pol22rr napisał(a):
Bez diagnozy vagiem ciężko coś konkretnego stwierdzić, miałem podobnie w AJL i wystarczyło zrobić adaptację przepustnicy,ale ja miałem jeszcze falujące obroty biegu jałowego.
Wyczysciłem przepustnice i oczywiscie zrobilem adaptacje ,zero efektu poprawy . Musze udac sie na diagnoze vag . Ale tez zastanawiam sie czy nie jest to moze wina zuzytego sprzegla poniewaz zauwazylem ze gdy zmieniam biegi przy wyzszych obrotach (dynamiczna jazda) ,w momencie wysprzeglania i zmiany biegu na wyzszy wystepuje szarpniecie .Nawet staram sie wolno puszczac sprzeglo i nadrabiac gazem i tak wystepuje szarpniecie . Przypadek ktory opisalem powyzej :, na 2 biegu "cisne " do okolo 4500 tys.obr ,wciskam sprzeglo i w tym momencie jak by nie bylo reakcji na sprzeglo ,obroty nawet wzrastaja ,dopiero jak wlacze 3 bieg i puszczce sprzeglo obroty sie obnizaja ale wystepuje szarpniecie. hmmm dodam na koniec ze caly efekt wystapil po chip-tunningu .Czyli moze sprzeglo juz za slabe na zwiekszenie mocy (duzo wyzszy moment) albo jest wgrany ch.....y program

Sam juz nie wiem