.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 11:28:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 16.maja.2012 15:26:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2012 14:31:19
Posty: 2
Witam serdecznie.

Szukałem na forum ale nie znalazłem, więc tworzę nowy wątek.

1) Pytanie jak w temacie. Czy można do 2.0 FSI (Audi A4 B6) dołożyć turbinę? Z jakimi by się to wiązało kosztami.
2) Jakie jeszcze modyfikacje można zrobić w przypadku silnika 2.0 FSI?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 16.maja.2012 17:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
zrobić swapa na inny silnik, zmienić na samochod z mocniejszym silnikiem.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 16.maja.2012 17:44:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Nigdy nie rozumiałem i nie zrozumiem ludzi kupujących auta z niedużą mocą i szukających później modzenia turbo i kompresorów... Nie lepiej sprzedać to w cholere i kupić A4 B6 z dużo większą mocą ?

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 16.maja.2012 18:34:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Kolego znajdź komplet 2.0 TFSI na SWAPa, zobacz ile kosztuje, później zadzwoń do firmy, która Ci to przełoży i już będziesz wiedział


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 21.maja.2012 00:52:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Nie pytaj na tym forum co,jak i gdzie bo jedynie co napiszą w ramach porady to krytyka i jaki to jesteś głupi że kupiłeś dupowóz I.T.D. Ludzie... Albo napiszcie coś konkretnego gościowi albo nie rozpisujcie się wcale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 21.maja.2012 06:20:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
99% takich osób potem i tak nie realizuje pomysłu. Bo to się kupy nie trzyma.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 21.maja.2012 06:29:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2012 17:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: WU / WGM
Auto: RS6 C5
Nawet jeżeli Ci się to uda - sturbinowanie 2.0FSI, to trwałość układu przeniesienia napędu poleci na łeb szyje i zacznie się dalsza lawina wydatków. Najsensowniejszy jest SWAP całego silnika (najlepiej z zespołem sprzęgła i skrzyni biegów, półosiami ..).

_________________
Jest :
2003 RS6 C5
2022 Octavia 2.0TDi
2014 Seat Ibiza "mieszczuch"

Było :
2000 Volvo V70 T5+ MTE Performance
2003 Seat Arosa TDI powered EDC-tuning.pl
2005 Volvo V50 T5+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 29.wrz.2012 21:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
najsensowniejsza jest zmiana samochodu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dołożenie Turbiny do 2.0 FSI.
PostNapisane: 05.paź.2012 19:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
Leo napisał(a):
najsensowniejsza jest zmiana samochodu.
na B6 1.8T albo B7 2.0T ;)

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: