Adi C4 napisał(a):
ciesze sie że trafiłem na ten temat
zakończę męki z cieknącą maglownicą
Hubos21 w czwartek ci napiszę czy to normalne bo sam mam taki sam model jak twój...
PS. jak z miejscem miałeś w komorze przy naszym ACE
maglownica wyjęta, guma zmienione, jutro montaż, z całej roboty to najwięcej namęczyłem się z tym wieloklinem, miejsca pod maską miałem dużo bo wcześniej ogołociłem silnik z całego osprzętu, oprócz gumy zmieniam jeszcze chłodniczkę oleju, uszczelkę podstawki i jeszcze parę innych drobiazgów więc maglownica wyszła w moim przypadku bez cudowania, poza tym nie wyobrażam sobie wyjęcia maglownicy w ACE bez wyjęcia aparatu zapłonowego z kopułką i kolektora ssącego, jak chcesz mieć trochę łatwiej to warto się zaopatrzyć w płaską 13tke z grzechotką bo od strony kierowcy śruby są w takim miejscu że nie wiem jak tą górną wkręcę
1) Do odkręcenie krzyżaka potrzebujesz dwie trzynastki
2) Drążki są przkręcane na 19tki i od góry jest 15tka
3) Maglownica od strony pasażera jest przykręcona na jedną długa śrubę więc też dwie 13tki potrzebne
4) Z prawej strony są dwie śruby na 13tke
5) Później odkręcasz przewody od wspomagania na 19tke, potrzebujesz taką na długiej przedłużce
6) Na koniec trzeba ciągnąc aż zejdzie z wieloklinu i wyciągnąć, z tym, że ktoś tam pisał, że ma wyjść niby przez otwór w nadkolu z prawej strony ale nie jest to raczej możliwe bo rozdzielacz nie przejdzie, ja wyjąłem ją do góry