ciekawe na jakiej podstawie serwisy tak twierdzą...Bo ludzie z takimi silnikami nie przyjeżdżają? No a jak przyjeżdżają, to przecież z usterką, nie? TDI jest z 5 razy więcej, to i prawdopodobieństwo, że z usterką przyjedzie akurat owy kopciuch większe. ASO to akurat mało wiarygodne źródło, pomijając fakt, że swoje będą chwalić. Rzetelną opinię dadzą użytkownicy, a od tego są tego typu fora

Nie rozumiem, też za bardzo kosztów eksploatacji. Na pewno kwestia zużycia paliwa dominuje, ale i to i to ma 8 garów więc ilości płynów zbliżone, skrzynie podobne, zawias, hamulce też...No chyba, że chodzi o koszty części jak się coś posypie, no ale wtedy to już nie są koszty eksploatacji. Chyba, że mam spaczony sposób rozumowania, a chwała tym co wyprowadzą mnie z błędu.
Ja bym brał 4.2 TDI bez zastanowienia. Osiągi ciut lepsze niż FSI a potencjał, jak Ci zacznie brakować mocy, ogromny.