mały v8 napisał(a):
Sprawdź świece żarowe, te które siedzą w króćcu z tyłu głowicy.
o tu
http://aukcje.idg.pl/audi-a4-b5-1-9-tdi ... 61516.htmlO ile dobrze się orientuję to świece mają podgrzewać płyn przy ujemnych/niskich temperaturach a nie jak temperatura na zewnątrz dochodzi do 20 - więc raczej to nie ma znaczenia w tym przypadku.
Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem termostat. Odpaliłem silnik na parkingu i obserwowałem węże. Górny w miarę wzrostu temperatury robił się gorący - dolny był cały czas zimny. Temperaturę sprawdzałem na klimatroniku na kanale 49. Po jakiś 20 minutach temperatura osiągneła 62 stopnie i tak się utrzymywała. Wąż dolny pozostał zimny ale górny był gorący - wydaje mi się że jego temperatura była znacznie większa niż 62 stopnie - węża w ręce nie mogłem utrzymać dłużej niż 5 -10 sekund.
Tak więc prawdopodobnie ten "oryginalny" czujnik przekłamuje (nie wiem dokładnie skąd go wziął mechanik - ale mówił że oryginalny). Wczoraj jak jeździłem samochodem po miescie to temperaturę max pokazywał 62 stopnie a jak sprawdziłem dolny wąż to był cały ciepły tak więc termostat się otwiera przy tych "62" (zapewne jest to temperatura w granicach 90).
Mam jeszcze gdzieś poprzedni czujnik to go włożę i zobaczę (gubił on wartości co jakiś czas ale zazwyczaj pokazywał 90 stopni). Wówczas będę miał pewność.
Dam znać czy to coś dało.