór w sumie normalnie się wcisnął śrubokrętem, ale tak jak pisałem wcześnie że miałem spory wyciek i mogło być bardzo mało oleju. Teraz już wszystko zrobione jest, olej uzupełniony i na razie wszystko hula jak powinno.