przemik napisał(a):
Podlacz VAG/VCDSa i dopiero dalej decyzja co dalej... obstawiam padniety wtrysk sterujacy... lub zawór regulacji początku wtrysku
Kolego Przemik mam prośbę;
Bo akurat jestem po logach z macherem z forum Seata.
Według logów dynamicznych wyszło że w coś jest nie halo w z dopływem paliwa ( turbawka dmucha w górnej parti obrotów ok) ale wtryski podaja za mało paliwa i pytanie:
1. Dam je do sprawdzenia
2. koło jarzma wtrysku sterującego mam mokro ( od paru miesięcy)
3. co z tym zaworem ( gdzie on jest i jak go sprawdzić wymontować? sam czy robota raczej dla pompiarza?)
4. Czy teoretycznie jeżeli po sprawdzeniu wyjdzie że "uwalony" jest tylko sterujący to mogę zrobić tylko podmianę tegoż wtrysku na używkę? ( oczywiście wcześniej sprawdzoną u pompiarza
Objaw mam cały czas ten sam: jak jeżdżę po mieście silnik sie zagrzeje to zaczyna"pyrkać" ( odgłos i objawy jak przy urwanym przewodzie paliwowym - oczywiście mam na myśli przewody doprowadzające paliwo do wtrysków

Pozdr.